DiJonai کارینگتون به گرادیان-انتقال به بیلور

روز دوشنبه ارشد گارد DiJonai کارینگتون اعلام کرد تصمیم خود را برای انتقال به بیلور که در آن او خواهد بود واجد

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

روز دوشنبه ارشد گارد DiJonai کارینگتون اعلام کرد تصمیم خود را برای انتقال به بیلور که در آن او خواهد بود واجد شرایط بلافاصله برای 2020-21 فصل به عنوان یک فارغ التحصیل انتقال. سن دیگو بومی بود و دو ماژور در روانشناسی و آفریقایی & African American studies.

"در پایان روز احساس می کنم که قلب من است/بود" کارینگتون گفت: در Instagram Live بعد در شب. "این احساس درست است."

فقط در پنج بازی فصل گذشته به طور متوسط 15 دقیقه در هر بازی کارینگتون بریده شده 7.6 امتیاز و 5.2 ریباند در هر بازی. نشسته باقی مانده از این فصل را با مصدومیت زانو کارینگتون قادر به ساخت upon a junior فصل که در طی آن او به طور متوسط 14 امتیاز و 7.5 ریباند و بعدها به نام همه-Pac-12 و به نخبگان و هشت.

برای بیلور آن است که خود را در فصل سوم در یک ردیف اضافه کردن مشخصات بالا فارغ التحصیل انتقال. در 2018-19 آن LSU گارد چوپان جکسون که پس از آن رفت و در دور دوم از WNBA پیش نویس این تازه ترین فصل گارد Te كردند کوپر رهبری این تیم به ثمر رساند پس از ورود از کارولینای جنوبی است.

قبلا کارینگتون در توییتر اعلام کرد که او نیز با توجه به UConn و اورگان است. تصمیم پخش شد در فاکس 5 سن دیگو.

"UConn و اورگان شد بدیهی است که مدارس بزرگ اما من فقط احساس مناسب در بیلور," کارینگتون گفت. "من احساس کردم که این جا من به عنوان یک بازیکن و یک فرد است."

با توجه به هارتفورد کورانت کارینگتون گفت: در Instagram که او تصمیم گیری در روز شنبه.

در دانشگاه استنفورد کارینگتون در برابر بیلور دو بار. در جلسه اول به عنوان یک دانشجوی سال دوم در سال 2017 برابر بیلور کارینگتون آغاز بازی 12 دقیقه و رفت و 1-5 در یک فوران چاه نفت از دست دادن در Waco. سال آینده کارینگتون به ثمر رساند و 10 امتیاز در 3 بازی از 6 از میدان با شش ریباند در ناراحتی برنده شدن در داخل افرای غرفه. آن بود که تنها از دست دادن سال برای یک بیلور تیم است که در ادامه به پیروزی در مسابقات قهرمانی ملی.

"من احساس من تا به حال واقعا رابطه خوبی با مربیان در حال حاضر" کارینگتون گفت. "من فکر می کنم آن را بزرگ مناسب است. سبک است که آنها بازی است که واقعا up-tempo, و من قطعا آماده بود برای یک شروع جدید جدید, شهر جدید, دولت جدید ایران ، همه چیز در مورد جدید است."

کارینگتون خواهد بود انتقال از یک سالن از شهرت سر مربی تارا VanDerveer به یکی دیگر از کیم willie colon.

برای کاردینال این انتقال است فقط یکی از تغییرات متعدد قبل از 2020-21 فصل که VanDerveer وارد پنج پیروزی خجالتی از عبور پت Summitt به عنوان "winningest مربی در زنان کالج بسکتبال تاریخ است."

اولین گزارش, یاهو, اخبار, NCAA Division من شورا رای به تصویب داوطلبانه فعالیت های ورزشی در بسکتبال زنان شروع به ژوئن 1 و رفتن را از طریق 30 ژوئن. این رای نیز به فوتبال و بسکتبال مردان — دسترسی به پردیس است که هنوز هم تا به دولت و دانشگاه است.

تماس با دانیل مارتینز-Krams در danielmk 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن