ECSO: Pensacola زن مبتلا به هپاتیت C سعی کردم به چلپ چلوپ کردن خون در ER, پرستار

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:56 PM EDT مارس 20, 2020مقامات می گویند که یک Pensacola زن مبت

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

مقامات می گویند که یک Pensacola زن مبتلا به هپاتیت C پاره پاره یک چهارم از بازوی او در بیمارستان باپتیست و عمدا سعی کردم به چلپ چلوپ کردن خون در اتاق اورژانس ،

کهربا Delemos, 29 دستگیر شد شنبه, شارژ, با تشدید حمله به اورژانس ارائه دهنده مراقبت های پزشکی و رزرو به Escambia County Jail با 10 ، 000 دلار اوراق قرضه. شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت به چهارشنبه.

با توجه به دستگیری او گزارش یک Escambia County Sheriff معاون دفتر بود که کار کردن وظیفه امنیت در بیمارستان باپتیست نامیده می شد به اتاق اورژانس حدود 10 p. m. روز شنبه پس از Delemos حمله به یک پرستار است.

کارکنان پزشکی گفت: Delemos بود به بیمارستان با یک برش در دست او پس از "پانچ" یک پنجره و سپس به "آشفته و مبارز" در حالی که در انتظار نتایج آزمون.

یک پرستار گفته مقامات او را دیدم Delemos او را بکشد IV از او در دست و شروع آور بازوی او در تلاش برای چلپ چلوپ کردن خون در پرستار, در این گزارش اعلام کرد. پرستار گفت: او می دانست که Delemos مثبت بود برای هپاتیت C است که اسپرد از مواجهه با یک فرد آلوده به خون است.

Delemos سپس گفته پرید از تخت بیمارستان و متهم پرستار. پرستار از اتاق دوید بیرون و به سرعت بسته و درب را پشت سر او و اضافی کادر پزشکی کمک برای قرار دادن Delemos در محدودیت چفت و بست او را به تخت او.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب