تحقیقات در زمینه ایکس بادی

  تحقیقات در زمینه ایکس بادی تحقیقات در حوزه ایکس بادی نشان بخشید که همین عمل علاوه بر توانبخشی باعث به ا

توسط NEWSSALAM در 17 فروردین 1401

 

تحقیقات در زمینه ایکس بادی

تحقیقات در حوزه ایکس بادی نشان بخشید که همین عمل علاوه بر توانبخشی باعث به ارتقا قابل توجهی از استقامت، بنیه و تناسب اندام ورزشکاران می شود. دستگاه ایکس بادی شما مهم تخفیفان هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و میتوانید هزینه های زندگی خویش را کاهش بدهید و از بهترین خدمات با ارزانترین قیمتها استفاده کنید.(جهت خرید دستگاه ایکس بادی تماس بگیرید ) فواید تردمیل آبی: نتایج تمرینات بیشتراز نیمی از زمانه تمرینات زمینی و خشکی ورزش اثرگذار به جهت تناسب اندام، آبدرمانی و ریکاوری عمق آب قابل تهیه برای انجام تمرینات متعدد و فشار کاهش بر روی مفاصل شتاب تردمیل قابل تنظیم امکان تمرینات ظریف تری را آماده می نماید قابل استعمال به جهت ورزشکاران و بیماران چاقی دامنه حرکت را حساس مقاومت 360 سکو به جهت همه حرکات، یک زنجیره بسته و تمرین هیدروکینتیک مهیا می کند. بسته به روند تمرین، الکترودهای متمایز از لحاظ شکل، سایز و کالا به کارگیری می شوند. که که به طور هم زمان برای تهیه انرژی از دو مرجع انرژی تن به این معنی که کربوهیدرات ( گلوکز خون ) و چربی خون به کارگیری می کند .

 

الکترودها روی بزرگترین تیم های عضلانی قرار می گیرند. دستگاه توانبخشی راه رفتن ایزی گیت ایجاد شزکت طراحان طبابت متین ایزی گیت یک سیستم پیشرفته توانبخشی روش رفتن می باشد که حساس ترکیب تردمیل محاسبه GAIT، سیستم تعلیق وزنی بیمار و قابل انعطاف افزارهای واقعیت مجازی تمام ویژگیهای گزینه نیاز برای توانبخشی روش رفتن و حفظ تعادل را در یک جا توده نموده است، این دستگاه برای درمان گونه های اختلالات نورولوژیکی و یا آسیبهای ارتوپدی که رویکرد رفتن و تعادل فرد را ذیل تأثیر قرار می دهد مطلوب می باشد. همین سیستم کل ویژگیهای آیتم نیاز به جهت معالجه مؤثر، توانبخشی و تناسب اندام را دارد و بیماران در تمامی سنین و حساس توان های بدنی گوناگون می توانند از فواید استفاده از این تردمیل آبی بهره مند شوند. مطابق گفته های پروفسور واینک از دانش گاه ارلانگن آلمان، یکی از از اساسی ترین فواید (ای ام اس) عضله سازی است. فواید تردمیل آبی: نتیجه ها تمرینات بیشتراز نیمی از زمان تمرینات زمینی و خشکی ورزش موءثر به جهت تناسب اندام، آبدرمانی و ریکاوری عمق آب قابل تهیه و تنظیم برای انجام تمرینات مختلف و فشار کمتر بر بر روی مفاصل سرعت تردمیل قابل تهیه و تنظیم امکان تمرینات دقیق تری را فراهم می نماید قابل به کار گیری به جهت ورزشکاران و بیماران چاقی دامنه حرکت را حساس مقاومت 360 جايگاه به جهت همگی حرکات ، یک زنجیره بسته و تمرین هیدروکینتیک آماده می کند.

 

سیستم در دست گرفتن ظریف نیرو سبب ساز میگردد تا هم‌زمان حیاتی حمایت چکیده از وزن بیمار، حرکت مرکز ثقل مریض به سمت بالا یا این که تحت هم به هنگام خط مش رفتن بطور آزادانه ممکن گردد. حمایت ایکس بادی از همین مدل نو صاحبان تجارت کلیدی رفع نگرانی جذب مشتری به نقطع ی عطف خود میرسد. همینطور اهمیت عرضه امکانات امانی این قابلیت و امکان را به جهت مربیانی که بضاعت و توان مالی جهت خرید امکانات را ندارند، آماده نموده تا به عده صاحبان بیزنس و شرکای تجاری ایکس بادی بپیوندند. بافت عضلانی از چربی سنگین وزن تر است و در اکثر موارد، این وزن آهسته خیس از % چربی بدن کمتر می یابد. عمده مشکلات مربوط به کمر به ادله ضعف سیستم عضلانی و یا عدم تعادل عضلانی فرد به وجود می آیند. بله، چرا که در متد (ای ام اس) صرفا اهمیت ساختار عضلانی اسکلت بدن سر و عمل داریم و ماهیچه‌ها اعضای داخلی بدن و همچنین قلب به هیچ عنوان درگیر نخواهند شد.

 

در این مورد نیز متد (ای ام اس) به نتایج مضاعف لطف رسیده و آنان را ثابت کرده است. و جذاب ترین نکته در این بررسی ها اینجاست: بیشترین تغییرات تصویب شده به جهت خانم ها در نصیب های دور کمر، باسن و ران ها بوده است، قسمت هایی که عموما به جهت خانم ها خلل ساخت می کنند! همین متد اثر ها مختلفی را به ملازم دارد: از قدرتمند نمودن ماهیچه‌ها کمر، شکم و کف لگن که به دشواری قابل تغییرهستند، تا اقتدار بدنی، فرم گیری رخ تن و رویش عضلات. علاوه بر همین در کنار شما حداکثر یک نفر دیگر هم ورزش می کند، تا مربی به هردوی شما اشراف کافی داشته باشد و همچنین هردوی شما به یکدیگر انگیزه دهید. علاوه بر این اهمیت هست بدانید که نباید اساسی معده ی کاملا خالی ورزش کنید: خوردن یک وعده ی غذایی کوچک دارای کربوهیدرات کمک می نماید تا بتوانید تمرینات را به مهربانی انجام دهید. حین تمرینات (ای ام اس)، همین دستور ها از الکترود ها به خارج صادر می شوند. تلفیق هوشمندانه ی تمرینات (ای ام اس) مهم تمرینات ورزشی یک ورزشکار رشته ای، فارغ از شک و تردید سبب به ارتقاء قدرت ورزشی شخص می شود. به این ترتیب تمامی میتوانند سوای هیچ شک و تردیدی نسبت به دستگاه های ما، پیشرو بازار جهان، تمرین داده شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن