گروه زیست محیطی هشدار مضر بلوم جلبکی در Perdido خلیج

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:27 PM EDT Jun 3, 2020آلاباما گروه زیست محیطی است اصرار شناگران

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

آلاباما گروه زیست محیطی است اصرار شناگران به استفاده از احتیاط در Perdido خلیج پس از آب با کیفیت نمونه برداری تشخیص داده و به طور بالقوه مضر جلبک شکوفه.

موبایل Baykeeper جامعه حمایت از محیط زیست سازمان با صدور یک هشدار برای Perdido بای سایت با توجه به حضور یک lyngbya بلوم جلبکی. جلبک ها می تواند باعث افزایش سطح مدفوع شاخص باکتری ها مانند E. coli و انتروکوک و همچنین سوزش پوست و معده بیماری در افراد است.

"آن را مانند این اتفاق می افتد در اطراف نقاط مختلف خلیج" مردیت Diskin, موبایل Baykeeper هماهنگ کننده برنامه گفت: از بلوم. "برخی از شهروندان به نام در و پرسش در مورد آن چرا که آنها را دیده ام و آن را در سمت شرق خلیج به عنوان به خوبی. بنابراین ما در حال ارائه مشاوره به شهروندان به امن و شنا نیست اگر آنها در حال دیدن این بلوم جلبکی مضر در آب است. "

بیشتر: Perdido خلیج می آید در زیر میکروسکوپ: بهشت حیف و میل takeaways از بخش 2

Diskin گفت Baykeeper در زمان نمونه در اسپانیایی یارو و Kee خیابان در نزدیکی ایالات متحده 98 اواخر هفته گذشته و شناسایی سطوح پایین انتروکوک یک مدفوع شاخص باکتری به پاتوژن های مضر. یکی دیگر از سازمان حفاظت محيط زيست هفته بای حفظ آزمایش نمونه و تایید حضور این بلوم جلبکی بود که تداوم در بای پس مارس.

فلوریدا وزارت حفاظت از محیط زیست انجام نمونه برداری هفتگی در Perdido کلیدی پارک ایالتی که نشسته بر روی یک جزیره سد در نزدیکی دهانه خلیج. DEP نمونه است نه شناسایی باکتری سطوح بالا.

بیشتر: شهرستان نصب رواناب فاضالب های سطحی درمان واحد طول شاخه فرعی بلوار به کمک آب با کیفیت

جلبک شکوفه می توانید فرم به طور طبیعی در اطراف این زمان از سال, اما Diskin گفت: بیش از حد مواد مغذی از فعالیت های انسانی نیز می تواند کمک به رشد آنها. او گفت: فاضالب اغلب میدارد تا مواد مغذی مانند چمن و کود نیتروژن و شستن آنها را به ما راه آب به خصوص که توسعه روز افزون کاهش تعداد مکان آب می تواند نفوذ به خاک است.

در این زمان Baykeeper دیده است هیچ شواهد فاضلاب نشت و یا دیگر آزادی انسان ماده مدفوع کمک به شکوفه. این سازمان در ادامه آن نمونه برداری و نظارت از Perdido خلیج را بیشتر اطلاعیه ها هنگامی که باکتری های سطح میآوردند ،

Diskin گفت: بهترین راه برای پیگیری به روز رسانی های آینده در Pedido خلیج کیفیت آب برای بازدید mobilebaykeeper.org/swim.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب