ECSO: مردی که بینی undercover معاون نما به عنوان 11 ساله بازداشت پورنو کودکان

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:25 PM EDT مارس 14 سال 2020یک اردوگاه مرد متهم ماه گذشته از در

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

یک اردوگاه مرد متهم ماه گذشته از درخواست یک دختر 11 ساله دختر که تبدیل به یک Escambia County Sheriff معاون دفتر دوباره دستگیر شد این هفته این زمان را به ظن داشتن پورنوگرافی کودکان.

کریستوفر McElveen, 40, دستگیر شد, آوریل 2 و متهم با استفاده از یک کامپیوتر به درخواست یک کودک, سفر به دیدار پس از استفاده از یک کامپیوتر به فریب یک کودک و استفاده از یک ارتباط دو طرفه دستگاه به منظور تسهیل یک جنایت است. در زمان دستگیری او مقامات همچنین اعدام یک حکم جستجو از خانه اش کشف و ضبط و دستگاه های الکترونیکی.

McElveen دوباره دستگیر شد سه شنبه پس از نتایج جستجو برای پزشکی قانونی تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی این دستگاه یافت 396 موارد مربوط به کودک آزاری بر روی لپ تاپ خود و 47 فایل بر روی درایو USB را به تصویر می کشد کودکان درگیر در فعالیت جنسی خود را با توجه به گزارش بازداشت.

او به اتهام 20 فقره در اختیار داشتن مواد زشت و ناپسند و رزرو به Escambia County Jail با $200,000 اوراق قرضه. او همچنان در بازداشت به پنج شنبه.

McElveen در ابتدا پس از دستگیری او در تماس با یک ECSO معاون نما به عنوان an 11-year-old girl در 23 مارس از طریق رسانه های اجتماعی. او پرسید که آیا این دختر تا به حال تا به حال رابطه جنسی قبل از, چگونه به دور او مایل بود "به" و اگر او را دوست دختر خود را قبل از درخواست او ارسال برهنه عکس از خودش در این گزارش اعلام کرد.

این ECSO برنامه ریزی "حذف" در آوریل 2, زمانی که McElveen را از خانه خود به یک آدرس جایی که او برنامه ریزی شده در جلسه دختر و چهره به چهره. او دستگیر شد ورود خود را.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن