سرمقاله: شهردار رابینسون ماسک دستور است و حق تماس

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020در یک روز زمانی که ایالت

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

نظر

در یک روز زمانی که ایالت فلوریدا گزارش شده حدود 9,000 جدید COVID-19 مورد — 62% افزایش بیش از دولت قبلی روزانه بالا علامت — Pensacola شهردار Grover رابینسون ساخته شده راست به تماس نیاز به تمام کارکنان و مشتریان در کسب و کار در محدوده شهر به پوشیدن ماسک محافظ.

Escambia County همچنین تنظیم یک گزارش روزانه ثبت با 155 مورد — 11% پرش از قبلی بالا است. بیش از 70 درصد از شهرستان تقریبا 1600 موارد مثبت شده اند در پنساکولا محدوده شهر است که چرا شهردار ماسک دستور لازم حرکت می کند.

در لحظه ای که اعداد به وضوح رفتن در جهت اشتباه ما امیدواریم که همه شهروندان را در حمایت شهردار اضطراری نظم و ابتکار عمل را به پوشیدن ماسک بر توافق خود را.

اما واقعیت تلخ این است که برای برخی از این ایده بسیار از ماسک تبدیل شده است غیر قابل توضیح و غیر منطقی نماد پارانویا. پیش از آن در هفته های ویروسی ویدئوها از جلسات عمومی در پالم بیچ فلوریدا نشان داد ساکنان وضع آشفته تئوری های توطئه در مورد که جامعه ماسک سیاست و spouting ادعاهای عجیب و غریب که با پوشیدن ماسک در واقع افزایش خطرات بهداشتی.

ما اعتماد به نفس است که دوستان و همسایگان ما در اینجا در پنساکولا به مراتب معقول تر از این مسخره نوازندگان که علنا خجالت خود را در غرب پالم بیچ. آن نوع از مجنون و غیر مسئولانه نهفته هیچ جایی در یک جامعه که در آن ما عشق ما همسایگان و مراقبت از آسیب پذیر ترین در میان ما.

و این است که تنها هدف از شهردار رابینسون ماسک قیمومیت. پزشکان و مقامات بهداشت عمومی باید گفت: از اوایل سال از این بیماری همه گیر — گسترده ماسک استفاده در یک جامعه محدود کردن گسترش عفونت است.

این یک فداکارانه و نسبتا ساده عمل می کنند. این در مورد شما نیست. آن را در مورد کاهش احتمال آسیب رساندن به افرادی که در اطراف ما هستند.

اما فراتر از عملی اثرات خود دستور شهردار رابینسون را سفارش می فرستد یک پیام مهم از با نفوذ ترین شهرستان در فلوریدا تکدی. رهبری مانند این بسیار مهم است در زدودن قهر ضد علم پارانویا که باعث عظیم خوشه در تعدادی از عفونت ها در سراسر کشور.

ماسک هوشمند هستند. ماسک های امن هستند. ماسک ها علم است. به نظر می رسد دیوانه است که هر کسی که نیاز به قانع کننده از این حقایق است. اما متاسفانه این است که در آن امریکا است که در سال 2020 است.

خوب برای شهردار رابینسون برای ساخت یک تماس به نمایندگی از امنیت عمومی. ما امیدواریم که دیگر مقامات منتخب — از فرماندار به رئیس جمهور — آیا به اندازه کافی در مورد شهروندان برای انجام همان.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن