هر زمان coronavirus طول می کشد یکی دیگر از جنگ جهانی دوم veteran "ما از دست دادن بخشی از تاریخ'

مارکو دلا اجوف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:40 PM EDT مارس 17 سال 2020آلبرت Berard بخشی از موج اول از

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

آلبرت Berard بخشی از موج اول از سربازان ایالات متحده که با نزدیک شدن فرانسه در ساحل اوماها در D-روز 6 ژوئن 1944.

این دیدبان را در هنر و صنعت فرود تا به حال میره به جهنم. همه در اطراف Berard مردان قطع شد و در مه از گلوله و خون. یک انفجار منجر به چیزی فرود بر روی پشت خود را. آن قطع دست است. او 19.

نزدیک به 76 سال بعد Berard در رختخواب خود دراز در ماساچوست خانه سالمندان مرگ از عوارض COVID-19. او در گذشت و بدون خانواده در کنار او در 27 آوریل. او 95.

"این مردان در معرض خطر رفتن به جنگ و مرگ در یک مکان خارجی همه به تنهایی و در حال حاضر آنها در حال مرگ دور از خانه بدون هر کسی که می گوید:" پسر خود را Wayne-دانیل Berard, 68. "ما می دانیم که این نسل پیر و در حال مرگ. اما آنها شایسته به مردم در اطراف آنها. که دلخراش چیز است."

با کروناویروس نامتناسب ادعا سالمندان به خصوص ساکنان خانه سالمندان, برخی نگران آن می تواند سرعت بخشیدن به عبور از جانبازان جنگ جهانی دوم کسانی که از 16 میلیون آمریکایی خدمتگزاران و زنان منادی خود سوء استفاده قهرمانانه و فداکارانه قربانی در یک درگیری که به کشته شدن 407,317. امروز تنها حدود 300,000 جنگ جهانی دوم دامپزشکان باقی می ماند.

هیچ سازمان پیگیری این ویروس مرگ و میر از این خاص تاريخی است. اما ایالات متحده آمریکا امروز جستجوی 170,000 اعلامیه منتشر شده تا کنون در سال 2020 پیدا کرده است تقریبا 700 ذکر COVID-19 به عنوان یک علت مشترک مرگ و از کسانی که کمی بیش از 1 در 25 شناخته شدند جنگ جهانی دوم دامپزشکان.

چه این ویروس در نظر گرفتن دور جانبازان-گروه مقامات و مورخان می گویند گرانبها است فصل از داستان آمریکایی, یک مشخص شده توسط شکست از آلمان نازی رژیم ادعا کرد که 11 میلیون یهودی و غیر یهودی قربانیان در طول تلاش خود را به بیش از اروپا است.

که تاریخ هرگز ما را ترک. در مه 8, جهان مشخص سالگرد 75 از V-E روز پیروزی در اروپا بعد از آلمان نازی تسلیم. بلندی هستند یادبود روز که افتخارات مرگ تمام پرسنل نظامی ایالات متحده و 6 ژوئن سالگرد D-روز هنگامی که نیروهای متفقین با موفقیت مورد حمله سربازان آلمانی در فرانسه در یک پیروزی است که در نهایت تبدیل جزر و مد در جنگ.

"تراژدی COVID-19 سرعت بخشیدن به از دست دادن ما از مردم این است که زمانی که آنها به ما از دست دادن بخشی از تاریخ می گوید:" کیت Huxen ارشد مدیر تحقیقات و تاریخ ملی جنگ جهانی دوم موزه در نیواورلئان.

"آنچه آنها را از طریق رفت در زندگی خود غیر قابل تصور است امروز برای ما," او می گوید. "زندگی از طریق رکود بزرگ برای یک, و سپس رفتن به جنگ. ارزش داشتن آنها را در اطراف است که آنها را الهام بخش. آنها درست فرزندان از دموکراسی است."

Huxen می گوید هر کسی که به دنبال برای الهام گرفتن در این شرایط دشوار باید در جریان یک مصاحبه تصویری از یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم از طریق موزه وب سایت که در آن 500 از برخی از 10,000 تاریخ شفاهی مکالمات در دسترس هستند.

افراد جوان می گوید Huxen می توانید بینش چگونه این نسل "غلبه شانس فوق العاده ای" آیا یادگیری برای پرواز یک هواپیما جنگنده تقریبا یک شبه و یا به سادگی پیدا کردن شجاعت برای طوفان ساحل تنها با یک دست اسلحه.

"اما آنچه شما واقعا به دور از این بچه ها این است که آنها همیشه می گویند آنها به مبارزه برای همان چیزی که افراد خود را," او می گوید. "آن شخصی بود به آنها. و در برخی از راه های ما می تواند مربوط به آن در حال حاضر. ما فداکاری به طوری که دیگران در اطراف ما مریض نیست."

وجود دارد تفاوت های بزرگ بین این دو دورهای چالش است. در طول جنگ جهانی دوم یک جنگ اقتصاد راند بیکاری را به 1.2 درصد در سال 1944 در مقابل اقتصادی امروز خاموش و 15 درصد نرخ بیکاری.

و که در آن است که جنگ را دیدم آمریکایی پیوند علیه مشترک نظامی دشمن امروز واگرا دولت و حتی شهرستان در سطح روش برای بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات صحبت می کنند به یک خمیازه کشیدن تقسیم در مورد بهترین راه برای بازگشایی این کشور است.

کهنه سرباز جنگ جهانی دوم پل Grassey 97 نفر از ساوانا گرجستان می گوید: ملت باید و می توانید پیدا کنید که حس مشترک هدف دوباره.

"ما جنگیدند جنگ و برنده آن در سه سال و نیم پس از یک تلاش ملی است که تنها چیزی که ما امروز می توانید با این برنامه گرد هم می آیند به آن را ضرب و شتم می گوید:" Grassey یک B-24 خلبان بمب افکن که فرانسه لژیون افتخار مدال برای کمک به آزادسازی این کشور از نازی ها.

اما Grassey ابراز تاسف "ما در حال کار با نیمی از کشور. ما نیاز به همه در پشت این جنبش; ما نمی توانیم یک مرد یک چیز گفت و مرد دیگری گفت: این همه اشتباه است."

در پژواک از جنگ جهانی دوم Grassey اضافه می کند که "ما نیاز به ما کارخانه تمام کار به چیزهایی که ما نیاز به مبارزه با این کار ما نیاز به یک طرح مارشال برای جهان" یک مرجع به آمریکا طرح برای بازسازی نابود اروپا است.

بسیاری از برادران خود را در آغوش رفته و او را مراقب باشید در این coronavirus بار شستن دست های خود را اغلب و نه جسارت را از حد. او سربازی ناراحتی تنها با وضعیت فعلی ملی و خوی.

"من یک آمریکایی" Grassey می گوید. "من می خواهم برای دیدن است که ما با هم دوباره."

COVID-19 مصرف گالانت فروتن زندگی

هنوز معلوم نیست اگر آمریکا را پیدا خواهد کرد که یکپارچه روح پس از آشکار 80 سال پیش می گوید: داگلاس Brinkley, استاد تاریخ در دانشگاه رایس هوستون و نویسنده از جنگ جهانی دوم کرونیکل "پسران Pointe du Hoc: رونالد ریگان D-روز و ارتش ایالات متحده 2nd, تکاور گردان."

"در جنگ جهانی دوم, ما همه در آن با هم در مبارزه با COVID-19 آن را تقریبا به نظر می رسد ما در یک نئو-جنگ داخلی با توجه به ما عمیقا قطبی, جامعه," او می گوید.

Brinkley می گوید: یکی پایدار حافظه او در بسیاری از مصاحبه با جنگ جهانی دوم دامپزشکان در طول زمان خود را به عنوان مدیر آیزنهاور مرکز مطالعات آمریکا در دانشگاه نیواورلئان بود "چگونه افتخار همه آنها به نظر می رسید از وحدت این کشور نشان داد که چگونه ایالات متحده به نظر می رسد که این درخشان شهر بر روی تپه."

یک نگاه را از طریق برخی از اعلامیه از جنگ جهانی دوم جانبازان قطع با عوارض ناشی از کوروناویروس نشان می دهد نگاه اجمالی به بی سر و صدا قابل توجه زندگی می کند.

وجود دارد هارولد L. هیز که درگذشت 2 آوریل در سن 96 در Ft. رایت, Kentucky. جنگ قرار داده کالج برگزاری و هیز پیوست, نیروی دریایی, جایی که او یک عضو اصلی در زیر آب تخریب تیم پیشرو به نیروی دریایی مهر و موم. او جعلی حرفه ای در جنرال الکتریک بود مادام العمر ورزشکار فعال شد در سیاست های محلی و اختصاص داده شده به پدر و پدر بزرگ.

و Dominick J. D'Stefan که درگذشت مارس 13 در سن 92 در فلورهام پارک نیوجرسی. در طول جنگ او یک رادار تکنسین در USS Worcester که کشت مادام العمر خود را با شور و شوق برای الکترونیک. D'Stefan رفت و به کار در آزمایشگاه های بل جایی که او به ملاقات همسرش شرلی و مشغول به کار در Telstar پروژه انتقال موفق از یک موج رادیویی به یک هدف در فضا و بازگشت.

برخی از obits قرار دادن یک نور افکن در زنانی که کمک به تلاش های جنگی که شامل میلیون ها نفر که رهبری از مزارع به کارخانه ها برای ساخت تسلیحات جنگی.

به عنوان ویروس نیروهای سالگرد 75 از V-E روز بزرگداشت آنلاین,جنگ جهانی دوم دامپزشکان' داستان 'فراتر از زمان'

مری ان یازی درگذشت مه 2 در سن 96 در فارمینگتون, New Mexico. در طول جنگ یازی عضو نوجو کشور نقل مکان به ایالت یوتا و مشغول به کار در یک کارخانه ساخت پيچ و مهره و قطعات دیگر برای تلاش های جنگی. او متنوع کردن-رزرو مشاغل شامل معلم افسر پلیس و مربی اسب. توصیف او را به عنوان بسیار سالم و تنها بر فشار خون, دارو, یازی بستگان گفت که او تا به حال انتظار می رود برای زندگی بسیاری از سال است. Coronavirus نقش برآب کسانی که امیدوار است.

تقریبا در هر مورد اعلامیه توجه داشته باشید که خصوصی خانواده یادبود برگزار خواهد شد در تاریخ بعد. برای بسیاری از اعضای خانواده و همچنین آنچه از دست رفته است در حال های مختلف افتخارات نظامی که اغلب همراه با دفن یک کهنه.

"بسیاری از مردم نمی دریافت آنچه آنها باید که شامل اسلحه شلیک bugles بازی و یک پرچم که گذشت به همراه عزیزان می گوید:" دکتر اشمیت ملی commander-in-chief از سربازان جنگ های خارجی به کانزاس سیتی میزوری-بر اساس سازمان با 1.6 میلیون عضو دارد.

"ما در حال نگه داشتن لیست و اجازه دادن به خانواده ها می دانند که پایین جاده محلی ما VFW تیم انجام خواهد داد این افتخارات است," او می گوید. "ما چیزی بدهد این بزرگ مردان و زنان باید به حال."

اشمیت می گوید آنچه او را غمگین و متاثر بیشتر در مورد کوروناویروس شتاب مرگ جنگ جهانی دوم جانبازان این است که شنیدن در مورد آن روزها از کسانی که زندگی می کردند از طریق آنها بسیار بیشتر تاثیر عمیقی نسبت به سادگی خواندن در مورد آن در کتاب است.

"من دیده بان پیر, جنگ, فیلم, و, خنده, چرا که آن را به مراتب بدتر از آنچه در آن بچه ها به من بگو," او می گوید. "من تنها توصیه این است که اگر شما می دانید و یا می دانستند که یک جانباز به اشتراک گذاری این داستان شما شنیده ام با شخص دیگری. مانند آنها می گویند در فیلم "آخرین سامورایی" آیا به من بگویید که چگونه یک مرد مرده به من بگویید که چگونه او زندگی می کردند."

Coronavirus کمک می کند تا یک دامپزشک 'بازگشت' به عشق از زندگی خود را

Wayne-دانیل Berard یک استاد زبان انگلیسی در نیکولز کالج در دادلی, ماساچوست, به یاد پدر خود را به عنوان یک مرد که می تواند در ساخت و یا تعمیر هر چیزی.

"ما می خواهم شوخی اگر پدر شد خدا می خواهم که ساخته شده جهان در پنج روز و حتی کمی بهتر است," او می گوید پدرش که صرف زندگی خود را به عنوان یک فلز کارگر در تونتن ماساچوست در نزدیکی رود آیلند مرز. او دوباره سیم کشی خانه خانواده و بعد جایگزین همه آن لوله کشی. وقتی که او نبود ساختمان همه چیز او آموزش دیگران چگونه به انجام این کار.

برای سال های بسیاری از آلبرت Berard بگویید او دو پسر Wayne-دانیل و دونالد بسیار مورد وقت خود را در جنگ. او تا به حال ترک دبیرستان به کمک طلب کردن احساس موظف به عنوان یک شهروند آمریکایی از افتخار میراث فرانسوی برای کمک به آزادسازی فرانسه. اما آنچه که او تحمل کرده بودند وحشت.

در نهایت داستان ظهور مانند یک مورد آن روز در ساحل اوماها, حمله که او را به فرانسه لژیون افتخار است. زمانی که استیون اسپیلبرگ "Saving Private Ryan" بیرون آمد در سال 1998 با آن وحشتناک و توسط بسیاری از حساب های دقیق تصویر D-Day, فرود, مادر, Genevieve Berard حاضر به رفتن.

"بنابراین ما رفت و با پدر و هنگامی که این صحنه باز شروع می شود و با آنها از نزدیک شدن به ساحل اوماها او گفت:" نگاه کنید که هنر و صنعت فرود وجود دارد و این چیزی است که من در "می گوید:" Wayne-دانیل Berard. "بعد از آن او گفت آنچه که او را از طریق رفت به مراتب بدتر از آن چیزی می گوید."

این به عنوان خوانده شده: 108 سال است که زندگی می کردند از طریق آنفلوآنزای اسپانیایی باقی مانده coronavirus

مدت کوتاهی قبل از آلبرت Berard درگذشت پسران او گفته شد که او در خانه سالمندان به حال برخی از بیماران مبتلا به COVID-19 اما خود پدر و امن بود. اما پس از آن او قرارداد این ویروس قرار داده شد با پنج نفر دیگر در یک اتاق ناهار خوری است که دو برابر به عنوان یک جداسازی بخش است.

"من نمی توانستم نزدیک من نمی توانستم صحبت به او" Wayne-دانیل Berard می گوید آرام. "پس من رفتم با یک علامت است که گفت:" ما شما را دوست داریم ما فراموش نکرده اند ، اما او نمی تواند آن را ببینید."

آلبرت Berard شد اختصاص داده شده کاتولیک. هنگامی که او در گذشت Wayne-دانیل Berard قاطعانه بود در مورد گرفتن last rites اداره پس او می دانست که معنی زیادی به پدر خود.

پس از تماس با اطراف او در بر داشت یک کشیش در سنت لوئیس که مایل به انجام مراسم توسط تلفن با کمک پرستاری خانه کارگر ارائه شده است که روغن زیتون لازم برای نیایش. آن را به بهترین او می تواند انجام دهد ولی تصویر هنوز هم ثابت شده.

"مردان مانند پدر من این جانبازان آنها 96, 97, 98, البته ما می دانیم که آنها در حال رفتن به رفتن به زودی, اما آنها سزاوار بهتر از این," او می گوید.

تنها نکته مثبت او می افزاید: این است که پدر او آماده بود برای رفتن بعد از گذشت چند سال به عقب.

"او ستایش او می گوید:" Wayne-دانیل Berard. "پدر می گویند, 'زمانی که من در جنگ, همه من می خواستم به انجام بود به عقب بر گردیم به مادر خود را. در حال حاضر ما در یک جنگ دیگر و من فقط می خواهم به عقب بر گردیم به او دوباره.' "

اطلاعات خبرنگاران کوین کرو و Dak لو از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه کمک به این گزارش. به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز ملی خبرنگار مارکو دلا اجوف: @marcodellacava



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن