شرق تپه عسل خانه زنبور از دست می دهد هزاران نفر از پوند عسل با توجه به پنج مایل باتلاق آتش

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 12 سال 2020وجود یک حیاط در Garcon نقطه فقط از بین 10

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

وجود یک حیاط در Garcon نقطه فقط از بین 10 است که معمولا خیط و پیت کردن با gallberry و yaupon گیاهان واقع در اطراف میلیون ها زنبور عسل که گرده افشانی آنها را برای شرق تپه عسل صاحب تامی Van Horn.

اما این سایت نازا بود دوشنبه یک مصدوم از پنج مایل باتلاق آتش که تبحر طریق میلتون برای بخشی بهتر از هفته گذشته است.

از سه Garcon نقطه منطقه زنبور زمینه که ون شاخ مدیریت, 36 خانه تخریب شد ، او گفت که برابر با یک دست از 3000 به 4000 پوند از عسل.

"همه شاخ و برگ, تمام گل بدیهی است سوخته است. آنچه ما انجام می دهیم (دوشنبه و سه شنبه شب) در حال حرکت است همه این زنبورها از" Van Horn گفت. "ما تا به حال یک زن و شوهر از مردم جلو آمده و از جامعه و بگو: من یک جایی در اینجا و یا وجود دارد, بنابراین ما در حال جابجایی تمام زنبورها که تحت تاثیر قرار گرفتند به مکان های جدید است."

با وجود حدود 25 ، 000 دلار کاهش در پیش بینی فروش عسل به عنوان یک نتیجه از آتش Van Horn گفت: او سپاسگزار است. این 36 خطر بیافتد خانه زنبور حساب 14 درصد از کل Garcon نقطه کهیر. او را نگه می دارد 270 کهیر در خلیج فارس نسیم و قبل از اینکه جمعه وقتی برای اولین بار آتش سوخته و از طریق Garcon, نقطه, او موفق دیگری 264 وجود دارد.

شرق تپه عسل شیرجه عمیق: چگونه شرق تپه عسل آمد به 'زنبور': محبوب Pensacola کسب و کار در حال رشد نگه می دارد

"ما دو متری و نزدیک به بزرگراه بین ایالتی و این چیزی کمتر از یک معجزه اما یک حیاط با 128 (کهیر), همه چیز سوخته بود در پا از این زنبورها" ون هورن گفت. "ما از دست داده و شش پالت از کهیر بر روی لبه است که جمع نوع بیشتر به جنگل. اما هر چیز دیگری باقی مانده بود."

یکی از سه متری کاملا سالم به در ون هورن گفت.

شرق تپه عسل مالک گفت: او در بحث و گفتگو با نمایندگان کمک های اضطراری برای دام, عسل, زنبور عسل, مزرعه-ماهی مطرح شده در برنامه به جبران ضرر و زیان مانند زنبور عسل که درگذشت و چوبی تجهیزات که سوخته. این برنامه در زیر چتر وزارت کشاورزی ایالات متحده مزرعه آژانس خدمات.

"وجود دارد این است که برخی از جبران خسارت در از دست دادن دام و سخت افزار اما عسل که از دست داده بود و نمی توان جبران" ون هورن گفت.

او Garcon نقطه متری در حال مخروبه باقی مانده از سال 2020 فصل برداشت اما Van Horn گفت او خوشبین است که اگر نه همه از او Santa Rosa منطقه شهرستان باید زمینه های سرسبز با gallberry گیاهان — منبع برخی از بهترین-فروش عسل — سال آینده فصل برداشت.

بیشتر آتش خرید اینترنتی

پنج مایل باتلاق آتش عکس: آتش نشانان در ادامه به جنگ از 2000 هکتار آتش

پنج مایل باتلاق آتش: 2,200 هکتار فروغ آرام کردن بیش از آخر هفته, ساختار پاسخ می کشد

"یک پوشش نقره ای در این است که gallberry رشد گیاهان در مناطق که تنها شده سوخته" ون هورن گفت. "با فرض آب و هوا همکاری, (زمینه) باید به تولید در 12 ماه آینده. (Gallberry گیاهان) اولین چیزی که به بازگشت پس از یک آتش سوزی و یا تجویز سوزاند."

به عنوان ون شاخ relocates خود بازمانده کهیر او همچنین می داند که او کار خود را قطع و او را به سطح شیب دار تا تابستان تولید.

پس از زنبورداران برداشت عسل در ماه مه و ژوئن وجود دارد جزئی عسل جریان در اواخر تابستان ماه اما این منبع از عسل است به طور معمول برداشت. Van Horn گفت که در جریان است به طور معمول مورد استفاده برای تولید جدید مستعمرات.

"اساسا در مرغداری جهان شما به طور مداوم نیاز به اضافه کردن مستعمرات و اگر شما, شما در حال رفتن به عقب به دلیل انگلی کنه و ساییدگی ما به عنوان زنبورداران," او گفت:. "بنابراین ما احتمالا سعی کنید به اضافه کردن 30-40% در این تابستان. اما در آن زمان همه تابه این زمان در سال آینده ما احتمالا تا 10 درصد است. این نوع از دو گام به جلو یک گام به عقب. اما قطعا تلاش اضافی برای اطمینان از ما جبران ضرر و زیان از این سال است."

ون شاخ نشده بسیاری چشم انداز در تمام این. ضرر به کسب و کار خود را مشکل ساز است به حداقل می گویند اما او گفت که او به رسمیت می شناسد و دیگران در جامعه از دست داده اند بسیار بیشتر است. به علاوه او می داند که وضعیت او شده است می تواند بدتر.

"ما تلفات نسبتا کوچک در مقایسه با افرادی که خود را از دست داده تمام خانه های homesteads, دام و انبارهای," او گفت:. "نگه داشتن که در منظر من فکر می کنم ما باید خیلی بیشتر سپاسگزار برای بیش نیست."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب