'به طور موثر رشوه': دانشجوی سال دوم ریاست جمهوری تخته سنگ '23andTree نقض ASSU مالی مبارزات انتخاباتی قوانین

'23andTree یک تخته سنگ در کلاس دوم رئیس جمهور, نژاد, تجاوز, ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) کمپین م

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

'23andTree یک تخته سنگ در کلاس دوم رئیس جمهور, نژاد, تجاوز, ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) کمپین مقررات مالی ارائه شده توسط دانش آموزان شانس برنده شدن 100 دلار کمک مالی اگر تخته سنگ انتخاب شد با توجه به ASSU انتخابات کمیسر مسیحی Giadolor '21.

تخته سنگ نیز ارسال شده به Frosh رسمی Instagram حساب تبلیغات تاون هال اجرا شده توسط تخته سنگ که برانگیخت زیرا این تخته سنگ به دسترسی به حساب کاربری از طریق یک عضو است که در Frosh شورای. Giadolor کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اینکه آیا پست می تواند به عنوان یک تخلف به کمیسیون انتخابات در حال حاضر در روند پرداختن به موضوع است.

"برخی از این تخلفات به وضوح شکست اساسی استاندارد است که توافق بین همه دانش آموزان و دانشگاه" نوشت ASSU مدیر ارتباطات کریکت X. Bidleman '21 در بیانیه ای به روزانه. "این اجازه می دهد به ادامه کاهش اهمیت است که ASSU است نه تنها نسبت به مدیریت دانشگاه بلکه به همه دانش آموزان ما حمایت میکنند."

'23andTree — ابیگیل VanderPloeg '23 ادگار Roman '23, ایوان هنگ '23 و روزانه کارمند Om Jahagirdar '23 — برنامه ای برای عذرخواهی به frosh کلاس برای ارتباط در مورد اعطای این لوح گفت: روزانه است.

تخته سنگ ارسال یک ایمیل به frosh کلاس روز چهارشنبه اعلام کرد ایجاد یک "DNA گرانت" که به دانش آموزان مبلغی پول به "انجام تقریبا هر چیزی."

دانش آموزان می تواند زمین اعطای ایده هایی که frosh می تواند رای در یک "آزمون اجرا" گرانت. اگر تخته سنگ برنده, برندگان 100 دلار کمک مالی خواهد بود اعلام کرد پس از پایان مبارزات انتخاباتی دوره با توجه به ایمیل.

"با توجه به مقررات مالی مبارزات انتخاباتی ما خواهد شد جایزه اول DNA کمک مالی از $100 به برنده اگر انتخاب رئیس جمهور در دفتر!" تخته سنگ نوشت.

سه دانش آموزان پر کردن فرم تا کنون با توجه به تخته سنگ.

Giadolor گفت: ارتباطات مربوط به DNA اعطای اجرای آزمون نقض ASSU مالی مبارزات انتخاباتی و مقررات دانشگاه های اساسی استاندارد است.

"اشاره به پول برای رای است و به طور موثر رشوه خواری و ریاکارانه به رای دهندگان" Giadolor گفت.

'23 و درخت پس از حذف اطلاعات مربوط به کمک هزینه از تخته سنگ را در سایت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل. این تخته سنگ در مصاحبه با گفت: روزانه است که این برنامه برای حفظ DNA کمک های مالی به عنوان بخشی از پلت فرم آن, اگر چه آن را لغو کرده است آزمون اجرا است. دانش آموزانی که در حال حاضر اعمال می خواهم که به درخواست مجدد برای بودجه پس از نامزدهای انتخاب شده است با توجه به تخته سنگ.

تخته سنگ گفت که قصد خود را به مدل اعطای سیستم بعد از خوابگاه مبتنی بر کمک های مالی در دانشگاه استنفورد که به نفع گسترده تر دوم کلاس جامعه است. آزمون اجرا شد به منظور تعامل با رای دهندگان و "به اشتراک گذاری آژانس ما می خواهیم به شما بدهد."

تخته سنگ صادر عذرخواهی در یک بیانیه مشترک با روزانه.

"اگر شما رای برای '23andTree باید آن را به خاطر ما پلت فرم ها و ایده ها نه به دلیل پتانسیل منافع شخصی" تخته سنگ گفت. "ما می خواهیم به ارائه ما از صمیم عذرخواهی برای این اشتباه و ما می خواهیم به طور کامل و شفاف در مورد هدف از DNA کمک های مالی به عنوان بخشی از پلت فرم ما."

روم یک عضو از تخته سنگ است که در Frosh شورای یک پست ترویج تخته سنگ '23andUs تاون هال در Instagram account @stanfordfroshformal19. حساب در اصل برای Frosh شورا به برقراری ارتباط اطلاعات در مورد Frosh رسمی 2019. پست گرفته شده است پس از.

با توجه به تخته اعضای آن "فاش[d] این حادثه به ASSU خودمان" و در انتظار ASSU پاسخ به پست.

Giadolor گفت: "کمیسیون انتخابات "ناپسند" استفاده از non-قبل از ثبت نام صفحات رسانه های اجتماعی. این ASSU در حال حاضر به دنبال این وضعیت برای تعیین اگر پست باید طبقه بندی شده به عنوان یک تخلف با توجه به Giadolor.

تخته سنگ نوشت که نوشته بود "قدم اشتباه" را به عنوان آن را تا به حال اعلام نشده به ASSU به عنوان یک حساب کاربری که در آن ارتقاء خواهد گرفت. تخته سنگ نوشت که آن را تا به حال انجام نشده است و بنابراین با توجه به کم بودن تعداد پیروان این حساب و از آنجا که دیگر قواره ریاست جمهوری تا به حال دسترسی به این حساب را به عنوان به خوبی به عنوان هر یک دانشجوی سال دوم کلاس جمهور تخته شامل یک Frosh عضو شورای.

تخته سنگ گفت: این خواسته ASSU برای اجازه به نوشته های ترویج دیگر قواره' تاون هال برای اعطای نوردهی '23andTree دریافت و ارسال در Frosh رسمی حساب.

"در مورد رسانه های اجتماعی پست های کمیسیون مستقل انتخابات است که پرداختن به این موضوع در حال حاضر و نمی خواهد در نظر است که" Giadolor گفت.

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب