DeSantis نشانه مدرسه کوپن گسترش

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 8:22 AM EDT Jun 27, 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در روز پنج شنبه قان

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در روز پنج شنبه قانون را امضا کرد که به طور چشمگیری گسترش کوپن برنامه ای است که کمک می کند تا دانش آموزان به مدارس خصوصی آخرین مرحله در دو دهه فشار به گسترش مدرسه انتخاب در فلوریدا.

خواه فرماندار گفت: این لایحه "گسترش و ایجاد کردن موفقیت" از فلوریدا توانمندسازی برنامه بورس تحصیلی است که او تحت فشار قرار دادند به ایجاد در مدت کوتاهی پس از به دست گرفتن در 2019. این لایحه (HB 7067) به تصویب رسید در جلسه قانونی به پایان رسید که در ماه مارس کمک خواهد کرد که نزدیک به 29,000 بیشتر دانش آموزان دریافت کوپن برای سال بعد.

"این خواهد بود که فرصت های بیشتر" DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در Cristo Rey تمپا Salesian بالا یک مدرسه کاتولیک در تمپا.

وقتی فلوریدا راه اندازی این برنامه در سال گذشته ثبت شد و در پوش 18,000 دانش آموزان برای 2019-2020 سال تحصیلی. اما در امضای این لایحه پنجشنبه DeSantis مطرح کلاه به بیش از 46,600 دانش آموزان برای 2020-2021 سال تحصیلی.

"اگر ما در ایالت فلوریدا می گویند ما در حال انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که هر کودک بدون در نظر گرفتن درآمد بدون در نظر گرفتن وضعیت خانوادگی بدون در نظر گرفتن نژاد یا قومیت دارای ابزار قادر به ایجاد بسیاری از خدا-با توجه به استعداد ... ما در حال رفتن به انجام این کار احتمالا تا آنجا که ما می توانید انجام دهید" فرماندار گفت.

این برنامه که بودجه به طور مستقیم از دولت آموزش و پرورش بودجه طراحی شده است برای به خدمت درآمد و خانواده های طبقه کارگر. اما منتقدان استدلال می کنند که دولت باید تمرکز بر صرف پول بیشتر در مدارس عمومی به جای گسترش مالیات دهندگان بودجه کوپن.

تعدادی از سازمان ها از جمله آمریکایی ها در ایران برای جدایی کلیسا و دولت و مرکز قانون فقر جنوب را تهدید به چالش کشیدن برنامه از نظر قانونی.

سازمان ها استدلال می کنند آن است که بر خلاف قانون اساسی برای مالیات دهندگان فلوریدا به کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان برای حضور در مدارس خصوصی از جمله مدارس مذهبی مانند Cristo Rey تمپا Salesian دبیرستان.

"بزرگترین نگرانی ما آزادی مذهبی است. مالیات دهندگان باید هرگز مجبور به کمک مالی به آموزش مذهبی و این دقیقا کاری است که این برنامه انجام خواهد داد" الکس Luchenitser یک دانشیار حقوقی مدیر برای آمریکایی ها در ایران برای جدایی کلیسا و دولت گفت: در سال گذشته است.

طرح دعوی در دادگاه شده است واصل نشده است اما یک شکایت است که هنوز هم در آثار لیز هایس یک سخنگوی آمریکایی آمریکا برای جدایی کلیسا و دولت گفت: پنج شنبه.

فشار به گسترش مدرسه انتخاب در فلوریدا آغاز شد و پس از سابق رژیم صهیونیستی است. جب بوش در زمان کار در سال 1999. از آن زمان به بعد مقننه جمهوری خواه به رهبری اتحاد ایجاد کوپن برنامه برای اذیت کودکان و نوجوانان و دانش آموزان با ناتوانی و فلوریدا اعتبار مالیاتی برنامه بورس تحصیلی است که بودجه توسط شرکت های بزرگ که دریافت اعتبار مالیاتی.

DeSantis گفت: در سال گذشته توانمندسازی خانواده دانش برنامه ایجاد شده برای رسیدگی به خواسته های برآورده نشده از فلوریدا اعتبار مالیاتی برنامه بورس تحصیلی دولت بزرگترین کوپن برنامه.

"فلوریدا همچنان به عنوان یک رهبر ملی در فرصت های آموزشی برای خانواده ها و دانش آموزان" بوش بنیانگذار بنیاد برای برتری در آموزش و پرورش در بیانیه ای گفت: پنج شنبه پس از DeSantis امضا این لایحه است.

"ما به عنوان دولت و ملت صورت تاریخی به چالش کشیدن بار ضروری است که ما کمک به دانش آموزان محروم دسترسی به محیط آموزشی است که بهترین متناسب با نیازهای یادگیری منحصر به فرد خود را," بوش اضافه شده است.

آموزش و پرورش مجلس سنا رئیس مانی جونیور دیاز, R-هیالیا نام این لایحه یک "پیروزی" و قول داد که به فشار بیشتر برای مدرسه-انتخاب توسعه در آینده است.

"ما در حال رفتن به توقف فرماندار. ما در حال رفتن به ادامه فشار به جلو تا زمانی که هر خانواده در کشور فرصت و هر دانش آموز صرف نظر از کد پستی و یک فرصت برای انتخاب مدرسه که بهترین جا برای آنها" دیاز گفت: طی روز پنجشنبه در کنفرانس خبری.

در علاوه بر این به گسترش توانمندسازی خانواده کمک هزینه تحصیلی این لایحه همچنین تغییر برخی از شرایط مورد نیاز برای دانش آموزان که به دنبال کوپن.

برای مثال یک دانش آموز است که قادر به تجدید فلوریدا اعتبار مالیاتی کمک هزینه تحصیلی در طول 2020-2021 سال تحصیلی به دلیل کمبود بودجه در این برنامه اولویت داده خواهد شد برای دریافت توانمندسازی خانواده کمک هزینه تحصیلی.

گذشته از اندازه گیری DeSantis و آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران اعلام کرد در این ماه که دولت ارائه خواهد شد $30 میلیون "امنیت شبکه" فلوریدا اعتبار مالیاتی بورس تحصیلی برنامه با ضربه زدن به فرماندار اضطراری آموزش و پرورش صندوق امداد است که بخشی از coronavirus فدرال بسته امداد برای K-12 آموزش و پرورش است.

تا کنون شرکت های بزرگ کمک به فلوریدا اعتبار مالیاتی برنامه بورس تحصیلی باقی مانده اند "نسبتا ثابت" در طول همه گیر با توجه به Ron Matus سخنگوی گام برای دانش آموزان غیر انتفاعی که اداره کوپن برنامه های.

Matus گفت: سرویس خبری روز پنج شنبه که سهم ثابت بوده است "در بخشی به دلیل برخی از اهدا کنندگان سخاوتمندانه ارائه شده برای افزایش سهم خود را در این زمان از عدم قطعیت است."

"اما ما می دانیم که این وضعیت مایع است و ما می دانیم که چگونه بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها بستگی دارد این بورسیه بنابراین ما همچنان به نظارت بر نزدیک," او اضافه شده است.

آموزش و پرورش دولت, مقامات گفت: 30 میلیون دلار خواهد بود خود را کنار بگذارند برای کوپن به دلیل "عدم اطمینان اقتصادی کاهش پیدا کرده است و تعهد برای سهم تمدید" با توجه به 143-صفحه سند منتشر شده توسط فلوریدا وزارت آموزش و پرورش در این ماه.

"تا 30 میلیون دلار خواهد بود محفوظ است اگر لازم باشد برای اطمینان از این زندگی تغییر بورسیه ها محافظت می شود برای آن دسته از دانش آموزانی که به دنبال تجدید موجود خود بورس تحصیلی" با توجه به سند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن