Eglin AFB فرمانده خواستار 'ایمنی مکث' پس از سقوط هواپیما در, چهار روز

جیم تامپسون Northwest Florida Daily NEwsمنتشر شده 6:25 PM EDT مارس 20, 2020دو هواپیما سقوط در عرض چهار روز را

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

دو هواپیما سقوط در عرض چهار روز را وادار به نصب فرمانده در پایگاه نیروی هوایی Eglin به اعلام "ایمنی مکث" برای پنج شنبه.

این بخشنامه از Brig. ژنرال اسکات قابیل آمد و صبح روز چهارشنبه پس از 9:30 p. m. روز شنبه سقوط یک F-35 Lightning II multi-نقش stealth jet.

جت اختصاص داده شده به 58 اسکادران جنگنده از Eglin مبتنی بر 33 جنگنده بال هواپیما در, فرود با خلبان با خیال راحت بیرون آوردن از هواپیما. F-35 سقوط در باند 12/30 در طی چه 33rd بال به نام "یک روال شب آموزش sortie."

نه خلبان و نه اسم هر گونه اطلاعات در مورد پرواز خود را تجربه منتشر شد توسط 33 جنگنده بال در روز چهارشنبه.

وجود دارد هیچ مهمات سرنشین F-35 به 33 جنگنده بال.

روز سه شنبه سقوط آمد و تنها چند روز پس از F-22 رپتور stealth fighter jet رفت جمعه 12 مایلی شمال شرقی بخش اصلی از Eglin در یک منطقه بسته نصب و راه اندازی.F-22 در بخشی از این 325th جنگنده بال بود در یک روال ماموریت آموزشی با 33 جنگنده بال هنگامی که آن سقوط کرد و در حدود 9:15 صبح به خلبان با خیال راحت خارج از هواپیما.

هر دو سقوط تحت بررسی هستند و روز چهارشنبه 33rd جنگنده بال اعلام کرد آن را به حالت تعلیق عملیات پرواز حداقل برای آینده نزدیک است.

"... (I)n منافع ایمنی پرواز عملیات در 33d FW هستند نگه دارید در این زمان" بال را در اداره امور عمومی نوشت: در یک ایمیل و پاسخ به سوالات. "جناح رهبری را ارزیابی بهترین زمان برای از سرگیری پرواز آموزش پس از مشاهده روز یادبود. این مکث به ما اجازه می دهد به تمرکز بر روی آنچه مورد نیاز به با خیال راحت از سرگیری پرواز آموزش."

"ما یک آه امداد تنفس دانستن خلبانان دو هواپیما بودند برای مراقبت توسط تیم پزشکی و منتشر شده از بیمارستان" قابیل گفت: در روز شنبه پیام به Eglin AFB پرسنل که در آن او به نام برای ایمنی قابل تامل است.

"حوادث طی چند روز گذشته به ما یادآوری می کنند که دفاع از کشور ما می تواند یک کسب و کار خطرناک," قابیل نوشت: "... این برای من بسیار مهم است که ما در حال حاضر یک ایمنی قابل تامل است."

"من درخواست فرماندهان در تمام سطوح برای انجام یک مجازی ایمنی روز شنبه, مارس 21" قابیل گفت: در پیام ارسال شده در Eglin AFB Facebook صفحه. "من خواسته ام من دفتر ایمنی به منظور توسعه ایمنی توجیهی برای استفاده در نصب و راه اندازی. اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد ایمنی بعد منتشر خواهد شد خود را از طریق زنجیره ای از فرمان."

قابیل پیام همراه یک نگرانی در مورد ماموریت ایمنی با رفاه Eglin پرسنل در پیشبرد آینده یادبود روز تعطیلات آخر هفته.

"لطفا از این زمان به تمرکز بر ایمن ماندن در این آخر هفته چگونه ما انجام ماموریت با خیال راحت و در ما انعطاف پذیری" قابیل خواسته Eglin پرسنل. "ما کمک به آژانس در حال ایستاده به کمک به شما هستند و فقط یک تماس تلفن دور."

در اظهارات دیگر از Eglin AFB در چهارشنبه سرهنگ جان ویلر 33 جنگنده بال فرمانده پرداختن به سه شنبه شب تصادف گفت: "اولویت ما این است که برای اطمینان از ایمنی و رفاه نیروی کار ما و جامعه محلی است. پایه و بال گرفت و فوری و اقدام مناسب برای اطمینان از خلبان بازیافت شد با خیال راحت و همه هوابرد هواپیما, فرود با خیال راحت."

ویلر همچنین گفت: 33 جنگنده بال "در حال حاضر مشغول به کار مجدانه در هماهنگی با تیم Eglin به حمایت رسمی بررسی و مطمئن شوید که ما در حال آماده به بازگشت به حالت عادی پرواز عملیات."

در کنگره ایالات متحده مت Gaetz R-Fla., که منطقه شامل Eglin AFB خطاب تصادفات در طول یک پادکست منتشر شد چهارشنبه. در بخشی از دو دقیقه او اختصاص داده شده به تصادفات Gaetz عقب رانده در هر گونه پیشنهاد که سقوط کرد و با اشاره به هر گونه مشکلات گسترده با این دو هواپیما ،

"من تیم کنگره رسیده به پایگاه نیروی هوایی Eglin به مطمئن شوید که آنها همه منابع آنها نیاز به انجام یک بررسی" Gaetz گفت. "این سقوط نیست در این نقطه نشان دهنده برخی از عمده شکست سیستم های سلاح های (اشاره به دو هواپیما خود را نه تنها به هر سلاح که ممکن است در هیئت مدیره)" Gaetz گفت.

Gaetz در ادامه گفت او "ممنون که نظامی را نقد کنید پانل های که می آیند و ارزیابی همه چیز از تجهیزات فنی به عوامل خطر مختلف به انتخاب های ساخته شده توسط خلبان ما را دریافت کنید گزارش کامل."

دو گزارش واصل می شود در ارتباط با هر یک از تصادفات است. ایمنی بررسی گزارش با تمرکز بر روی مکانیک و انجام پروازها منتشر نمی شود اما بررسی حوادث گزارش با هدف تعیین علت سقوط منوط به انتشار عمومی. حادثه تحقیقات می تواند ماه ها یا دیگر برای تکمیل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن