DeSantis سرزنش ناقص برنامه های کاربردی در حل بحران بیکاری ادعا

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:24 PM EDT مارس 18 سال 2020تالاهاسی --- Gov. ران DeSantis روز دوشنبه گفت

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- Gov. ران DeSantis روز دوشنبه گفت که بسیاری باقی مانده بی قراری ادعا می کند در این دولت به شدت مورد انتقاد قرار بیکاری سیستم به علت ناقص برنامه های کاربردی.

DeSantis گفت: اشکال اغلب فاقد شماره امنیت اجتماعی و یا اطلاعات در مورد حقوق و دستمزد به دست آورده که متقاضیان شاغل بودند یا آنها نادرست لیست دلایل برای افرادی که در خارج کار می کنند.

"ما در تمپا روز دیگر و یکی از خبرنگاران گفت:" شما می دانید من در اینجا کسی است که قادر به (تایید) ثبت آنها در اواسط ماه مارس,'" DeSantis روز دوشنبه گفت: در حالی که در اورلاندو است. "این مثل به ما یک نام. ما در زمان نام و معلوم کارفرما رقابت در آن گفت که فرد را ترک کنید."

DeSantis که در نظر دارد به منظور ارائه اطلاعات بیشتر سهشنبه در دولت بسیار تمسخر دست زدن به تعداد مدعیان بیکاری و "اشتباهات رایج" توسط متقاضیان ساخته شده مشابه نظر جمعه در حالی که در جکسون ویل که در آن او گفت: "نه بار از 10 برنامه ناقص است."

روز دوشنبه DeSantis همچنین قرار دادن تعهد در رسانه های خبری به بررسی سوابق افراد از جمله شماره امنیت اجتماعی قبل از استفاده از آنها در حدیثی داستان به دولت وصل بیکاری سیستم.

"شما مسئولیت اگر شما در حال رفتن به قرار دادن که به بینندگان می گویند که" ما نگاه به آن فرد فرستاده شده امنیت اجتماعی فرد واجد شرایط,'" DeSantis گفت: یک خبرنگار که ادعا می کرد به نام 5000 نفر که در انتظار است از ماه مارس برای کمک.

DeSantis که به نام برای رسیدگی به ایجاد $77.9 میلیون اتصال سیستم رفت زنده در سال 2013 اشاره کرد در قبل از حضور سراسر کشور که در وزارت فرصت های اقتصادی را تاکید بر بررسی وضعیت برنامه های کاربردی زمانی که فرستاده شده توسط خبرنگاران.

دموکرات ها خواستار تحقیق و تفحص از اتصال شامل دست زدن به ادعای تحت DeSantis به عنوان برنامه های کاربردی آب گرفتگی سیستم هنگامی که کسب و کارهای کوچک و بسته به COVID-19 گسترش در سراسر دولت است.

حزب دموکرات بودند و انتظار می رود بعد از ظهر دوشنبه برای تحویل به DeSantis' دفتر اطلاعات در مورد بیش از 1000 متقاضیانی که شده اند در انتظار برای مزایای بیکاری.

"نام و مدعی شماره ID از فلوریدا استفاده شود که در ماه مارس و در عین حال برای دریافت مزایای کسانی هستند جمع آوری شده از اعضای حزب دموکرات مجلس سنا حزبی که فیلدینگ هزاران نفر از تماس از نا امید فلوریدا پس از شکست از فرماندار بیکاری وب سایت" حزب دموکرات در انتشار اخبار گفت.

از مارس 15 از طریق پنج شنبه گروه اقتصادی فرصت دریافت کرده بود بیش از 2 میلیون برنامه برای بیکاری که حدود 1.3 میلیون در نظر گرفته شد "منحصر به فرد است."

در میان منحصر به فرد ادعا 715,131 مردم یافت شده است واجد شرایط برای دولت مزایای بیکاری 88,922 شده اند واجد شرایط برای مزایای فدرال و 322,560 تلقی فاقد شرایط لازم.

مسائل مربوط به هویت مطرح شده در 12,927 موارد و 225,421 برگزار شده است تا با توجه به کارفرما و دستمزد اختلافات.

DeSantis روز دوشنبه گفت که پس از کار بیش از آخر هفته 97 درصد از منحصر به فرد و معتبر متقاضیان کشیده اند ایالتی یا فدرال مزایای.

این بخش در یکشنبه روکش نیز گزارش داد 43,813 ادعا می کند که از خارج از دولت و تقلب شناسایی شده در 32,221 موارد است.

به گزارش نیویورک تایمز روز شنبه آن به دست آمده بود یک سرویس یادداشت توصیف خوبی سازمان یافته نیجریه تقلب حلقه قبلا به دست آمده با استفاده از شماره امنیت اجتماعی و دیگر اطلاعات شخصی به دنبال مزایای بیکاری در فلوریدا, ماساچوست, North Carolina, اوکلاهما, رود آیلند, واشنگتن و وایومینگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن