سرمقاله: شورای شهر حق رد اسطوره 'از دست داد علت بنای تاریخی

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT ژوئیه 18 سال 2020Pensacola شهروندان که محکوم به ناب

توسط NEWSSALAM در 28 تیر 1399

نظر

Pensacola شهروندان که محکوم به نابودی تاریخ آمریکا باید تحسین Pensacola شهرستان شورای تصمیم به حذف نخست نماد تاریخی فریب از این شهر و اموال عمومی.

Councilwoman Sherri مایرز برش از طریق پوسته بازی که قرار داده شده است مطرح شده توسط مختلف طرفداران Pensacola را Confederate monument در هفته های اخیر: "ما در حال تخریب یک بنای تاریخی و ما نه پاک کردن تاریخچه" مایرز گفت. "تاریخ بود و در واقع پاک شد که این بنای تاریخی قرار گرفت."

بنای یادبود ساخته شده بود "از دست داد علت" نهفته است از ابتدا. آن نصب شده بود در سال 1891 در طول یک دوره در تاریخ این شهر که سفید رهبران محروم از حقوق سیاه Pensacola ساکنان مجبور قانونی مقامات منتخب از دولت های محلی و دفاتر و تصرف قدرت از دولت شهر و آشکارا حمایت برای قوانین و سیاست هایی که تحمیل سفید برتری بر شهروندان Pensacola.

به عنوان کار حرفه ای بسیاری از مورخان و گزارش از TEPFER را جیم کمی قطعی توضیح داد: این بنای تاریخی یک محصول از یک ترور در برابر Pensacolians از رنگ و اقدامات در اطراف ساختار تکرار شده که همان نفرت و بی عدالتی در سراسر این دهه است. به تازگی به عنوان سال 1975 این بنای تاریخی به عنوان یک مقام رسمی محوری برای Ku Klux Klan. چگونه مایوس کننده و در عین حال آشکار که همان مؤتلفه پرچم مواج دیده می شود در عکس از کلان را پایین Palafox بیش از 40 سال پیش نیز برافراشتند توسط فعالان دفاع از Confederate monument سه شنبه شب.

اما حتی اگر برخی از چیزهایی که تغییر نکرده, چگونه تشویق می کنند که شهر ما رهبران اند. اعضای شورای شهر و کارکنان باید تقدیر برای گوش دادن به بیش از چهار ساعت از نظرات عمومی قبل از رسیدن به یک تصمیم در شورای ویژه نشست. در پایان این شورا رای 6-1 به حذف با عضو شورای اندی Terhaar ایستاده به عنوان تنها رای برای اجازه دادن به ساختار فاسد میراث باقی می ماند.

این نبود رای به حذف تاریخ است. این یک رای به بازگرداندن تاریخچه — تاریخ هزاران نفر از حقوق خود محروم Pensacolians که باید پوشش داده شده است و whitewashed توسط کسانی که به دنبال ایجاد اسطوره ها به منظور حفظ قدرت است.

نبود یک رای برای پاک کردن گذشته است. آن یک رای را برای کشف Pensacola را حقیقی ترین پایه که باید کشف مدتها قبل از در حال حاضر.

هنگامی که مواجه با غلط گریه می کند در مورد جامعه ما از بین بردن تاریخچه در نظر گرفتن این که در همان لحظه در شهر ما حل شود برای حذف یک ادای احترام به غلط تاریخچه دیگر شهروندان در جامعه ما گالوانیزه برای ایجاد یک نصرت عمومی یادبود در پنساکولا به ژنرال دانیل "Chappie" جیمز Pensacola زادگاه قهرمان و امریکا برای اولین بار, سیاه ژنرال چهار ستاره. در همان لحظه شهر ما رد جشن از کسانی که خیانت های ایالات متحده, او نیز در حال آماده شدن برای عموم جشن یکی از بزرگترین رزمندگان. به عنوان اسطوره "از دست رفته باعث" سقوط از معتبر قهرمانی از ژنرال جیمز مجموعه به افزایش است. به عنوان sulking تصویر از شکست سنگ خائن بالای این بنای تاریخی از بین می رود قدرتمند برنز از یک قهرمان جنگ خواهد شد و امیدوارم به زودی بر روی صفحه نمایش در پنساکولا. چگونه است که برای نماد?

Juxtapositions مانند آن اتفاق نمی افتد در یک شهرستان که "از بین بردن" آثار تاریخی و یا "پاک کردن" تاریخچه. این اتفاق می افتد در یک شهر که به حرمت مردم و میراث که واقعا تجسم عظمت و به جامعه ما چیزی به آرزوی.

رای گیری انجام شده است. شهردار Grover رابینسون باید سرعت عمل به اجرای تصمیم شورا.

رابینسون ضمنی است که این بنای تاریخی است برای رفتن به یکی از دو سنت جان گورستان یا به دانشگاه وست فلوریدا تاریخی اما نه سازمان باید احساس موظف به قبول یکپارچه به منظور اجازه می دهد که شهر را ادامه با حذف. آیا در بندر و یا زیر بین ما اعتماد به نفس شهر Pensacola می توانید فضای ذخیره سازی برای مصنوع در حالی که اتصالات مقصد نهایی مشخص می شود.

و به عنوان بسیاری را در جامعه جشن نمادین پیروزی ما نیز باید به چالش کشیده فکر می کنم فراتر از نمادهای سنگ. اگر چه آثار شبیه به این بازتاب از بی عدالتی بیشتر کار باقی می ماند و از بین بردن بی عدالتی خود را — از دادخواست دولت و شکل دادن جامعه به تصویب سیاست ها و شیوه های است که تفاوت معنی دار برای مردم اینجا در پنساکولا.

ساخت یک جامعه سالم و با کیفیت زندگی برای همه Pensacola شهروندان است به مراتب پیچیده تر از احداث سنگ و مجسمه. اما هنگامی که تاسیس خواهد شد که یک میراث است که به مراتب بیشتر معنی دار و سخت تر برای سرنگونی از اسطوره-هل دادن مؤتلفه بناهای تاریخی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب