ECSO جستجو برای مظنون متهم به تیراندازی در راننده که به طور تصادفی او را به قطع

از کارکنان گزارش منتشر شده 3:44 PM EDT مارس 14 سال 2020Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان در حال جستجو برا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان در حال جستجو برای مردی که متهم به شلیک گلوله در یک راننده که به طور تصادفی قطع او در ترافیک چهارشنبه.

ویلیام دیوید نیکلسون دوم 27 که گفته می شود شلیک یک گلوله به سمت راننده از پنجره ماشین که قطع او در یک ایستگاه گاز در 8600 بلوک از جنگل های کاج جاده ها است. او اخراج یک شات دوم به یک ساختار در نزدیکی پمپ گاز با توجه به ECSO.

راننده دچار تهدید کننده زندگی غیر از آسیب به سر گرفته شده بود به یک بیمارستان محلی است.

حکم صادر شده برای نیکلسون بازداشت به ظن تشدید باتری شلیک یک سلاح در مکان های عمومی, موشک های مرگبار در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جنایت کار محکوم کیفری و فساد است. او همچنین دارای یک نامربوط جنایت حکم بازداشت برای خرید و فروش در اموال به سرقت رفته.

نیکلسون بود که در رانندگی سبز کیا SUV-نوع وسیله نقلیه تحمل فلوریدا شماره پلاک Z93OUE. او شرح داده شده توسط پلیس به عنوان یک مرد سفید پوست با موهای قرمز و چشمان آبی است که 5 فوت و 8 اینچ قد بلند و وزن آن در حدود 150 پوند است.

هر کسی با اطلاعات در نیکلسون را در محل خواسته است برای تماس با سواحل خلیج فارس Crime Stoppers در 850-433-STOP (850-433-7867) و یا Escambia County Sheriff را در 850-436-9620.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن