هشتاد سال سرعت پاتر تان شدیدا از آثار جدید خود را در سرامیک واحه

مایک رابرتز ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020یک هنرمند محلی در جشن 50 سال از

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

یک هنرمند محلی در جشن 50 سال از سفال و نقاشی و آموزش. لری منینگ است که جشن با یک نمایشگاه با عنوان "تبدیل پنجاه: رنگ سفال و هدف" در Artel گالری 223 Palafox محل.

"لری شده است در اطراف برای همیشه" گفت: Artel گالری جمهور شیدا جدید. "او آموخت سفال برای سال های بسیاری تا او را در ایجاد یک نسل جدید سفالگران."

منینگ فقط تبدیل به 80 و در ادامه به بوسیله اسباب گردنده از آثار جدید در سحر و جادو کوره سفالگری, خود, سرامیک, واحه در سرعت که در آن او زندگی می کند و با همسرش دایان. استودیو یک مدل از نوع خود با وسیع کتابخانه کاربردی کار می کند که سفالگران تمایل به تجمع بدون خیلی فکر کردم.

"آن را مانند یک انبار گفت:" جدید که در بازدید از این استودیو چند بار. "این سخت است نه به راه رفتن از وجود دارد و بدون یک جعبه پر از گلدان. کار خود را در درجه اول تابعی و مجسمه سازی اما او رفتار هر قطعه با عزت از یک مجسمه ساز."

منینگ نمایشگاه هسته ای نمونه ای از کار خود را اخلاق گسترش 180 سرامیک اشیاء اخراج در سال گذشته احاطه شده توسط نقاشی های اخیر. برخی از سفال است نصف قیمت به منعکس کننده قیمت ها از سال 1970 زمانی که زندگی حرفه ای او بود. نقاشی روغن و متراکم از cityscapes هم ریخته و کافه ها و تنظیمات جدول.

"من نمی خواهم به انجام درست سفال" منینگ گفت. "(آن را) چون من عاشق نقاشی نیز می باشد."

وقتی پرسیده شد که متوسط او را دوست دارد بیشتر منینگ خنثی باقی می ماند.

"شما فروش بیشتر سفال البته دلیل آن را کوچکتر خرید," او گفت:. "اما به تازگی من در نقاشی های آماده برای این کار نشان می دهد. در سه ماه گذشته من انجام داده ام 30 از آنها است."

آمادگی خود را برای نشان می دهد که باز در ژوئن 16, انجام, او را از طریق قرنطینه مرحله از بیماری همه گیر کوروناویروس و هنوز هم کمک می کند تا او را به "دور از تلویزیون." این تعهد را فعال کرده و او را به جای نقاشی است که فروخته اند در طول نشان می دهد برخی از آنها را در طول روز باز - با امکانات جدید.

مشخصات فنی منینگ نمایشگاه یک اسم بی مسمی است. او تخمین می زند که او شروع به ساخت هنر در مدرسه ابتدایی.

"قبل از من می تواند من می توانم در قرعه کشی" او گفت:.

منینگ متولد کنتاکی نقل مکان کرد و به عنوان پدر خود را به صورت شیمیایی, غول, DuPont. در مدرسه منینگ دریافت نکرده رسمی آموزش هنر.

"من تا به حال معلمان که به من اجازه برای انجام هنر و ایجاد در کلاس درس" او به یاد می آورد.

اعتبار سنجی از توانایی های خود را در کلاس ششم در کارولینای جنوبی هنگامی که او برنده 50 دلار جایزه در یک مسابقه نقاشی. یک سال بعد Mannings ساخته شده راه خود را به پنساکولا زمانی که پدرش در زمان و موقعیت جدید Chemstrand گیاه که باز در سال 1950. پدرش دوست داشت ماهیگیری به طوری که آنها ساخته شده آن را نهایی خود را در خانه. در a. v. Clubbs دبیرستان, Manning تا به حال یک معلم هنر که به رسمیت شناخته شده و استعداد خود را و کمک به او آن را توسعه دهد. بعد از مدرسه او رفت و به PJC به مطالعه نقشه کشی تحت کارل دوک. این منجر به تحصیل در رشته نقاشی در FSU و در نهایت به آموزش هنر برنامه ای است که قریب فارغ التحصیلان خود را به تدریس در کالج. با این اعتبار او به خانه بازگشت و به تدریس در کارگر, دبیرستان, درسی که شامل سرامیک. مدرسه روش تاکید قالب ها و الگوهای که منینگ در بر داشت بسیار محدود است. او درمان بود برای بازگشت به PJC برای شب کلاس تدریس توسط بیل شبدر بخش احترام پاتر که تشویق دانش آموزان خود را برای پیدا کردن سبک خود را از طریق شل تر نگرش نسبت به خاک رس مدل سازی.

"رویکرد خود را به آن کاملا متفاوت" منینگ گفت. "من فقط در عشق با سرامیک."

در حالی که منینگ شد فروزان هنر آموزش و پرورش مسیر او هنوز هم آرزو داشت به عنوان یک هنرمند کار. او تدریس در UWF برای چهار سال استارت کردن مجسمه از آن سرامیک استودیو.

"دوستان من قرار بود به نشان می دهد و آینده را با جیب پر از پول" او به یاد می آورد. "آنها گفتند: ساخت لیوان و کاسه و پلاتر ، بنابراین من شروع به ساخت برخی از آنها بیش از حد."

او غنی هنر و صنعت خود را با وزارت امور خارجه در سرامیک در اوله خانم و یک سال را صرف آموزش هنر در اطراف آن جوامع روستایی و در می سی سی پی دلتا ، در سال 1973 یک موقعیت باز در جفرسون دیویس کالج در Bridgeport علا.

"هنگامی که من برای اولین بار از آنجا شروع شد من تمام صنایع" منینگ گفت. "من آموخت همه چیز به جز عکاسی است."

در طول تصدی خود او همچنین به مطالعه برای یک سال در Cortona, ایتالیا و Penland دانشکده صنایع دستی در صنوبر کاج, NC. او ادامه داد: به منظور افزایش خود را سفال و نقاشی, دونفری, به دست آوردن ستایش عمومی از برگزاری نمایشگاه در جشنواره هنر مانند بزرگ Gulfcoast جشنواره هنر و ویلیامز ایستگاه بعد در آتمور علا. در سال 1985 او را تاسیس آلاباما رس کنفرانس سالانه آخر هفته جمع آوری سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی که جذب هنرمند اعم از نمای سرامیک هنرمندان به مرگ نژاد عامیانه سفالگران. آن 35 edition برگزار شد در ماه فوریه گذشته در نارنجی ساحل.

منینگ بازنشسته از جفرسون دیویس در سال 2000. او به خانه آمد و زخم راه خود را به پنساکولا کالج ایالتی به فاستر موج بعدی از جوانه زدن سفالگران با رویکردی که به نظر می رسید آشنا.

"چیز خنده دار در مورد لری است که خود روش تدریس" گفت: Ryan Thomas یک دانشجوی سابق. "او می اندازد بسیار سست است. اما مسائل او به فروش می رساند; آنها به خوبی ساخته شده است."

کسانی که ظریف صنایع دستی تمام گذاشته در "تبدیل پنجاه: رنگ سفال هدف است." منینگ نیست نمایشگاه تا آنجا که او استفاده می شود به, با توجه به سخت کار کردن و حمل و نمایشگاه ها. اما او همچنان به نگه داشتن مغازه در سحر و جادو کوره سفال تجلیل از یک عمر هنر هر روز.

"تبدیل پنجاه: رنگ سفال هدف"

Artel گالری 223 Palafox محل

در مشخصات از طریق جولای 23

باز ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر جمعه-شنبه

بازدید artelgallery.org

پذیرش رایگان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن