سرمقاله: مایرز right; تر بررسی صلاحیت مورد نیاز در بندر قایق پیشنهاد

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:27 AM EDT 28 مه سال 2020Pensacola شهرستان Councilwoman Sherri

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

نظر

Pensacola شهرستان Councilwoman Sherri مایرز است که حق را برای صحبت کردن به کم کردن سرعت عجیبی سریع زمین به امن یک برنامه به طور بالقوه دهه اجاره در بندر Pensacola.

اطلاعات اولیه از مسئولان شهرستان از پنساکولا به شهروندان این تصور که یک فلوریدای جنوبی قایق ساز به نام ساده کردن قایق با نزدیک شدن به شهرستان با یک پیشنهاد به گسترش عملیات خود را در بندر Pensacola. اما بیشتر آیات بالا بردن بیشتر سوالات و نشان می دهد وجود دارد بیشتر به داستان.

برای استارت جنوب فلوریدا سازندگان قایق نداشت رویکرد شهر در مورد پتانسیل معامله Pensacola کارگزار املاک و مستغلات مایکل Carro انجام داد. شهردار Grover رابینسون به تایید TEPFER شنبه که Carro, که همچنین رئیس مرکز بهبود هیئت مدیره بود که به ارمغان آورد و پیشنهاد به شهرستان در ظرفیت خود را به عنوان یک ملک خصوصی کارگزار است که می ایستد به سود از یک معامله بالقوه.

برای روشن هیچ کس با این استدلال که این یک تضاد منافع. اما با توجه Carro عمومی نقش با دیب و اتصال به دفتر شهردار هر دو Carro و شهرستان باید فعال در عموم فاش شد که او بخشی از معامله و به دنبال انجام کسب و کار با مالیات دهندگان. نه پورت مدیر Amy Miller و نه شهردار رابینسون شناسایی Carro نقش زمانی که اظهار نظر برای TEPFER اولیه گزارش در این قرارداد پیش از آن در هفته.

شاید آن نظارت. اما درک مسائل و اجتناب از این فرصت برای فعال شفافیت آن را می دهد ساکنان دلیلی برای شک و تردید در مورد این پیشنهاد است.

یکی دیگر از قطعه ای از اطلاعات کشف شده توسط TEPFER خبرنگار جیم کمی نیز می دهد ساکنان شهر دلیلی برای شک و تردید در مورد این معامله است.

در گزارش پیش رو از دوشنبه شب رای کمی نشان داد که این شرکت به دنبال امضای قرارداد با شهر است که در واقع قایق شرکت از جنوب فلوریدا بلکه به تازگی ایجاد شده شرکت به نام ساده قایق از شمال غرب فلوریدا, LLC است که گنجانیده شده در پنساکولا.

کمی به ذکر است که با توجه به مدارک واصل با فلوریدا وزارت خارجه یک مدیر شرکت جیمز دیلرد که همچنین رئیس از جنوب Palafox ، این اطلاعات مهم است که برای اعضای شورای شهر و شهروندان برای آگاهی از دلیل دیلرد نیز یک مدیر از جنوب Palafox خواص این شرکت که زد نورد تپه دفن زباله در Wedgewood که بسته شد توسط دولت برای محیط زیست ایران ،

آلودگی ناشی از Wedegewood دفن زباله بود وحشتناک saga برای شهروندان در Escambia County است که همچنان به صدمه زدن به مردم در پنساکولا امروز. جنوب Palafox خواص LLC دستور داده شد به ادامه remediating زمین و آب های سطحی پس از این تسهیلات بسته شده است. این بخش گفت: این سازمان موفق به ملاقات با تعهد است که به اما و دولت در زمینه یک حرکت برای نگه داشتن این شرکت در اهانت به دادگاه.

نیازی به گفتن نیست, آقای دیلرد و همکاران کسب و کار به سختی بکر شهرت عمومی و مشارکت شهرستان باید با احتیاط از هر کسی که دارای چنین سابقه ای از فقیر عمومی پاسداشت.

شهردار رابینسون گفت: او آگاه بود از اتصالات به دیلرد و جنوب Palafox ، هنگامی که بحث در مورد معاملات است که به طور بالقوه می تواند کراوات یک شهرستان دارایی برای 40 سال جزئیات مانند این موضوع و این نگران کننده است که آن را در زمان کمی این گزارش به اطلاع شهردار این موضوع را از شهر خود پروسه بررسی ظاهرا نیست.

دوباره این اطلاعات است که نیاز به فاش به شهروندان و اعضای شورای شهر قبل از هر گونه رای گیری برنامه ریزی شده است.

Councilwoman مایرز همچنین گفت که او غافل از هر گونه ارتباط بین این دو شرکت و با اشاره به این که شورای عمومی و تنها در مورد جزئیات اجاره یک هفته پیش همین دلیل است که او استدلال زمان بیشتری مورد نیاز است به دامپزشک پروژه و شرکت در پشت آن است.

علاوه بر این قبلا نامعلومی دخالت Carro و دیلرد نیز وجود دارد سوال مهم در مورد فرآیندها و مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت قایق و اینکه آیا یا نه آن را مناسب برای مرکز شهر را به اسکله.

در پاسخ به این نگرانی ها رابینسون تور کیپ هورن قایق تسهیلات ساخت در میلتون روز چهارشنبه بعد از ظهر. کیپ هورن قایق های تولید شده در محیط های صنعتی و شیمیایی استایرن است که یک محصول جانبی از فایبر گلاس فرایند تولید. استایرن آن شناخته شده است عطر و بوی قوی است که مناسب نگرانی برای ساکنان و رستوران در مرکز شهر.

دوباره یک انجمن عمومی به مرکز شهر ساکنان و صاحبان کسب و کار می تواند به طور بالقوه خطاب نگرانی و مانند آن. اما در عوض جزئیات معامله شد و با عجله به شورا در هفته گذشته است.

این سوالات باید علت این شهرستان به مکث را فشار دهید و به دنبال اطلاعات بیشتر.

مرکز شهر Pensacola دیده است و تعداد زیادی از دیگر پروژه های عمومی و معاملات در سال های اخیر که درگیر عمومی گسترده ورودی و اطلاعات جلسات همیشه قبل از رسیدن به یک رای برای چیزی به عنوان اتصال به بلند مدت اجاره نامه. این ناامید کننده است که جزئیات این معامله و مردم تبادل آن را فاقد یک سطح مشابه از شفافیت.

هیچ مشکلی وجود دارد با توقف و انجام کار بیشتر در بررسی این پیشنهاد است. وجود دارد هیچ دلیلی برای عجله آن است.

اگر آن را یک معامله خوب برای مالیات دهندگان و سپس افشای فولر در مورد چه کسی درگیر است و چگونه آن را تحت تاثیر قرار اسکله نباید پنهان از مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب