Escambia County اعلام کرد نیروی کار جدید مسکن, برنامه, برنامه ای برای ساخت چهار خانه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:29 PM EDT Jun 15, 2020چهار خانه های جدید ساخته خواهد شد در پنسا

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

چهار خانه های جدید ساخته خواهد شد در پنساکولا به عنوان بخشی از یک نیروی کار جدید برنامه مسکن از Escambia County است.

خانه توسعه یافته خواهد بود با استفاده از HUD خانه مشارکت سرمایه گذاری برنامه بودجه و ارائه خواهد شد پرداخت و بسته شدن کمک هزینه تا $40,000 برای مردم ساخت 80 درصد از منطقه ميانه درآمد. منطقه 3 Escambia County کمیسر Lumon مارس اعلام کرد این پروژه در طول یک کنفرانس خبری در روز شنبه.

"این رفتن به مدرسه معلمان اولین پاسخ دهندگان افرادی که کار در باپتیست بسیار افرادی که در حال کار در جامعه و سلامت آن را به آنها را یک فرصت برای مالکیت خانه" مارس گفت. "من امیدوار به مردم فرصتی است که آنها می توانند در زندگی شهری هسته ای."

CivicCon: چگونه برای ساخت مسکن مقرون به صرفه با عزت و خلاقیت

املاک و مستغلات در pandemic: Pensacola بازار املاک و مستغلات آماده برای باز گشت کارشناسان با احتیاط خوش بینانه'

مقدماتی درآمد برای یک فرد مجرد است $38,750 و از آن بالا می رود بیشتر مردم وجود دارد در خانواده است. خریداران همچنین نیاز به یک HUD-گواهی خریدار خانه کلاس و واجد شرایط برای تامین مالی از قرض دهنده.

"من فکر نمی کنم هیچ یک از ما می تواند به یاد داشته باشید زمانی که شاید مقرون به صرفه مسکن بسیار مهم است به عنوان آن را در حال حاضر و همانطور که ما شاید آن را باور خواهد بود در ماه های آینده گفت:" جانیس Gilley شهرستان administrator. "من فکر می کنم که آن را یک گام مهم برای کمیسر ممکن است. آن را یک گام مهم برای جامعه ما و آن را یک گام مهم برای کسانی است که امیدوارم برای رفتن به یک روز اینجا زندگی می کنند و این جای خانه خود را به عنوان به خوبی. آن خواهید بود جای خود را در جامعه ما است."

شهرستان کارکنان صادر خواهد شد درخواست برای طرح در هفته آینده برای پیدا کردن یک توسعه دهنده برای این پروژه است.

هر چهار نفر خواص که خالی شهرستان متعلق به تعداد زیادی در این شهر Westside جامعه توسعه منطقه است.این مکان در حال 1021 شمالی G سنت, 1021 شمالی F خیابان 1100 W. Gonzalez سنت و 1015/1017 شمالی G سنت که دو مقدار زیادی که در ترکیب خواهد شد.

منطقه انتخاب شده برای اطمینان از اعضای نیروی کار می تواند استطاعت به زندگی در این شهر را شهری هسته. ممکن است گفت که او می خواست برای اطمینان از افرادی که در آن محله باید این فرصت را به عقب می آیند و زندگی می کنند وجود دارد.

این پروژه جدا از این شهر مقرون به صرفه مسکن نیروی کار است که مجموعه ای را برای ساخت 500 خانه های مقرون به صرفه در پنج سال. ممکن است گفت: این شهرستان دارای چند صد خواص است که می تواند کمک کند که در تلاش است.

اهداف بزرگ: مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی لگد کردن تلاش برای رسیدن به 500 خانه های جدید در 5 سال

"من فکر می کنم بیشتر وجود دارد چیزهایی که برای ما انجام دهد. ما باید بسیاری از چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن اتفاق می افتد با بررسی مسکن اما باور نمی کنم که این پایان کار است حق در اینجا. این است که به سادگی آغاز" گفت: Pensacola شهردار Grover رابینسون. "رهبران ملی در حال صحبت کردن در این مورد اما من فکر می کنم شما در حال رفتن برای دیدن Pensacola و Escambia County کار با هم به واقع اجرای این کار است."

ممکن است گفت: خانه های تک خانواری خواهد شد و در حدود 1200 به 1400 متر مربع و رعایت زیبایی به اطراف محله. اگر چه موضوع به درخواست برای طرح های, هزینه های خانه های که به احتمال زیاد در محدوده بین 150.000 دلار و $170,000 گفت: مردیت ریوز با شهرستان محلات و خدمات انسانی وزارت.

"من فکر می کنم بزرگترین سرمایه گذاری است که سرمایه انسانی. من آن را به عنوان نه تنها یک سرمایه گذاری در یک خانه و یا یک قطعه از زمین است. من آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در سرمایه انسانی" را گفت. "همانطور که ما در ناآرامی های مدنی در کشور ما می دانیم که کودکان زندگی در یک سمور خانه در یک محیط پایدار به طور سنتی تبدیل شدن به موفق تر است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب