توسعه دهنده اقدام به خرید حفاظت شده تالاب در میدوی, تقسیم آن به تعداد زیادی وجود حفاظت اسایش

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 3, 2020خانه و ساختمان شرکت خریداری کرده

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

خانه و ساختمان شرکت خریداری کرده است حفاظت شده تالاب در Soundside درایو منطقه میدوی و کشیده شده بسیاری از خطوط با تلاش آشکار برای توسعه آنها حتی اگر منطقه حفاظت شده تحت حفاظت اسایش.

این قطعه زمین تقریبا همه از آن محافظت شده است تالاب واقع شده از نسیم اقیانوس درایو خریداری شده در مارس توسط Breland خانه LLC و پس از آن تقسیم به هشت زیادی کوچکترین مورد 0.7 هکتار و بیشترین بیش از 4 هکتار است.

اما بسیاری تحت حفاظت اسایش در ابد که در سال 2009 تاسیس شد که بدان معنی است که آنها هرگز نمی تواند بر ساخته شده از منطقه حفاظت شده توسط وزارت فلوریدا حفاظت از محیط زیست.

لیز Pavelick یک Soundside درایو ساکن که مانیتور منطقه برای توسعه, برای اولین بار متوجه جدید بسیاری این آخر هفته گذشته و با ارسال ایمیل به مقامات شهرستان پژوهنده در مورد توسعه است. او گفت: اخبار, مجله روز سه شنبه او گیج شده بود که چرا Breland خانه می خرید و طبقه بندی کردن زمین اگر آنها مجاز نیست به آن را ساخت.

بیش از حد توسعه؟: مردمی گروه می خواهد سانتا رزا شهرستان به کم کردن سرعت در تحولات مسکن

"چرا؟" Pavelick گفت. "چرا یک توسعه دهنده آن را خرید مگر اینکه او برنامه ریزی شده بود در حال توسعه است و به همین دلیل از طریق بدون هیچ زحمتی از استخدام نقشه بردار و زیر هشت کوچکتر بسته?"

Breland خانه بازگشت نیست, اخبار, مجله, درخواست برای نظر برای این داستان.

بسیاری اند پاک نشده است.

هر زمین را می توان ثبت به عنوان بسیاری توسط منشی دادگاه با توجه به سانتا رزا شهرستان برنامه ریزی و منطقه بندی مدیر شاون بخش است. اما فقط به خاطر آن ثبت شده بسیاری به این معنا نیست آن را می توان توسعه یافته.

"در سانتا رزا County, در واقع, شما می توانید هر 1-پا-با-1 فوت مربع قطعه از اموال رفتن منشی دادگاه های فایل آن را و شما می توانید این قطعه مربع از اموال" بخش گفت. "این بدان معنی نیست که آن را مطابق با توسعه زمین کد مورد نیاز است."

به این منظور که مشخص نیست چرا دقیقا Breland خانه های خریداری شده خواص و تقسیم آنها را به مقدار زیادی اگر آنها نمی توان توسعه یافته است. این شرکت همچنین در حال توسعه طبیعت یارو 89-بسیاری زیربخش از خانه های تک خانواری در زمین به طور مستقیم در مجاورت حفاظت اسایش.

آب برگ: جدید سانتا رزا County subdivision تایید با وجود نگرانی در مورد سمی آبهای زیرزمینی

"محدود وجود دارد مرتفع به غرب از اموال که encumbered توسط حفاظت اسایش" گفت: منطقه 5 کمیسر خط Lynchard یک ایمیل به Pavelick و دیگر مسئولان شهرستان در مورد اموال. "به نظر می رسد مانند کسی خرید آنچه آنها فکر می کنم که buildable مرتفع بخشی از اموال همراه با تالاب. اینکه آیا یا نه آن است که buildable من نمی دانم. من را بپرسید شهرستان ما وکیل و برنامه ریزی و منطقه بندی گروه به این نگاه کنید."

حفاظت راحتی اجرا می شود با زمین در ابد فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست به تایید Pavelick یک ایمیل به در.

آب های زیرزمینی نگرانی ها: آب های زیرزمینی آزمایشات نشان می دهد منطقه در اطراف غیر رسمی از دفن زباله در نزدیکی خلیج فارس نسیم مطابق با استانداردهای

"اثرات به این راحتی از جمله پاکسازی درختان به صراحت ممنوع است" نوشته الیزابت Orr موقت مدیر دفتر منطقه شمال غرب از FDEP یک ایمیل به Pavelick. "لطفا با من تماس بگیرید اگر شما هر گونه فعالیت در اسایش."

Pavelick که در حال حاضر نگران ضربه که سنگین توسعه را در این منطقه گفت که او نگران توسعه دهنده ممکن است پاک کردن اموال به هر حال و صورت خوب است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن