سرمقاله: یک پاسخ به یک رئیس جمهور اسمیر

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 30 سال 2020لری کی Klausutis بود مؤسسان خدمات هما

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

نظر

لری کی Klausutis بود مؤسسان خدمات هماهنگ کننده در فورت والتون بیچ از پنساکولا سابق کنگره جو Scarborough. او فارغ التحصیل از دانشگاه Georgia, یک عضو در St. mary's Catholic Church choir و یک دانش آموز به دنبال مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه وست فلوریدا به عنوان گزارش شده توسط تحسین فلوریدا روزنامه نگار و بومی Pensacolian کریگ پیتمن در واشنگتن پست هفته گذشته است. شوهر او یک غیر نظامی نیروی هوایی پیمانکار در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی Eglin.

غم لری Klausutis درگذشت 28 ساله در سال 2001 پس از غش در کار به عنوان یک نتیجه از عوارض قلبی تشخیص داده نشده. مرگ او مورد بررسی قرار گرفت با اجرای قانون و بازرسان پزشکی. دستیار معاینات پزشکی مایکل Berkland یافت که Klausutis "درگذشت به عنوان یک نتیجه از حاد هماتوم سابدورال که رخ داده است به عنوان یک نتیجه از یک سر بسته ضربه پایدار در ساده قرار می گیرند." او به تنهایی کار در دفتر که روز و اسکاربورو در واشنگتن در آن زمان است.

در هفته های اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا (و پسر) باید با استفاده از توییتر به گسترش ادعاهای بی اساس که Klausutis' مرگ بود و در واقع قتل مرتکب سابق Pensacola مقیم و کنگره جو Scarborough. در میان سایر بیماری های التهابی اتهامات رئیس جمهور تهمت استفاده مخاطبان از بیش از 80 میلیون پیروان توییتر را متهم متوفی زن از خیانت و بی وفا بودن به من.

زیر نامه نوشته شده بود هفته گذشته توسط تیموتی Klausutis لری, مرد زن مرده, به, توییتر, مدیر عامل شرکت جک دورسی. این در اصل منتشر شده توسط Kara Swisher نیویورک تایمز کمک نظر نویسنده است. ما چاپ مجدد آن را در اینجا در امیدوار است که همه ترکیبات فلوریدا اولین کنگره منطقه — زادگاه Scarborough و ادعایی صحنه تاریک و ادعاهای بی اساس — خواهد تامل مدنی و مفاهیم اخلاقی رئیس جمهور توييتها و آقای Klausutis پاسخ:

آقای دورسی:

نزدیک به 19 سال پیش همسر من که تا به حال تشخیص داده نشده و بیماری قلبی کاهش یافت و ضربه سر او را بر روی میز کار خود را در محل کار. او مرده پیدا شد صبح روز بعد. نام او لری کی Klausutis و او 28 ساله هنگامی که او درگذشت. عبور تنها دردناک ترین چیزی که من تا به حال برای مقابله با من 52 سال و در ادامه به او امد و شد زیاد پدر و مادر و خواهر.

من سوگواری همسر من هر روز پس از درگذشت او. من سعی کردم به افتخار او حافظه و ازدواج ما. به عنوان شوهر من احساس می کنم که یکی از تعهدات زناشویی است که برای محافظت از حافظه خود را به عنوان من می خواهم که محافظت او در زندگی است. شده است وجود دارد یک رگبار گلوله ثابت, دروغ, نیمه حقایق کنایه و تئوری های توطئه از آنجا به بعد او درگذشت. من می دانم که ممکن است صدای مانند اغراق متاسفانه این قابل اثبات حقیقت است. از آنجا که این, من در تلاش برای حرکت به جلو با زندگی من.

فرکانس شدت زشتی و اعلام این هولناک نهفته است همیشه افزایش می یابد در اینترنت. این نظریه پردازان توطئه از جمله اخیرا رئیس جمهور ایالات متحده همچنان به گسترش خود صفراوی و اطلاعات غلط در پلت فرم خود را تحقیر حافظه از همسر و ازدواج ما. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه توییتی به خود نزدیک به 80 میلیون پیروان اشاره به بارها و بارها افشا و خنثی باطل که همسرم به قتل رسیده توسط رئیس سابق کنگره ایالات متحده جو Scarborough. پسر رئيس جمهور دنبال کرد و بیشتر به طور مستقیم مورد حمله همسر من با به tweeting به پیروان خود را به عنوان به معنی گسترش این باطل دروغ است.

من مطمئن شوید که شما آگاه هستند از این وضعیت به دلیل رسانه ای در سراسر جهان پوشش داده اند اما فقط در مورد در اینجا آن است که:

5:54 AM - مارس 12, 2020: "هنگامی که آنها باز کردن یک مورد سرد در جو روانی Scarborough ماده در فلوریدا. او دور با قتل است ؟ برخی از مردم فکر می کنم. چرا او را ترک کنگره خیلی بی سر و صدا و سرعت ؟ آشکار نیست ؟ آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر ؟ در مجموع nut job!"

5:38 AM - مارس 4, 2020: "Concast" باز باید تا دیر فلوریدا مورد سرد در برابر جو روانی Scarborough. من او را می دانم و میکا به خوبی استفاده می شود آنها را به زیبایی در انتخابات گذشته ریخته آنها را به سادگی و دولت خواهد شد در این رکورد که او "آجیل". علاوه بر این رتبه بندی بد! #OPENJOECOLDCASE

5:26 PM - May 30, 2020: آنچه نشان می دهد جو برای رفتن به بحث لری Klausutis?

درخواست من ساده است: لطفا حذف کنید این توییتهایی.

من تحقیقات مهندس و یک وکیل نیست اما من بررسی کرده ام همه از توییتر قوانین و شرایط استفاده از خدمات. رئیس جمهور جیر که نشان می دهد که لری به قتل رسید — بدون شواهد (و بر خلاف رسمی کالبد شکافی) — تخطی از توییتر, جامعه, قوانین و شرایط استفاده از خدمات. یک کاربر عادی مثل من خواهد بود تبعید از پلت فرم برای چنین یک صدای جیر جیر اما من فقط پرسیدن که این توییتهایی برداشته شود.

من در حال حاضر عصبانی و همچنین سرخوردگی و غصه دار. من درک می کنم که توییتر از سیاست های مورد محتوای طراحی شده برای حفظ ظاهر است که دست های خود را تمیز هستند — به شما ارائه پلت فرم و استراحت است تا به کاربران است. اما در برخی موارد گذشته توییتر حذف محتوا و حساب هایی که متناقض خود را با شرایط استفاده از خدمات.

من درخواست شما را به دخالت در این مثال به این دلیل که رئیس جمهور ایالات متحده گرفته شده است چیزی که به او تعلق ندارد — حافظه من مرده و انحرافی در آن برای درک سیاسی به دست آورید. من هم بپرسید که شما در نظر لری زاده و دو برادرزاده خواهد شد که در نهایت در سراسر این کثافت در آینده است. آنها هرگز خود را ملاقات کرد و این درد مرا به فکر می کنم آنها تا به حال به "یادگیری" در مورد او در این راه.

همسر من سزاوار بهتر است.

با تشکر از شما برای توجه شما. من مشتاقانه منتظر شنیدن از شما به زودی.

صمیمانه

Timothy J. Klausutis, Ph. D.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن