Eglin F-22 رپتور سقوط: تحقیقات همچنان ادامه دارد به علت تصادف

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 9:45 PM EDT مارس 19 سال 2020EGLIN AFB — موقت ایمنی بررسی هیئ

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

EGLIN AFB — موقت ایمنی بررسی هیئت مدیره است که در ادامه به کار در این سایت در پایگاه نیروی هوایی Eglin رزرو که در آن یک F-22 رپتور جنگنده جت سقوط کرد و صبح روز جمعه پایه مقامات گفت: در پاسخ به ایمیل فرستاده سوالات.

F-22 Raptor, بخشی از 325th جنگنده بال بود در یک روال ماموریت آموزشی با 33 جنگنده بال هنگامی که آن سقوط کرد و در حدود 9:15 صبح جمعه در یک منطقه بسته از Eglin رزرو حدود 12 مایلی شمال شرقی بخش عمده ای از آلاینده های پایه.

Eglin AFB مقامات تا کنون کاهش یافته است به ارائه اطلاعات خاص در مورد ماهیت ماموریت آموزشی.

روز جمعه سقوط: Eglin F-22 و سقوط جت جنگنده تصادفات در پایگاه نیروی هوایی Eglin; خلبان خارج با خیال راحت

رپتورز از 325th بال جنگنده مستقر در نزدیکی Tyndall پایگاه نیروی هوایی منتقل شدند به Eglin AFB به عنوان طوفان مایکل با مته سوراخ کردن در پاناما سیتی پایه در اکتبر 2018 تخمگذار زباله به مرکز.

F-22 خلبان که نامش بود منتشر شده در شنبه, ایمیل, با خیال راحت خارج از جت شد و پس از آن درمان شده در پایه بیمارستان.

"این هواپیما باقی مانده است هنوز رتبهدهی نشده است حذف شده است" با توجه به Eglin ایمیل روت از طریق پایگاه روابط عمومی دفتر پس از گردش به پایه پرسنل با دانش فعلی در مورد سقوط.

"موقت ایمنی بررسی هیئت مدیره است که در کنترل صحنه تصادف و نمی خواهد حرکت باقی مانده تا زمانی که آنها می توانند اطمینان حاصل شود تمام شواهد حفظ شده است برای کمک به ایجاد علت حادثه" ایمیل خود ادامه داد. هنوز مشخص نیست که این هواپیما باقی مانده خواهد شد ذخیره می شود ایمیل اشاره کرد.

F-22 رپتور بود که مجهز به یک "جعبه سیاه" — یک دستگاه است که ذخیره اطلاعات در پویایی یک هواپیما پرواز — اما Eglin مقامات می گویند که آیا آن را بازیابی شده از محل سقوط.

"این اشتباه است که در حال حاضر در دست بررسی" ایمیل که در حال رفتن به یاد داشته باشید "ما نمی توانیم اظهار نظر در مورد آن (جعبه سیاه) بهبود در این زمان است."

Eglin مقامات می گویند که وجود دارد زندگی می کنند مهمات سرنشین F-22 می کرد.

مقامات همچنین گفت که ایمنی بررسی هیئت مدیره برگزار نگاه به سقوط یکی از دو تخته خواهد شد که نقش مهمی در بررسی حادثه — شروع کار خود را.

"است نقش خود را به جمع آوری شواهد برای درک آنچه اتفاق افتاده است برای جلوگیری از آینده ناگوار" این Eglin ایمیل توضیح داده شده است. هر گزارش ثبت شده توسط ایمنی بررسی هیئت مدیره را نمی توان به عموم مردم منتشر شد.

که نه مورد با یک بررسی حوادث مدیره است که تلاش خواهد کرد برای تعیین علت خاصی از سقوط. که هیئت مدیره این ایمیل اشاره کرد: "ارائه خواهد شد releasable اطلاعات در تصادف."

می توانید آن را به ماه و یا سال در برخی موارد برای بررسی حوادث گزارش هیئت مدیره به پایان خواهد رسید و منتشر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن