با وجود موانع و ایست پالو آلتو همچنان ادامه دارد در تلاش برای COVID-19 تست سایت

مربوط به سرتاسر جهان با گرسنگی برنامه (EHP) در ایست پالو آلتو دارای مزایای بسیاری به عنوان یک پتانسیل COVID-19

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

مربوط به سرتاسر جهان با گرسنگی برنامه (EHP) در ایست پالو آلتو دارای مزایای بسیاری به عنوان یک پتانسیل COVID-19 تست سایت با توجه به رهبری آن است. آن را در مرکز قرار گرفته و با ورود و خروج است که برای آسان کردن جریان ترافیک. هیئت مدیره و مدیر آرنولد هارت حتی می توانید ببینید که در آن تست چادر می تواند راه اندازی.

تنها مشکل ؟ این سازمان نمی تواند پیدا کردن کسی که به اداره آزمون بدون هیچ هزینه ای به ساکنان ایست پالو آلتو از جمله کسانی که در حال ایجاد و مستند نشده.

EHP نیست تنها گروه در مواجهه با موانع به راه اندازی در دسترس تست سایت در این شهرستان است. ایست پالو آلتو شهردار, شورای شهرستان, آتش منطقه و دیگر سازمان های محلی شده اند در تلاش برای به دست آوردن یک سایت برای بیش از یک ماه است. اما تلاش های خود را برآورده شده است با رد و موانع را از دانشگاه استنفورد و درمانگاه در منطقه و ایالت کالیفرنیا دولت است.

اما به لطف همکاری بین سان متئو کانتی و رهبری محلی East Palo Alto ممکن است در نهایت در بر داشت یک شرکت مایل به اداره آزمون بدون هیچ هزینه.

در حالی که سیتی-توسط-شهر تست داده است که به راحتی در دسترس رهبران جامعه در ایست پالو آلتو معتقدند که ساکنان آن تقریبا به طور قطع در حال آزمایش روزانه در مقایسه با کسانی که در شهرهای دیگر. ایست پالو آلتو به حال 51 تایید COVID-19 مورد از شنبه با توجه به سان متئو کانتی اما تعداد واقعی است که به احتمال زیاد بالاتر است.

افزایش دسترسی به آزمایش بسیار مهم است رهبران محلی گفت: در میان تلاش برای دوباره باز کردن اقتصاد و به عنوان COVID-19 طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع محروم. نزدیک به 12 درصد از ایست پالو آلتو ساکنان بیمه شده و شهر نیز به یک جمعیت مستند نشده. ساکنان با احتیاط از سفر به خارج از شهر به مرکزی در سان متئو کانتی یا استنفورد تست سایت و Ravenswood خانواده مرکز بهداشت در ایست پالو آلتو تنها می تواند روند یک آزمون چند هفته.

شهردار رجینا والاس-جونز ساخته شده است آن را اولویت خود را به یک مرکز آزمون به ایست پالو آلتو است که می تواند ارائه تست رایگان برای همه از جمله کسانی که در حال ایجاد و مستند نشده.

"آن همواره مورد بوده است که ثروت و منابع را خریداری دسترسی به چیزهایی که" والاس-جونز گفت. "در یک بحران وجود دارد این قاعده مستثنی است."

زمان تست گزینه 'نامناسب'

Ravenswood خانواده مرکز بهداشت مانند تست سایت در سان متئو و در دانشگاه استنفورد به دانشگاه فراهم می کند رایگان تست به مستند نشده و بیمه ساکنان اما هیچ کدام از این سایت ها به اندازه کافی نزدیک به شرق پلو Altans در حالی که همچنین با داشتن بالا به اندازه کافی تست حجم قابل اعتماد در خدمت ساکنان این شهرستان با توجه به رهبران محلی.

"همسایه ها و دوستان من هستند و نگران این وضعیت زیرا آنها نمی دانند که در آن مردم می آیند و تست شده برای coronavirus به صورت رایگان" گفت: Doroteo گارسیا, یک ایست پالو آلتو ساکن ، "اگر شما لازم نیست که هر گونه بیمه و این یک مشکل است."

سان متئو کانتی ارائه می دهد رایگان تست در شهرستان رویداد مرکز 12 مایل دور از ایست پالو آلتو اما ایست پالو آلتو عضو شورای شهر لیزا Gauthier وجود دارد گفت: هنوز موانع برای گرفتن تست شده برای ساکنان شهر اعم از نیاز به تصویب آنلاین قبل از غربالگری به نیاز به سفر از طریق شهرهای متعدد برای رسیدن به سایت.

رایگان ون حمل و نقل شهرستان ارائه می دهد به شهرستان مرکز رویداد است نه یک راه حل با توجه به Gauthier.

"چه کسی در حال رفتن به احساس می کنید به اندازه کافی راحت به گرفتن یک ون در طول یک بیماری همه گیر برای رفتن به یک مرکز آزمایش با افرادی که علامت?" Gauthier گفت.

شرق پلو Altans می تواند آزمایش در Ravenswood که واقع شده است در شهر. اما Ravenswood فرآیندهای تنها چهار یا پنج آزمون در هر هفته و سایت خوبی نیست-آگهی و با توجه به Wallace-جونز.

استنفورد ارائه می دهد تست را در یک درایو از طریق سایت پردیس که می توانید آزمون تا 150 قبل از تایید بیماران در روز و ظرفیت آزمون بیشتر مردم با توجه به استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی جولی Greicius. اما هارت گفت: East Palo Altans تمایلی به سفر به آزمایش در یک محیط نا آشنا.

"پیر گفت:" اگر شما نمی دانید که کسی به شما نمی تواند متصل به هر کسی و شما می توانید از خدمات'" هارت گفت.

جامعه تظاهرات برای تست تلاش

به عنوان اوایل ماه مارس رهبران جامعه در ایست پالو آلتو مشغول به کار بودند به راه اندازی یک تست سایت. Lesia پرستون, مدیر اجرایی, در EHP گفت: عدم در دسترس تست آمده است: "وقت و زمان دوباره" با سازمان و کارکنان و هیئت مدیره. کسانی که مکالمات پرستون گفت: رهبری این سازمان به ارائه پارکینگ خود را به عنوان یک تست سایت و شروع به دنبال کسی به اداره آزمون..

"مردم که به ما شده اند قادر به آزمایش" پرستون گفت. "آنها فقط در تلاش برای ایمن ماندن و انجام اقدامات پیشگیرانه است."

منلو پارک آتش منطقه رئیس جمهور هیئت مدیره رابرت جونز گفت که او برای اولین بار نگران عدم تست در این منطقه در اواخر ماه مارس پس از خواندن است که مردم از رنگ در حال مرگ بودند از COVID-19 در نرخ بالاتر است. جونز, سیاه ساکن شرق پالو آلتو گفت: "آمار خانه کمی سخت تر است."

او رسیده به Gauthier, Wallace-جونز و منلو پارک شهردار سیسیلیا تیلور به بحث در مورد راه حل های بالقوه. گروه کاوش در گزینه های مانند داشتن استنفورد یا Ravenswood به عنوان آزمون ارائه دهندگان. اما هر دو از طریق کاهش یافت.

دانشگاه استنفورد گفت: ایست پالو آلتو آن نیست که ظرفیت برای پزشکان ارسال به شهرستان به انجام آزمون با توجه به Gauthier. Greicius این استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی کاهش یافته است به این تایید به صورت روزانه.

Ravenswood همچنین گفت: باید از این ظرفیت با توجه به Wallace-جونز. Ravenswood پاسخ نمی دهند به روزانه درخواست های متعدد برای نظر.

کالیفرنیا مقررات حاکم بر COVID-19 تست سایت نیاز است که آزمون دهندگان باید مناسب اخذ مجوز و یا ثبت نام دیدار با برخی از آزمون اعتبار مورد نیاز و گزارش نتایج به دولت.

والاس-جونز گفت که در حالی که مراکز خصوصی ابراز کرده اند تمایل به اداره آزمون, هزینه های پردازش نیاز است که این شهر به اتهام ساکنان یک نتیجه غیر قابل قبول.

در این شهرستان دریافت کلمه در ماه گذشته از پتانسیل دستیابی به موفقیت در به دست آوردن یک تست سایت.

در آوریل 22, رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد قصد دارد برای باز کردن 86 جدید, تست, سایت, اولویت مناطق محروم با کم تست دسترسی داشته باشید. پنج روز بعد والاس-جونز گفت: San Mateo County انتخاب شده بود هر دو ایست پالو آلتو و دالی سیتی برای دریافت تست سایت.

"من احساس می کنم امیدوارم که ما را دریافت کنید ما مشکل در آینده حل و فصل یک تا دو هفته" والاس-جونز گفت: در اواخر ماه آوریل ، "ما می توانیم راه ما را به سوی نور در پایان این تونل است."

آن شب والاس-جونز گفت که او آموخته است که ایست پالو آلتو مرکز آزمون شده بود را تکذیب کرد توسط دولت است.

وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و امور عمومی نوشت که از آن بی اطلاع از چنین انکار و تست سایت انتخاب شدند و در هماهنگی با مسئولان شهرستان. شهرستان سخنگوی میشل دیورند کاهش یافته است به تایید انکار و یا اظهار نظر در منطق. والاس-جونز پاسخ نمی دهند به روزانه چند پس از آن درخواست برای نظر.

بازگشت به تخته رسم

پرستون نا امید شده بود که مقامات شهر به او گفت که ایست پالو آلتو مرکز آزمون شده بود را تکذیب کرد. قبلا مقامات شهرستان گفته بود EHP که ایست پالو آلتو انتخاب شد برای دریافت تست سایت با توجه به پرستون و این سازمان تا به حال در پاسخ یادآوری مقامات که EHP هنوز هم در دسترس برای میزبان.

هارت گفت: او می داند که سیاستمداران گاهی اوقات مجبور به راه رفتن همه چیز به عقب.

"این بدان معنی نیست که ما در حال از دست دادن" هارت گفت. "این بدان معنی نیست که آن را به اتفاق می افتد. ما هنوز در حال ضربه زدن بر روی درب ما هنوز هم هل دادن پاکت و من فکر می کنم آن را هنوز هم اتفاق می افتد."

آتش منطقه مجبور به بازگشت به تخته رسم به راه اندازی یک سایت آزمون در شهرستان ها پس از ایست پالو آلتو را انتخاب و رد به گفته جونز.

جونز گفت که او در حال حاضر مشغول به کار با والاس-جونز و تیلور به شناسایی پتانسیل تست سایت و شناسایی شده بود امیدوار کننده از سالن در ایست پالو آلتو: آتش سوزی منطقه انبار کولی فرود و پارکینگ در نزدیکی دفتر انبار. آتش منطقه نیز scouted سایت های نزدیک بید جاده و Facebook پردیس با توجه به جونز.

دو شهرداران و آتش منطقه در حال حاضر با سان متئو کانتی به حل و فصل در یک محل با توجه به Gauthier. آزمون خواهد بود به صورت رایگان ارائه شده توسط همانا اپراتور تست سایت در سان متئو رویداد مرکز و ایالت کالیفرنیا با توجه به دیورند. در حال حاضر این ممکن است ایست پالو آلتو بهترین امید در گرفتن یک تست سایت.

و تا آن زمان بسیاری از ایست پالو آلتو ساکنان ادامه خواهد داد و بدون تست.

"قادر به تست را به خوبی که من می خواستم" هارت گفت. "من فقط می خواستم آن در جامعه است."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب