Wahlburgers برنامه ای برای باز کردن Pensacola محل به طور دائم بسته OWA محل

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:17 PM EDT مارس 20, 2020Wahlburgers رستوران در حال خروج از OWA پارک

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

Wahlburgers رستوران در حال خروج از OWA پارک تفریحی در فولی, آلاباما, و برنامه ریزی برای آمدن به پنساکولا.

هنگامی که و که در آن در پنساکولا ناهار خوری گاه به گاه رستوران برگر به پایان می رسد باقی مانده است دیده می شود با توجه به کیم Simeone Tessitore که دسته بازاریابی و روابط عمومی برای فلوریدا و آلاباما Wahlburgers رستوران.

اما جستجو تایید شده است و این جریان در حال حاضر.

"کلیدی است برای رفتن به آسان دسترسی به یک محل با ترافیک سنگین و دسترسی آسان" آلگری Tessitore گفت. "ما در حال رفتن به صرف برخی از زمان آشنایی با Pensacola و پس از آن که تصمیم گیری."

وجود دارد هیچ زمان هدف قاب برای شرکت در یک Pensacola, اموال, اما آلگری Tessitore گفت: هدف این است که آن را اتفاق می افتد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"ما می خواهیم به آن را هر چه زودتر به جای بعد چون بدیهی است که ما مهمانان در آن منطقه به تکدی منطقه و ما نمی خواهیم به آنها اجازه پایین" آلگری Tessitore گفت. "ما باز به پیشنهادات اگر کسی هر گونه پیشنهادات خود را در محل مناسب آن را در آورد."

بخشی از جذابیت یک Pensacola محل برای ملی حق رای دادن فرصت به حفظ برخی از مشتریان ساخته شده است تا در نزدیکی فولی در طول سال.

Wahlburgers متعلق به آشپز پل والبرگ و مشهور برادران دانی و مارک والبرگ. همه Wahlburgers رستوران ویژگی های یک سرویس کامل نوار.

آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

در بیانیه ای که گذشت به همراه اخبار مجله توسط آلگری Tessitore, Wahlburgers franchisee Gina Buell با اشاره به COVID-19 اپیدمی به عنوان یک عامل کمک به Wahlburgers' دائم بسته شدن در OWA.

"ما امیدواریم که ما می تواند همچنان در خدمت مهمانان ما هنگامی که ما قادر به بازگشایی شده است. ما در حال حاضر فعالانه در پنساکولا و سراسر آلاباما برای مکان جدید" Buell نوشت. "ما دوست داشت که بخشی از OWA و خانواده آنها آرزوی بهترین."

Wahlburgers دو دیگر فلوریدا مکان های که در اورلاندو است.

حس منو با چک کردن یکی از اورلاندو Wahlburgers منو اینجا.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب