Escambia County health department مشکل استخدام تماس با ردیاب

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:09 PM EDT Jul 16, 2020فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County است که

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County است که با داشتن مشکل استخدام به اندازه کافی تماس با ردیاب به نگه دارید تا با COVID-19 موارد است.

مدیر گروه دکتر جان لانزا به Escambia County کمیسیون در جلسه صبح روز پنجشنبه در وضعیت فعلی با COVID-19 از جمله که گروه او استخدام 37 کارگران موقت به نگه دارید تا با caseload.

موضوع آمد تا پس از, کمیسیون با اشاره به تعداد موارد تادیبی در وزارت بهداشت داده شد و تا کنون در زیر تعدادی از موارد که در واقع در زندان شهرستان است.

در آغاز از خود ارائه لانزا با اشاره به داده های خود را در ارائه حداقل یک روز به دلیل های عمومی خود را ارائه کرده بود به تصویب فلوریدا وزارت بهداشت در تالاهاسی قبل از جلسه.

اطلاعات لانزا ارائه شد همان است که در دسترس است در گزارش های روزانه از وزارت بهداشت و درمان و هنگامی که لانزا ارائه شده تعداد موارد تادیبی 30 کمیسیون interjected.

"من فکر کردم ما می دانستیم از موارد بیشتر از 30 در حال حاضر" رئیس کمیسیون استیون بری گفت.

لانزا گفت که ممکن است, اما آن را فقط نشده است وارد شده به بخش بهداشت و درمان ، او با اشاره به زمان کل ذکر شده توسط وزارت بهداشت و درمان شد 35.

"اگر آنها گزارش شده به سیستم ما آنها خواهد بود به طور خودکار به روز شده در روزانه" لانزا گفت.

Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت: در حال حاضر تعدادی از زندانیان در زندان شهرستان که آزمایش مثبت است 132. حداقل 40 اصلاحات کارکنان نیز آزمایش مثبت برای COVID-19.

لانزا گفت: وزارت بهداشت متکی در آزمایشگاه به گزارش تست مثبت به آنها.

"آزمایشگاه گزارش آن را به وزارت بهداشت و آن طول می کشد به انجام این کار به صورت الکترونیکی و یا آن را می شود ما را وارد مرلین سیستم" لانزا گفت.

پاول گفت که زمانی که زندانیان در حال آزمایش لازم به ذکر است در آزمایشگاه خود را در کارهای اداری که آنها یک زندانی در یک مرکز تادیبی.

لانزا گفت: شناسایی این موارد در یک تادیبی موسسه وابسته به داده های آزمایشگاه خود تبدیل به بخش و یا به عنوان یک تادیبی مورد در طول تماس ردیابی روند.

"آزمایشگاه است نه لزوما رفتن به می دانم که اگر آن را نوشته شده در آزمایشگاه لغزش" لانزا گفت. "بنابراین آن را تا به توان از طریق بررسی روند و من فقط به شما بگویم که ما در حال راه حمایت کردن با آن است. ما سعی می کنیم برای رسیدن به تمام مثبت به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم."

لانزا گفت: تالاهاسی را تایید کرده است دفتر خود را به استخدام 37 کارگران برای یک موقعیت به طور موقت.

"از آن شده است بسیار دشوار است استخدام افراد چون پنج ماه, موقعیت" لانزا گفت. "از آن شده است بسیار دشوار را انجام دهد. در ضمن ما تا به حال برخی از کارکنان قرارداد آمده است که در دو هفته قرارداد. به طوری که آنها می آیند برای چند روز ما باید برای آموزش آنها کار را برای چند روز و اگر قرارداد نیست تمدید و یا آنها را به هر دلیل آنها نمی خواهند به انجام آن شوم پس ما باید برای پیدا کردن افراد جدید است."

دکتر جان لانزا به بازنشسته جولای 31

پیدا کردن کارکنان به اندازه کافی برای نگه دارید تا با این موارد نخواهد بود لانزا مشکل برای خیلی دیگر که او بازنشسته است و در ژوئیه 31.

فلوریدا جراح عمومی دکتر اسکات Rivkees منصوب کرده است ماری مات به بیش پیشرو در این بخش به عنوان یک مدیر. مات یک وکیل است و با مجوز متخصص تغذیه که در حال حاضر نظارت بخش سلامت در وزارت بهداشت عمومی و ارتباطات است.

تحت قانون فلوریدا محلی شهرستان کمیسیون باید ثبت نام کردن در انتصاب رهبر محلی در بخش بهداشت و درمان و هیئت مدیره رای پنج شنبه به اتفاق آرا به تصویب مات انتصاب.

چرا که مات نیست مجوز پزشک او را نگه دارید به عنوان مدیر و شهرستان در بخش بهداشت و درمان را به استخدام یک مدیر پزشکی.

لانزا: COVID-19 وضعیت آمادگی از Escambia County بیمارستان قطره از سبز به زرد در میان خروش

پنجشنبه اعداد: Escambia County تاپ 5,000 COVID-19 موارد; 2 جدید مرگ و میر اضافه شده در دو منطقه شهرستان

این شهرستان در بخش بهداشت و درمان کاهش یافته است به ارائه هر گونه اطلاعات در Mott انتصاب قبل از نشست روز شنبه گفت: اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است تا بعد از شهرستان کمیسیون رای به تایید انتصاب.

وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند برای پیگیری سوال در صورتی که موقعیت یک سیاست رسمی.

مات گفت: شهرستان کمیسیون اول منظور از کسب و کار خواهد بود برای پیدا کردن یک مدیر پزشکی و در عین حال به دولت کمک خواهد کرد که دفتر محلی تا زمانی که یک مدیر پزشکی استخدام است.

Escambia County, سیاه جمعیت حساب 26 درصد از موارد اما 50 درصد از موارد بستری شدن در بیمارستان

موارد همچنان به افزایش در Escambia County, به عنوان انجام تعدادی از بستری شدن در بیمارستان برای ویروس. لانزا گزارش روز شنبه که در بیمارستان ها در حال تبدیل شدن بیشتر نگران تعداد موارد آنها شاهد هستیم.

زمان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در Escambia County شکست 200 بیمار آستانه برای اولین بار در روز شنبه با مجموع 207. به عنوان روز پنج COVID-19 بيمار اختصاص بیش از 19 درصد از همه پذیرش به Escambia County بیمارستان.

لانزا نیز اشاره کرد دموگرافيک اختلاف در موارد در این شهرستان است.

با توجه به وزارت بهداشت داده های سیاه و سفید جمعیت حساب 26 درصد از موارد مثبت اما 50 درصد از موارد بستری شدن در بیمارستان.

"که نشان می دهد که برخی از سیاه و سفید ما شهروندان هستند شاید انتظار یک کمی بیش از حد طولانی دیده می شود برای دلایل مختلف است که رخ می دهد که" لانزا گفت.

کمیسر داگ Underhill پرسید: اگر در این شهرستان انجام شد به اندازه کافی برای اطمینان از آن بهداشت عمومی پیام در مورد پوشیدن ماسک رسیدن شد سیاه و جمعیت.

کمیسر Lumon ممکن است گفت که توافق بیشتری لازم است انجام شود برای کمک به کسانی که بیمه و جلوگیری از به دنبال درمان خود را به دلیل وضعیت بیمه.

Underhill گفت: این شهرستان باید در استفاده از مراقبت های عمل پول برای کمک به کسانی که به دنبال درمان.

"اگر من و گفت:" هی شما مریض شدم و چرا شما رفتن به بیمارستان?'" Underhill گفت. "'من نمی تواند را خاموش کار می کنند. من نمی توانستم سوار است.' اگر هر یک از کسانی که 'من می توانم ندهید که ما می تواند کمک به حل به خصوص با مراقبت در عمل پولی که ما داریم یعنی ما به نوعی به خودمان pat در پشت هنگامی که ما آن را سزاوار نیست."

کمیسیون تصویب هزینه های $33,577 از مراقبت های عمل پول در کارت پستال برای تشویق ساکنان به ماسک و عمل اجتماعی فاصله.

شهرستان مدیر جانیس Gilley خواسته کمیسیون ورودی در مورد چگونه به صرف مراقبت در عمل پول است که در این شهرستان واجد شرایط برای و گفت: او را هم قرار دادن اجرای طرح توسط هیئت مدیره جلسه بعدی Aug. 6.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب