Escambia County, استخدام جدید ایمنی عمومی مدیر

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:30 PM EDT 21 مه سال 2020Escambia County کمیسیون در روز پنج شن

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

Escambia County کمیسیون در روز پنج شنبه انتخاب شهرستان جدید مدیر امنیت عمومی.

Jason راجرز مدیر جدید دارای 27 سال فعالیت حرفه ای در امنیت عمومی از جمله تجربه به عنوان یک مامور اجرای قانون یک امدادگر و داوطلب آتش نشان است. او در حال حاضر به عنوان هر دو مدیر از مدیریت اضطراری و به عنوان مدیر اجرایی Delaware County خدمات پزشکی اورژانس در مونسی ایندیانا.

راجرز را جایگزین موقت مدیر جان Dosh که بازنشسته در ماه ژوئن.

وظایف عمومی مدیر ایمنی شامل نظارت بر عملیات روزانه و برنامه ریزی برای دراز مدت برای بهبود Escambia County, اورژانس, اورژانس, مدیریت شهرستان اعزام و 911 مرکز Pensacola ساحل نجات غریق و شهرستان, مدیر پزشکی و همچنین Escambia County آتش نجات را ترکیب حرفه ای و داوطلب را بدست آورد.

جستجو آغاز می شود: Escambia County آغاز می شود جستجو برای ایمنی عمومی مدیر

حل: Escambia County تصویب DOH حل و فصل بیش از اورژانس تحقیقات جدید اورژانس قرارداد کار

"هدف من همواره به بهبود ایمنی عمومی برای هر دو پاسخ دهندگان و شهروندان که من در خدمت" راجرز در بیانیه ای گفت. "من به دنبال به جلو به خدمت Escambia County, و چشم انداز من این است که برای ساخت حتی قوی تر از همکاری بین ما اولین پاسخ دهندگان و Escambia County community."

راجرز به عنوان یک افسر پلیس و محقق در شهر مونسی اداره پلیس و به عنوان یک EMT و پیراپزشک برای Delaware County خدمات اورژانس. او همچنین به عنوان یک داوطلب آتش نشان است. راجرز در خدمت چهار سال گذشته در ایالت ایندیانا خدمات آتش هیئت مدیره آموزش و هشت سال گذشته در این شهرستان 911 هیئت مدیره. او دستور داد در سراسر کشور برای خدمات آتش نشانی و متخصص در hazmat.

راجرز به رسمیت شناخته شده خود را برای رهبری در مدیریت اورژانس, اورژانس های پزشکی, خدمات و امور حکومتی. برخی از جوایز شامل نام 2017, Delaware County EMS مدیر از سال 2009 قهرمان Heartland توسط صلیب سرخ آمریکا برای رهبری منطقه فاجعه واکنش نیروی کار و 2004 مدال شجاعت توسط برادرانه منظور از پلیس No. 87 برای شجاعت و شهامت تحت تیراندازی در سوات ،

او با افتخارات فارغ التحصیل از ایندیانا سازمان اجرای قانون است در سراسر کشور ثبت نام امدادگر از طریق Methodist Hospital پیراپزشک برنامه در ایندیاناپولیس و مطالعه در Ball State University.

راجرز می آید را به یک گروه است که تا به حال متعدد لرزش-یو پی اس و مجادلات در ماه های اخیر.

Dosh پا به مدیر موقعیت سال گذشته هنگامی که پس از آن مدیر مایک ویور به طور ناگهانی استعفا داد و در طول یک اختلاف با آتش نشانان و اورژانس خدمات پزشکی اتحادیه های کارگری.

همان روز ویور اعلام کرد استعفای خود را در فلوریدا وزارت بهداشت رسیدگی به بخش اورژانس بخش اطراف اتهام جعل اسناد آموزش عمومی ساخته شده است.

در اوایل این ماه در این شهرستان مورد توافق برای حل و فصل این موضوع با پرداخت 5000 دلار جریمه و پذیرش یک نامه توبیخ در این شهرستان مجوز به عمل اورژانس خدمات در دولت است.

خبرنگار جیم کمی کمک به این گزارش.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب