طراحی رسانه هنر استاد دریافت کمک هزینه تحصیلی خواهد شد نمایشگاه کار جدید

Lauren Lee, مک کارتی, دانشیار دانشکده طراحی و هنر و رسانه در UCLA دانشکده هنر و معماری انتخاب شد به عنوان بخشی

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

Lauren Lee, مک کارتی, دانشیار دانشکده طراحی و هنر و رسانه در UCLA دانشکده هنر و معماری انتخاب شد به عنوان بخشی از این گروه از Eyebeam "پاسخ سریع برای بهتر آینده دیجیتال" همراهان همراه با همکاران گریس لی و تونی پاتریک.

Eyebeam نیویورک-بر اساس هنر و تکنولوژی غیر انتفاعی به تازگی اعلام کرد که ایجاد "پاسخ سریع برای بهتر, دیجیتال, آینده," یک هنرمند-led طرح در نظر گرفته شده برای پیش بینی, گیفت های دیجیتال آینده و پاسخ به همه گیر جهانی و بین المللی شد. مک کارتی و همکاران دریافت کرده اند, اولیه جایزه 5000 $و ممکن است تعلق می گیرد تا $25,000 به تحقیقات به عمل است. جمعی خود را به نام "فراتر از تفکیک" و آنها برنامه ریزی برای انجام تحقیقات در الگوریتمی ساختار دنیای دیجیتال است که ما را احاطه کرده و در نهایت ایجاد یک برنامه افزودنی مرورگر است که اجازه می دهد تا ما را به پشت کنترل از ما رفتارهای آنلاین.

مک کارتی نیز برگزاری نمایشگاه جدید خود کار "پرنیان بررسی" در احساسات واقعی نمایشگاه در Haus der Elektronischen Künste بازل در لتور دو پلز سوئیس. این نمایشگاه اجرا خواهد شد در HeK بازل از اوت. 26 تا نوامبر. 11 و خواهد شد از ویژگی های آثار اعم از تعاملی تاسیسات به هوش مصنوعی و انیمیشن, تصویری نصب و عکاسی. آنها را کشف می کند که چگونه تکنولوژی امروز نشان دهنده دستکاری و تغییرات احساسات ما است. مک کارتی را "پرنیان بررسی" ایجاد شده با همکار کایل مک دونالد به نمایش گذاشته خواهد شد در کنار 20 بین المللی دیگر هنرمندان است.

به عنوان یک هنرمند مک کارتی به بررسی روابط اجتماعی در میان نظارت اتوماسیون و الگوریتمی زندگی می کنند. او خالق p5.js یک منبع باز پلت فرم جاوا اسکریپت است که با هدف به بیان خلاق و برنامه نویسی بر روی وب در دسترس و فراگیر برای هنرمندان و طراحان و مربیان و مبتدیان. او همچنین مدیر شرکت پردازش بنیاد غیر انتفاعی است که ماموریت است که برای توانمند سازی مردم از تمام منافع و زمینه های به یاد بگیرند که چگونه به برنامه و کار خلاق با کد به خصوص کسانی که ممکن است در غیر این صورت دسترسی به این ابزار و منابع است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب