Emerald Coast کفپوش بندی نگه می دارد Pensacola باند | جدید کسب و کار

Kalyn ولف کسب و کار جدیدمنتشر شده 7:00 PM EDT 24 مه سال 2020اواخر هفته گذشته من تا به حال لذت بردن از صحبت کرد

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

اواخر هفته گذشته من تا به حال لذت بردن از صحبت کردن با میله همپتون از زمرد ساحل کفپوش آب بندی. من صادقانه باشد. غیر از دانستن است که چیزی به نظر نمی آید کاملا حق با من در جلوی خانه و یا در فضای مناطق, من نمی دانم که در آن برای شروع است.

از آنجا که چند نفر مثل من وجود دارد که ممکن است می دانم که آنها نیاز به آب بندی کفپوش خدمات آن را نمیگیرد طولانی برای همپتون برای دیدن که او نباید اجازه دهید این فرصت کسب و کار لغزش از طریق ترک.

"از کل Northwest Florida منطقه متوجه شدم هیچ کس در اینجا نمی کفپوش بندی خدمات" همپتون گفت. "بنابراین ما مورد مطالعه در آن انجام چند resealing شغل سپس چند. پس از حدود 20 آن زنگ زد زنگ به من. چرا وجود بیشتر مردم به انجام این کار ؟ وجود دارد این خلاء بزرگ وجود دارد خارج وجود دارد در بازار است که نیاز به پر شود."

همپتون خواهد بود که برای اولین بار به شما بگویم که او مردی است که هرگز نشسته است.

"شما تمایل به از دست چیزهایی که زمانی که شما در حال نشسته" همپتون گفت. "همین دلیل است که شما همیشه باید برای نگه داشتن در حال حرکت است."

وجود دارد بسیاری است که می رود به ساخت مطمئن شوید که هر کار درست انجام شده است. با استفاده از یک قیاس قرار دادن 50 بسکتبال به یک جعبه همپتون توضیح داد که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از فاصله و شکاف را پر کنید. شما باید مطمئن شوید که شما گرفتن هر زاویه گوشه و مخفیگاه در میان است.

متخصص در تمیز کردن و آب بندی, آجر, بتن, سنگ, کفپوش وآمد گردشگاهها و عرشه استخر زمرد ساحل کفپوش بسته بندی استخدام مفصل روش تمیز کردن که حذف خاک و جلبک و پیر و فرسوده سیلر.

بیشتر کسب و کارهای جدید

بندر سلامتی, راه اندازی وبلاگ جدید در "جهش ایمان" | کسب و کار جدید

لجام گسیخته سالن مو در پک ارائه می شود 'گلم' به درب خود را | کسب و کار جدید

Parramore را فشار شستشو می افزاید بهداشت برای خدمات خود را | کسب و کار جدید

"ما در استفاده از بهترین محصولات و SEK SUREBOND شده است در بازار برای بیش از 30 سال" همپتون گفت. "ادامه آموزش و پرورش نیز برای ما مهم است. رفته ایم تا آنجا که تگزاس و کارولینای جنوبی به ادامه آموزش و آموزش خود را در جدیدترین لبه برش محصولات است."

گرفتن کار درست انجام شده و ارائه هر کار با یک در یک توجه است چه همپتون معتقد است که محوری به ساحل زمرد کفپوش های آب بندی ،

"ما شروع هر پروژه مرمت کفپوش به طور کامل تمیز کردن و شستن موجود بفرس به حذف بندی آب و خاک" همپتون گفت. "ما پس از آن حذف آب حل درزگیر و خاک و چربی و دوده و efflorescent ذخایر معدنی از سطح و مفاصل. پس از روی سطح تمیز خشک میکنیم سپس resand مفاصل با کیفیت پلی شن و ماسه در یک رنگ از انتخاب شما. برخی از شن و ماسه و همچنین حاوی کپک و جلبک جلوگیری از."

Emerald Coast کفپوش آب بندی است که همیشه مصرف جدید درخواست نقل قول آنلاین و باز هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شنبه و یکشنبه. برای اطلاعات بیشتر www.ecpaversealing.com تماس بگیرید و یا 850-312-8737.

"هدف ما این است که به ارائه بهترین سیلر در ساحل زمرد منطقه" همپتون گفت. "ما می خواهیم به آن شرکت است. و تا کنون آن را به ما."

Kalyn ولف مستقل است ستون نویس مجله اخبار. ارسال کسب و کار جدید نکاتی برای pcolanewbiz@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب