Escambia County احتمال دارد به حل و فصل FDOH شکایت علیه اورژانس بیش از آموزش سند رسوایی

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:43 AM EDT مه 6 2020Escambia County, به نظر می رسد به احتمال زیاد به ح

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

Escambia County, به نظر می رسد به احتمال زیاد به حل و فصل فلوریدا وزارت بهداشت شکایت علیه county ادعا شهرستان خدمات پزشکی اورژانس صادر آموزش recertification به مدرسان و بدون ملاقات با الزامات مورد نیاز برای recertification.

Escambia County کمیسیون را به رای دادن در حل و فصل با وزارت بهداشت در روز پنج شنبه که نیاز شهرستان به پرداخت 5000 دلار جریمه و قبول یک نامه توبیخ در این شهرستان مجوز به عمل اورژانس خدمات در دولت معنی دیگری نقض می تواند هزینه های این شهرستان مجوز آن با دولت است.

در حل و فصل این شهرستان خواهد نه اعتراف و نه انکار اتهامات در وزارت بهداشت شکایت.

وزارت بهداشت در زمینه اداری شکایت علیه این شهرستان در ماه فوریه اما شکایت نمی شوند تا مارس. بر اساس شکایت این شهرستان رو به رو شده 1000 دلار جریمه برای هر روز شهرستان بود در نقض قانون اجازه می دهد تا مربیان به برگزاری دوره های آموزشی گواهینامه بدون داشتن انجام آموزش های مورد نیاز — یک دوره حداقل یک سال, احتمالا در سال های مختلف.

این شهرستان می تواند مواجه ایم پرداخت صدها هزار دلار جریمه به دولت است.

پس از اداری شکایت واصل شد چهار نفر از اعضای سابق Escambia County EMS بودند با اتهام جنایی نقض قانون دولت اطراف آموزش گواهینامه.

سابق اورژانس سروان. جیم Bonoyer سابق موقت اورژانس مدیر لئون مسی سابق رئیس اورژانس استیو سفید و سابق پیراپزشک کاترین کنی روبرو هستند به اتهامات متعدد مربوط به جعل اسناد آموزش.

سفید, سالتر کنی و التماس کرد گناه نیست در نوشتن Bonoyer وارد نکرده است درخواست و در عین حال با توجه به سوابق دادگاه. اولیه خود را حضور در دادگاه تاخیر شد تا ماه ژوئن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Escambia County مدیر جانیس گیلی گفت: اخبار مجله که حل و فصل با دولت در مراسمی از یک گوشه برای Escambia County EMS.

"در حالی که شما هرگز خوشحال به پرداخت جریمه من فکر می کنم این فصل برای ما EMS, این مهم است که به این مرحله و اجازه دهید همه حرکت رو به جلو است." گیلی گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن