Escambia County تصویب DOH حل و فصل بیش از اورژانس تحقیقات جدید اورژانس قرارداد کار

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:22 AM EDT مارس 11 سال 2020Escambia County تایید حل و فصل با فلوریدا و

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

Escambia County تایید حل و فصل با فلوریدا وزارت بهداشت بیش از آن اداری شکایت وی از سوی مامورین این شهرستان خدمات پزشکی اورژانس بخش جعل آموزش گواهینامه برای دستورالعمل.

این رای به تایید حل و فصل آمد پنج شنبه در همان شهرستان جلسه کمیسیون که در آن یک کار جدید توافق با اتحادیه است که نشان دهنده EMS کارگران نیز تایید شده است.

تحت توافق حل و فصل این شهرستان به پرداخت 5000 دلار جریمه و قبول یک نامه توبیخ در این شهرستان مجوز به عمل اورژانس خدمات در دولت معنی دیگری نقض می تواند هزینه های این شهرستان مجوز آن با دولت است.

کمیسر Lumon ممکن است خواسته اگر هر پرسنل اورژانس شدند که ممکن است دخیل در رفتار مشابه.

"اگر وجود دارد کارکنان دیگر که درگیر چیزهایی که در اشتباه بودند, من انتظار می رود که با رسیدگی می شود گفت: رئیس کمیسیون استیون بری. "اما من فکر نمی کنم ما باید هر دلیل به ما ندارد و هر دانش که در حال حاضر. اما اگر می آید که در هر یک از این موارد که ما کارکنان فعلی که را که انجام داده اند اشتباه من انتظار می رود (شهرستان مدیر جانیس گیلی) را که به جلو و برخورد با آن دسته از کارکنان در شیوه ای که به عنوان خوبی است."

کمیسر داگ Underhill گفت که او نگران حل و فصل این موضوع اجازه خواهد داد که در این شهرستان به حرکت در, پس از خلاف کاران که لگد کردن تحقیقات مدیر پزشکی دکتر Rayme Edler شد و تقریبا از کار خود را برای آوردن این مسائل در آژانس به نور است.

"این شهروندان پول که در معرض خطر است اگر ما حل و فصل نیست اما این نیست OK" Underhill گفت.

کمیسر جف Bergosh گفت که او آماده نیست به "lionize" Edler چرا که هنوز هم وجود دارد یک طرح دعوی در دادگاه بیش از دیگر امدادگر اورژانس را آزار و اذیت کرد.

وزارت بهداشت در زمینه اداری شکایت علیه این شهرستان در ماه فوریه اما شکایت نمی شوند تا مارس. بر اساس شکایت این شهرستان رو به رو شده 1000 دلار جریمه برای هر روز آن را در تخلف از قانون اجازه می دهد تا مربیان به برگزاری دوره های آموزشی گواهینامه بدون داشتن انجام آموزش های مورد نیاز — یک دوره حداقل یک سال.

این شهرستان می تواند با آن مواجه شده اند پرداخت صدها هزار دلار جریمه به دولت است.

پس از اداری شکایت واصل شد چهار نفر از اعضای سابق Escambia County EMS بودند با اتهام جنایی نقض قانون دولت اطراف آموزش گواهینامه.

سابق اورژانس سروان. جیم Bonoyer سابق موقت اورژانس مدیر لئون مسی سابق رئیس اورژانس استیو سفید و سابق پیراپزشک کاترین کنی روبرو هستند به اتهامات متعدد مربوط به جعل اسناد آموزش.

سفید, سالتر کنی و التماس کرد گناه نیست در نوشتن و Bonoyer وارد نکرده است درخواست و در عین حال با توجه به سوابق دادگاه. اولیه خود را حضور در دادگاه تاخیر شد تا ماه ژوئن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

شهرستان مدیر جانیس گیلی گفت: اورژانس اتحاد دوباره روت هر کارمند است که تا به حال آموزش گواهینامه با نام از این مربیان که متهم شده اند جعل سوابق.

قبل از رای گیری در حل و فصل این کمیسیون رای به تصویب یک کار جدید توافق با اتحادیه است که نشان دهنده EMS کارکنان انجمن بین المللی EMTs و امدادگران محلی R5-325.

اورژانس و کارکنان مشغول به کار شده اند تحت منقضی شده کارگر قرارداد از سپتامبر. 30.

"این مردان و زنان زندگی خود را وقف سلامت و ایمنی هر روز" گیلی گفت: در شهرستان مطبوعاتی. "تعهد خود را و خدمات تا حد زیادی قدردانی هیئت شهرستان کمیسیون. من شخصا با تشکر از اعضای تیم های مذاکره در هر دو طرف به صورت حرفه ای راه که در مذاکرات صورت گرفت."

تحت توافق فعلی EMTs دریافت $1.26 یک ساعت پرداخت را افزایش دهد و در حال حاضر امدادگران دریافت $1.96 یک ساعت پرداخت را افزایش دهد. امدادگران شاغل در Escambia County زندان نیز دریافت $1.83 هر ساعت اضافی پرداخت.

"ارتباطات باز و مثبت dialogue حفظ شد در طول روند مذاکرات جدید اتحادیه قرارداد و ما احساس می کنیم که خانم Gilley و تیم او تا به حال بهترین منافع همه طرف های درگیر با این قرارداد داشته باشید در همه زمان ها در طول روند مذاکرات گفت:" محلی R5-325 جمهور هومبرتو "برت" Chacon.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب