'من نابود حرفه ای': دانشکده گزارش بدون کنترل آزار و اذیت جنسی در دانشکده پزشکی

چند زن دانشکده پزشکی دانشکده سرزنش فرهنگ آزار و اذیت جنسی و جنسیتی برای آنچه آنها می گویند ناکافی دانشگاه در پ

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

چند زن دانشکده پزشکی دانشکده سرزنش فرهنگ آزار و اذیت جنسی و جنسیتی برای آنچه آنها می گویند ناکافی دانشگاه در پاسخ به اتهامات اعم از نامناسب دست زدن به نادرست حرفه ای-تضعیف شایعات.

به عنوان یک نتیجه از استادان در نظر گرفته اند ترک و یا چپ استنفورد. دانشیار پزشکی پاملا Kunz چپ استنفورد برای ییل در 15 مه با توجه به microaggressions او گفت که او تجربه کرده بود که باعث شده بود "موانع مهم" برای او موفقیت است.

گزارش های خود را گسترده آزار و اذیت در خط با بررسی نتایج. یک 2018 ملی آکادمی علوم مهندسی و پزشکی (NASEM) گزارش یافت می شود اکثر زنان هیات علمی و کارکنان در دانشگاه را تجربه کرده اند اذیت و آزار جنسی و رفتار با آزار و اذیت به خصوص شایع در پزشکی است. یک بررسی استنفورد و دانشکده در ژانویه 2019 یافت که 21 درصد از زنان هیات علمی تا به حال تجربه "توهین آمیز objectifying و یا رفتار تبعیض آمیز" با توجه به جنس خود.

NASEM طبقه بندی جنسیتی مبتنی بر آزار و اذیت جنسی ناخواسته توجه جنسی و اجبار به عنوان سقوط در زیر چتر آزار و اذیت جنسی. در این گزارش اشاره کرد که جنسیت مبتنی بر آزار و اذیت — رفتارهایی که نشان می دهد زنان "تعلق ندارد و یا نمی شایستگی احترام" — رایج ترین نوع آزار و اذیت جنسی.

دانشکده پزشکی Dean لوید جزئی نوشت: در بیانیه ای که روزانه که "استنفورد پزشکی اختصاص داده شده به یک محیط آزاد است که آزار و اذیت و تبعیض است." مدرسه "قوی سیاست های" برای پرداختن به چنین مسائل او نوشت: "زمانی که هر گونه تخطی از هر یک از این سیاست ها رخ می دهد رهبری ما در همکاری با دانشگاه, رهبری, طول می کشد اقدام فوری را به طور کامل بررسی و پاسخ درآمده است."

این اولین بار نیست که دانشکده پزشکی اساتید شده اند متهم به آزار و اذیت جنسی و یا خشونت.

سابق مرکز پزشکی پروفسور خوزه مونتویا اخراج شد در ژوئن 2019 زیر "موارد متعدد نقض دانشگاه انجام سیاست" با توجه به استنفورد پزشکی است. با توجه به اعضای سابق Myalgic Encephalomyelitis/سندرم خستگی مزمن (ME/CFS) ابتکار که مونتویا رهبری قبل از اخراج کسانی که نقض شد, آزار و اذیت جنسی و سوء رفتار جنسی.

سابق استاد قلب و عروق و امور سربازان بازنشسته (VA) در بیمارستان قلب و عروق رئیس جان Giacomini مجرم شناخته شد توسط مقامات فدرال در ماه مه به اتهام سوء رفتار جنسی از جمله "تکرار رفتارهای جنسی و اذیت و آزار در طبیعت" با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده روزانه.

"استنفورد تلاش کرده است با استفاده از این برای سال های دهه" Kunz گفت: با استناد به کتاب سابق مغز و اعصاب پروفسور فرانسیس Conley, M. D., '66.

که کتاب "راه رفتن بر روی پسران" مستند کانلی را 1991 استعفای زیر جنسیتی و آزار و اذیت در مدرسه پزشکی است. کانلی اولین زن به اعطا شاغل استادی در جراحی مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی بعدا لغو استعفای او به ترویج روش در دانشگاه استنفورد به آدرس جنسیتی.

کشيش Persis Drell نوشت: در بیانیه ای که روزانه که آزار و اذیت جنسی است که در حال حاضر در دانشگاه استنفورد در "سطوح غیر قابل قبول" اما پیشرفت در این موضوع می شود.

"فرهنگ تغییر خواهد شد که لازم است برای مقابله با این چالش نمی خواهد آمد به سرعت و یا به راحتی آن را به یک تعهد در بخشی از بسیاری از افراد در سراسر این موسسه" Drell نوشت. "من می بینم که تعهد رهبران دانشکده پزشکی و من این را تحسین آنها را برای تلاش های خود را در حالی که هنوز هم تصدیق کرد که آنها و ما باید یک راه طولانی برای رفتن."

برابری جنسیتی و کارشناس دانشکده پزشکی محقق در محل اقامت ارغوان Salles گفت که در حالی که مواردی از آزار و اذیت تا به حال از تغییر آشکار به ظریف نظرات پس از حوادث شرح داده شده در کانلی کتاب او فکر نمی کنم هسته "نگرش" تغییر کرده بود.

آزار و اذیت جنسی است که به ویژه در طب با توجه به گزارش های تولید شده توسط NASEM که در بر داشت که بیش از 50 درصد از زنان هیات علمی و کارکنان روبرو می شوند و یا تجربه جنسی و اذیت و آزار و رفتار در دانشگاه.

زمینه پزشکی چالش ها در سراسر تبعیض جنسیتی Salles گفت. در بخش پزشکی سلسله طبیعت و عمدتا مرد رهبری ایجاد یک قدرت دیفرانسیل را قادر می سازد که آزار و اذیت جنسی. اگر چه زنان بیشتر از مردان در دانشکده پزشکی ثبت نام را زنان تشکیل می دهند تنها 14 درصد از بخش صندلی و دیگر مقامات ارشد رهبری در دانشکده های پزشکی با توجه به Association of American Medical Colleges (AAMC) داده ها از سال 2018 است.

جزئی نوشت که 40 درصد از گروه استنفورد صندلی زنان, سومین هر مدرسه پزشکی در ایالات متحده است.

Salles گفت: در حوزه پزشکی نیز توسعه تحمل آزار و اذیت.

"این چیزها اتفاق می افتد هر روز" Salles گفت. "اگر ما در مبارزه با هر چیزی که اتفاق می افتد که ما نمی توانیم هر کاری انجام می شود. ما بی حس شدن به این سطح از آزار و اذیت."

دانشکده گزارش آزار و اذیت انفعال

Kunz است که در دانشگاه استنفورد از سال 2001 گفت که او تا به حال تجربه نکرده تبعیض جنسیتی تا او را به عهده گرفت نقش رهبری و به دست آورد برخی از درجه ای از موفقیت و تبدیل شد به عنوان یک تهدید توسط برخی از همکاران مرد.

که در آن نقطه او گفت: او شروع به تجربه ظریف تلافی و microaggressions از نر دانشکده اعم از عمومی قرار داده و فراز به خروج از تحقیقات همکاری. در یک نمونه Kunz گفت: یک مرد مربی گفت: در جلسه بعد از اینکه یک سوال "من اجازه رفتن به پم پاسخ اول به طوری که من می تواند درست باشد ،

"من او مواجه و گفت: من دوست ندارم چگونه او درمان من" Kunz گفت. او گفت: "من بود که بی احترامی است."

Kunz گفت: او با نگرانی بخش و دپارتمان رهبری و همچنین به عنوان دین ، جزئی کاهش یافته است به تایید این نوشتن که دانشکده پزشکی نمی تواند ارائه نظر عمومی در گزارش محرمانه مطرح شده توسط افراد است.

Kunz گفت که در حالی که بسیاری از آنها دلسوز او احساس کردند که بسیار کوچک عمل بتن در نظر گرفته شد از جمله در درخواست خود را برای دانشکده پزشکی به میزبان شفاف و انجمن ها که در آن دانشکده می تواند بحث در مورد مسائل از جمله. او همچنین گفت: تحقیقات راه اندازی شد در پاسخ به نگرانی بود اما در نهایت کاهش یافته است. Kunz ذکر یک "فرهنگ بی احترامی" به عنوان یک اولیه مشکل است.

"هیچ چیز در بتن انجام شد," او گفت:. "وجود دارد هیچ عواقب خاص برای هر یک از عاملان."

جزئی کاهش یافته است برای تایید اینکه آیا دانشکده پزشکی تا به حال تبدیل کردن یک درخواست برای میزبانی چنین فروم نوشتن که دانشکده پزشکی دفتر امور علمی و اداری دانشكده توسعه و تنوع را حمایت و تجمعات متمرکز رهبری فرصت های آموزشی, کارگاه های آموزشی در تبعیض جنسیتی و زنان هیات علمی گروه شبکه های.

دوم دانشکده پزشکی استاد گفت: او تا به حال شده است "صحافی همراه" در مورد یک موقعیت رهبری برای سال. او دریافت نمی کنند وضوح از صندلی وزارت در مورد زمانی که او تصمیم نهایی را در مورد موقعیت یک مشکل را به عنوان او تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا به ادامه دستکاری دیگر رهبری با آن نقش است. چند ارومیه اعطا شد گمنامی به دلیل نگرانی در مورد اقدامات تلافی جویانه از دانشکده پزشکی است.

سه فعلی و سابق هیئت علمی در دانشکده پزشکی گفت: دوم استاد به آنها گفته بود در مورد اتهام آزار و اذیت به عنوان آن در حال آشکار شد. این دانشکده به نام نمی شد برای محافظت از هویت استاد.

"من احساس می کردم که او انجام شده بود به این دلیل که من یک زن" استاد گفت. "این نوع مانند یک کنترل از چیزی."

پس از او گروه صندلی متوجه او تا به حال محرمانه رسیده به کسی که در رهبری برای مشاوره او بلافاصله حذف او از موقعیت رهبری, او گفت:. این آمد و به عنوان یک شگفتی کامل او افزود: از آنجا که او تا به حال به او گفت که او در حال انجام یک کار خوب.

استاد رسیده به ombudsperson جیمز Laflin که او گفت: او گفت به نظر خروج از دانشگاه اگر او خوشحال نیست. استاد گفت: او سپس به یک وکیل که به او گفت که او تا به حال ملاقات با بیش از 40 زنان در دانشگاه استنفورد با نگرانی در مورد آزار و اذیت و تبعیض است. وکیل توصیه می شود که استاد نه اقدام قانونی علیه این دانشگاه به دلیل آن را بسیار دشوار است.

Laflin گفت که با توجه به ماهیت محرمانه از دفتر Ombuds او نمی خواهد بود قادر به اظهار نظر در مکالمات است که تا به حال صورت گرفته است.

وکیل نه پاسخ به درخواست های متعدد برای اظهار نظر از روزانه و در سمت چپ بود ناشناس برای محافظت از هویت منبع.

این استاد دانشگاه گفت: بسیاری از دیگر همکاران که در زمینه پرونده های حقوقی نیز به او گفت این بود: "روح خرد کردن تجربه" و آنها نمی خواهد از طریق آن دوباره. "استنفورد است پول زیادی است که به آنها خواهیم پرداخت وکلا برای همیشه به مبارزه با شما" او به یاد می آورد که گفته بودن.

در پاسخ به انتقاد که دانشکده باور استخدام یک وکیل است که تنها راه برای شکایت خود را جدی گرفته و جزئی نوشت که Stanford Medicine بررسی و پاسخ به نقض سیاست.

"هر کس در دانشکده پزشکی وظیفه را از جمله شکایت به طور جدی و اقدام مناسب برای حمایت از هر کسی که ممکن است تجربه جنسی یا جنسیتی بدرفتاری" جزئی نوشت.

این NASEM گزارش بیشتر یافت می شود که تنها 25 درصد از اهداف فایل رسمی گزارش با کارفرمای خود و حتی در یک بخش کوچکتر به ادعای خود به دادگاه. در این گزارش آمده است که زنانی که انتخاب کرده بودند به طور رسمی گزارش و یا صحبت کردن اغلب نیز بازگو "منفی دراز مدت اثرات" در حرفه خود.

استاد تصمیم به ماندن در امید outlasting او بخش صندلی و ادامه کار بر روی برنامه های او تا به حال ساخته شده در دانشگاه. اما منفی و رفتار پرخاشگرانه از صندلی وزارت خود ادامه داد.

"هر فرصتی او بود او همه این چیزها را به اثبات او در قدرت" او گفت:. "هر زمان که او را دیدم من او را می خواهم در یک نقطه از بغل کردن من و دست من و به وضوح آن را چند بار در راه به من احساس می کنم مثل او در قدرت است."

از جمله سوء استفاده از قدرت نهفته در قلب آزار و اذیت با توجه به Salles گفت که گفت که آزار و اذیت جنسی است که در مورد "تمایلات جنسی و جاذبه است." او به جای توصیف آزار و اذیت به عنوان یک بیان از قدرت به عنوان مثال یک سرپرست اظهار نظر در لباس یک زن در محل کار.

"آنها در حال تصریح می کند که فرد حق اظهار نظر در مورد ظاهر او با وجود که آن را تا به چیزی برای انجام با او کار عملکرد" Salles گفت. "آن گفت:" من باید این توانایی قضاوت شما است.'"

یک سوم دانشکده پزشکی استاد گفت که زمانی که او وارد در دانشگاه استنفورد در یک نقش رهبری وجود دارد تنش بین او و یک مرد استاد او کار کرده بود با قبل از ورود به دانشگاه. هنگامی که او پیشنهاد شد به طور مستقیم ناظر بود و به نظم و انضباط او را برای رفتار غیر حرفه ای در محل کار تنش تنها افزایش, او گفت:.

"او نمی مانند که احساس گفته بودن به خصوص توسط یک زن که رفتار او نمی شد خوب," او گفت:.

به او گفت که او "بدون تشریفات" حذف از نقش رهبری بدون توضیح در عرض چند سال از ورود او. او گفت که دانشکده به او گفت مرد استاد در حال گسترش شایعات که او از کار اخراج شده از سمت قبلی خود در موسسه دیگری که دیگر عضو هیات علمی گفت: او شاهد بود در مصاحبه ای با روزانه. استاد دیگری در حوزه های مختلف موسسه گفت که او تا به حال نیز شاهد نر پروفسور گسترش شایعات منفی در مورد استاد توانایی های رهبری پس از او گرفته شده بود از نقش رهبری. استاد قبلی موسسه تأييد روزانه که او تا به حال نه از کار اخراج شده بود و در واقع ترویج شده است چند ماه قبل از خروج.

استاد گفت که او نگران است که این شایعه در حال گسترش فراتر از دانشگاه را زمانی که او بود نه دعوت به خدمت در کمیته ملی منجر به رویکرد سرپرست او برای راه اندازی یک بررسی. در حالی که از او شکایت شده بود افزایش یافت به تدریج سطوح بالاتر از دانشگاه, رهبری, با توجه به ایمیل های ارائه شده به روزانه او گفت: او شنیده نمی شود هر چیزی بیشتر در مورد آن نه ماه بعد.

"این واقعا زشت و وحشتناک چیزی. من کار حرفه ای تمام وجودم برای به دست آوردن شهرت من به عنوان یک همکار به عنوان یک محقق و به عنوان یک انسان," او گفت:. "این شایعه ای که پخش شد من نابود حرفه ای است."

قانون استاد و فعال میشل Dauber گفت استنفورد را آزار و اذیت جنسی سیاست های دانشکده در حال گیج کننده است و آن را دشوار است برای هیات علمی به گزارش حادثه و به دنبال در یک بررسی پس از آن در جریان است.

"تمام این افراد منصرف از گزارش و روت به این انواع مختلف از بن بست کوچه بن د کیسه," Dauber گفت. "و این است که باعث جدی شکارچیان جنسی به رشد است."

"ضروری است که این سیاست ها اصلاح شود و مدیریت تجدید سازمان و یا ما همچنان به از دست دادن زنان با استعداد و با دانشکده" Dauber نوشت: در یک بعد از بیانیه به روزانه.

جزئی نوشت که دانشکده پزشکی به شرح زیر گزارش روند تعیین شده توسط دانشگاه و این افراد می توانند گزارش به آزار و اذیت جنسی, سیاست, دفتر, آزار و اذیت جنسی یک مشاور و یا هر کسی که در دانشکده پزشکی.

"هیچ راه غلط وجود دارد به گزارش" جزئی نوشت.

سوم استاد گفت: او نزدیک به سمت چپ استنفورد به عنوان یک نتیجه حتی درخواست و ارائه شغل در نهادهای دیگر است. در نهایت او تصمیم به ماندن به نفع خانواده او. در یک زمان او در نظر گرفته شده استخدام یک وکیل برای ادامه بررسی است.

"همه [استنفورد] در پاسخ به تهدید به اقدام قانونی," او گفت:.

یک چهارم دانشکده پزشکی استاد گفت که هنگام ورود در دانشگاه استنفورد از نهاد دیگری او بلافاصله احساس تفاوت در فرهنگ محیط کار. در دانشگاه استنفورد او گفت که او تحت درمان قرار گرفت متفاوت تر از همتایان مرد که آن را به فرصت هایی برای پیشرفت و تعاملات بین فردی.

او گفت که اگر چه او را مطرح کرده و نگرانی خود را به افراد مختلف در موقعیت های رهبری نگرانی در نمی آمد و بدون انشعابات.

"شما در حال رفتن به عنوان دشوار است برای کار با uncooperative," او گفت:. "قطعا وجود دارد برای رفتن به عواقب و آن را به چالش کشیدن برای زنان به صحبت کردن و روی پای خود بایستند."

Salles گفت: آن مشترک برای اهداف را منصرف از ساخت گزارش های رسمی با توجه به عواقب احتمالی. با وجود ضد قانون تلافی او گفت: کسانی ساخته شده است که گزارش آن دشوار خواهد بود برای ادامه کار در همان بخش و یا موسسه خود را به عنوان harasser.

"وجود دارد و نه پاداش بسیار برای گزارش" Salles گفت. "هیچ کس می خواهد حرفه خود را به خطر انداخته است."

در پاسخ به یک سوال در مورد عواقب منفی به گزارش جزئی نوشت که "استنفورد طب قوی سیاست های در محل برای اطمینان از عادلانه و احترام درمان کارکنان."

چهارم استاد گفت که در حالی که او در نظر گرفته شده بود ترک استنفورد به عنوان یک نتیجه از تجارب او را مشاهده می روم به عنوان یک گزینه به خاطر خانواده اش مستقر است به منطقه.

او به عنوان پیشرفت در زندگی حرفه ای او و در بیشتر نقش رهبری استاد گفت: او به طور فعال در دفاع از تاریخ و دانشکده هل دادن برای زنان مطرح برای نامزدی و انتشار فرصت ها در دانشکده پزشکی. او گفت: دیگر دانشکده تا به حال نزدیک شدن او با نگرانی در مورد گذشت بیش از موقعیت و یا اینکه از سمت چپ از مکالمات مهم و سخنران سری.

"این بخشی از رهبری را وظیفه به گوش دادن به اعضای هیات علمی و کارکنان به خصوص اگر آنها غیر نر و پذیرای تجربه خود را به جای سوال که آیا آنها در واقع تجربه تبعیض یا تعصب" او گفت:.

استاد گفت: بالا بردن زنان به نقش رهبری در دانشکده پزشکی نیز می تواند به زنان دیگر فرصت های بیشتر برای پیدا کردن طرفداران خود را دارند.

"رهبران زن باید درک درستی از آنچه زنان باید از طریق رفته است," او گفت:. "من در بر داشت بسیاری از همدردی و همدلی است."

جزئی نوشت که در حالی که دانشکده پزشکی ترویج تنوع جنسیتی در کمیته و در استخدام مدرسه "تشخیص[s] که کار بیشتری باید انجام شود به منظور بهبود تنوع جنسیتی در سطح اجرایی و در سراسر موسسه و ما قویا متعهد به این هدف است."

"دانشکده پزشکی متمرکز بر ایجاد و توسعه سیستم پشتیبانی است که دستیابی به معنی پایدار و بهبود فرصت ها برای زنان در پزشکی و به خصوص در دانشگاه استنفورد" جزئی نوشت.

دیگر ارومیه گفت: ترویج زنان به موقعیت رهبری تنها کمک اگر زنان ترویج متعهد شد و تا به حال توانایی بالا بردن زنان دیگر است.

با توجه به این استاد که گفت: یک مرد استاد در حال گسترش شایعات نادرست در مورد او چه بیشتر زحمت خود را در مورد این حادثه شد که چند تن از رهبران که "failed to respond" به شکایت زن بودند.

"آنها نمی خواهند به سنگ قایق," او گفت:. "آنها نمی خواهند برای تغییر سیستم. آنها جایی که آنها چون آنها نگاه راه دیگر هنگامی که مردان همه چیز شبیه به این."

"هنگامی که شما در نقش رهبری که نمی خواهید به تغییر وضع موجود محل است که هرگز تغییر نمی کند," او اضافه شده است. "و تا زمانی که این دانشگاه متوجه می شود که آنها نیاز به ترویج زنانی که فلسفه های مختلف در مورد چگونه این چیزها باید به آنها رسیدگی شود و این فرهنگ در اینجا تغییر نخواهد کرد."

Salles گفت: رفتاری که استاد توضیح داده شده می تواند جلوه ای از "ملکه زنبور عسل سندرم" که در آن زنان در مردسالار زمینه به دست آوردن نقش های رهبری با هماهنگی خود با مردان دیگر به نوبه خود منجر آنها را به اجتناب از زنان هنگامی که در نقش های رهبری. Salles اشاره کرد که زنان اقدام در چنین راهی نیست لزوما نشان می دهد که آنها نمی خواهند برای حمایت از زنان دیگر هستند اما به جای آن در یک محیط است که آن را اجازه نمی دهد.

دانشکده پزشکی ارشد کاردانی دین برای دانشکده توسعه و تنوع ایوان مالدونادو نوشت: در بیانیه ای که روزانه که او معتقد است "زن رهبری و همه رهبری در دانشکده پزشکی قوی هستند طرفداران برابری جنسیتی و عدالت برای همه گروه ها."

در علاوه بر این به بیشتر زنان در نقش رهبری Kunz گفت که او می خواهد برای دیدن بیشتر بحث در مورد این موضوع و پیگیری از آزار و اذیت و تبعیض معیارهای. Kunz گفت: مردان نیز باید بخشی از راه حل در حمایت از زنان و تقویت پیام برابری جنسیتی.

جزئی نوشت که مدرسه طب "مشغول خارجی شرکت" به ارائه بخش گسترده ای از تنوع گنجاندن برابری جنسیتی و ناخودآگاه تعصب آموزش.

تا آن زمان مصاحبه دانشکده گفت: آنها ادامه خواهد داد به ترویج ارتباط بین استادان با تجربه مشابه برای ایجاد همبستگی و درک.

"این تنها زمانی که شما صحبت کردن با یک فرد و صحبت کردن به شخص دیگری که شما متوجه بسیاری از زنان که در این موقعیت گفت:" استاد که گزارش شده است "صحافی همراه" برای یک موقعیت رهبری. "شما دیوانه این محل دیوانه است."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن