بازیابی: با پنج مایل آتش باتلاق بیشتر شامل بهبود است فقط آغاز

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:36 PM EDT 9 مه سال 2020نانسی و گرگ کلی ایستاده در حیاط در کنار خانه

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

نانسی و گرگ کلی ایستاده در حیاط در کنار خانه خود را با همسایه خود کتی Carnley در روز شنبه بعد از ظهر.

این Kellys که زندگی در دریای اژه درایو کردن پسر بچه پادو نقطه جاده به سختی قادر به فرار از اموال خود را روز شنبه به عنوان شعله های آتش از پنج مایل باتلاق آتش بسته در اطراف آنها. آنها مطمئن شوید که خانه خود خواهد بود رفته زمانی که آنها قادر به بازگشت.

با هیچ چیز به غیر از یک معجزه, آنها می گویند, خانه خود در امان ماند. یک انبار درب بعدی را به خانه خود را شامل حدود 15.000 دلار ارزش تجهیزات نابود شد همراه با یک ماشین اما خود محل اقامت اصلی دست نخورده بود. چند رومینگ رایگان خروس آنها را در اموال خود را ساخته آن را زنده بیش از حد.

"ما خدا را شکر چون ما فکر نمی کنم ما می آمد به خانه گفت:" گرگ کلی. "من می توانم آن را باور نمی کند فقط رفت و در اطراف ما است."

در واقع همه در اطراف آنها بسیاری از همسایگان خود بودند نه به عنوان خوش شانس. حداقل 14 خانه کاملا تخریب و آتش و بسیاری از آنها در اطراف منطقه اژه درایو و Leepard جاده واقع در گوشه شمال شرقی Garcon نقطه شبه جزیره. Carnley این Kellys' همسایه گفت که او و شوهرش شوکه شده بودند که در خانه خود در امان ماند و همچنین.

باتلاق آتش به روز رسانی: پیشرفت: پنج مایل آتش باتلاق 50% موجود در 2,153 هکتار

"من فقط شگفت زده از معجزه به خانه به یک خانه از آنجا که من می دانم وقتی که من رانندگی دور ما بودند با دیدن شعله های آتش را از ما یکدفعه آینه," او گفت:.

دو تا از Kellys " و کارنی همسایگان این اسکینر و دیویس خانواده خود را از دست داده خانه به طور کامل. Davis' سالمندان, chihuahua, فرشته, جان در فروغ با توجه به نوه خود آلیسون کارتر.

"پدر بزرگ من است بهتر از مادر بزرگ من. او را بیشتر ناراحت در مورد حیوانات و او ناراحت است و او خود را از دست داد, پیر فورد کامیون و عتیقه موستانگ" کارتر گفت: اخبار, مجله روز جمعه در مورد چگونه او را پدربزرگ و مادربزرگ بودند مقابله. "و آنها هم ناراحت از دست دادن تمام آن تصاویر خود مجوز ازدواج و دیگر اسناد مهم است. حتی بسیاری از کلکسیونی عتیقه بودند. خانه سوخته است به زمین. تا کنون هیچ چیز نمی تواند ذخیره شود. آن را کردم تا آن را پیچانده یک جراحی بلند کردن در گاراژ او تا به حال یک ماشین برداشته است. آن ذوب شده من مادر بزرگ, ماشین, قایق خود را, خود را با تراکتور و چند تریلر."

آتش نشانان با خاموش کردن "نقاط داغ" برای کمک به جلوگیری از تکرار فاجعه

به عنوان آتش نشان ها می آیند و نزدیک به حاوی پنج مایل باتلاق آتش با کمک شرایط آب و هوایی مطلوب جمعه و شنبه ساکنان شروع به بازگشت به حالت عادی به آنها قطره به هنوز بسته تخلیه منطقه برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است به خانه های خود.

برخی از آنها از بازگشت به معجزه, با خانه های خود را دست نخورده توسط شعله های آتش و حتی به عنوان چمن و درختان در اطراف خانه های خود را سوخته و سیاه و سفید. برخی از آنها از بازگشت به سوختن پایه و ذوب فلز.

اعتصاب تیم از سراسر کشور آغاز شد برای رسیدن به جمعه برای کمک به از بین بردن خدمه کار می کرد که آتش چهار شنبه و پنج شنبه زمانی که آتش بود و اکثر نامنظم و به سرعت در حال رشد.

بررسی: فلوریدا, کشاورزی, راه اندازی بخش تحقیقات جنایی را به پنج مایل باتلاق آتش

آتش نشان اصلی کار در حال حاضر با فروغ 50% موجود است که سعی کنید و آن را نگه دارید که راه.

"آتش منحصر به فرد موجود در آن بسته به آب و هوا و سوخت (چمن و بوته زار است که به کمک آتش رشد) آن می تواند به شما در یک ضربان قلب گفت:" علامت گذاری استیونسون 30 سال کهنه پارک متخصص خدمات با Florida State Parks که وارد جمعه برای کمک به شروع به تمیز کردن آتش. "شما باید به فکر کردن در پای خود را. ... آتش خواهد با شما صحبت کنم فقط تماشای درختان و گوش دادن به آن و آن را به شما صحبت می کنید."

آنچه که پنج مایل باتلاق آتش گفت: در حال حاضر پنج روز پس از آن آغاز شد به عنوان یک تجویز رایت بر مالکیت خصوصی قبل از فرار از کنترل خارج است ؟

"آتش است گفت: امروز" من خسته هستم و من تا'" استیونسون گفت. "ما در اینجا به پایان کار و مطمئن شوید این تقسیم بندی و این همسایگان در اطراف در اینجا می توانید خواب خوب در شب."

بهبود آغاز می شود: خانواده به خانه بازگشت به ویرانی

استیونسون و تیم او کار می کرد روز شنبه به "نقاط داغ," مناطق در کف جنگل که در آن آتش بود هنوز هم سوختن و سیگار کشیدن. خدمه با استفاده از اره برقی شیلنگ و ابزار های دیگر برای قرار دادن آتش کوچک ،

روند قرار دادن از آتش کوچک است به نام "تصفیوی" و مهم است که مطمئن شوید که آتش نمی کند و شروع به بالا و دوباره. و با یک آتش سوزی اندازه و محدوده پنج مایل باتلاق آتش که مهم استیونسون گفت.

"با وسعت این آتش و چگونه آن را شروع به پریدن کرد ایالتی 10, آن را فقط به شما نشان می دهد که آسمان بدون مرز" او گفت:.

بهبود تلاش تازه شروع شده است

حتی به عنوان آتش خود را به نظر می رسد اجازه, بازیابی, تلاش, برای بسیاری از سانتا رزا ساکنان شهرستان است فقط آغاز است.

خانواده ها خانه های جایگزین و همچنین نیاز برای, لباس, لوازم حیوان خانگی, مواد غذایی و موارد دیگر را از دست داد ،

تلاش مردمی مانند GoFundMe و درایوهای مواد غذایی در حال آغاز در سراسر جامعه و شهرستان است که پذیرش کمک های مالی رسما از طریق آن امن تر سانتا رزا وب سایت است که کمک می کند تا ساکنان شهرستان تحت تاثیر دراز مدت بلایای طبیعی است.

دیگران به دنبال دارد نیاز به طور مستقیم و کمک کردن جایی که آنها می خواهم در ناوار که در آن یک round-the-clock تیم از داوطلبان ارسال های داغ, وعده های غذایی, لوازم و لباس ها را به آسمان آتش نشانان و خانواده هایی که ماندن در همپتون مسافرخانه در نورر تا زمانی که آنها را به یک محل دائمی برای رفتن.

"آرامش بخشی از یک بحران مانند این است که مردم واقعا به تمرکز و جامعه می آید با هم برای هر چیزی" گفت: منطقه 4 کمیسر دیو Piech یکی از سازمان دهندگان از تلاش بازیابی. "این چیزی است که قابل توجه ترین به من. ... وجود دارد که برخی از کار تیمی و مردم در حال تلاش برای کمک به آنجا بهبودی به عنوان امکان پذیر است. همیشه وجود دارد یک ایده جدید در هر روز است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب