Escambia County, پیش بینی قیمت 7 میلیون به 9 میلیون دلار در درآمد از دست رفته به علت COVID-19

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020Escambia County ممکن است

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

Escambia County ممکن است کمبود درآمد از $7 میلیون به 9 میلیون دلار به عنوان یک نتیجه از COVID-19 pandemic به گفته مقامات شهرستان.

شهرداری ها در سراسر فلوریدا شده بود امیدوار است که میلیاردها دلار در فدرال مراقبت عمل COVID-19 کمک های مالی کمک خواهد کرد که آنها را به ساحل تا هزینه از پاسخ به همه گیر, اما آنها به تازگی آموخته است که پول تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد خاص که شامل نمی شود جایگزین درآمد از دست داد.

در جلسه صبح روز سه شنبه شهرستان مدیر جانیس Gilley به شهرستان کمیسیون بررسی اجمالی از درآمد شهرستان از دست رفته به دلیل تعطیلی در ارتباط با این بیماری همه گیر.

در طول شروع COVID-19 همه گیر در مارس, آوریل, مه, Escambia County, از دست داده و میلیون ها نفر در مالیات و عوارض و درآمد به عنوان سواحل کسب و کار و سالن های مانند Pensacola خلیج مرکز تعطیل شد. در همان زمان آن را صرف به شدت در وام کسب و کار کوچک برنامه های مراقبت های پزشکی, تجهیزات حفاظتی و سایر خدمات است.

ECAT راننده تست مثبت برای COVID-19 کارکنان به آزمایش می شود پنج شنبه و جمعه

'COVID-19 بدیهی است که هنوز هم در اینجا': Escambia County مقامات نظارت بر چشم انداز مثبت در موارد

در مصاحبه روز شنبه, Gilley گفت: کمبود و عدم اطمینان بیش از چه مدت این بیماری همه گیر است اثرات ادامه خواهد داد به آخرین ساخته شده است آن را دشوار است به پیش نویس یک بودجه متعادل برای سال آینده.

"از آنجا که COVID شده اخیر تاثیر, ما نمی دانند ممکن است این تاثیر کامل تا ماه آگوست یا سپتامبر" گیلی گفت. "من نیاز به یک بودجه به کمیسیون و به شهروندان در بعد از هشت هفته ... بنابراین ما فقط در حال رفتن به باید بسیار مراقب باشید که چگونه ما بودجه و مطمئن شوید که ما محاسبه برای هر احتمالی در آینده ضرر و زیان است."

در اواخر ماه مارس و از طریق آوریل سوخت مالیاتی مجموعه — که صندوق جرم حمل و نقل و حمل و نقل اعتماد صندوق بود را 17 درصد حدود 276,000 در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته است.

محلی گزینه مالیات بر فروش مجموعه که در درجه اول به امکانات و زیرساخت های پایین $695,000 یا 18 درصد. نیم درصد مالیات بر فروش مجموعه که غذا را به این صندوق به طور کلی شد $459,000 پایین حدود 18.5%

این شهرستان از دست رفته حدود 377,000 در درآمد به اشتراک گذاشته شده از دولت را از طریق مه و ژوئن.

تلفات مجموعه در Pensacola Beach کاهش بیش از 430,000 سفرهای بین ماه های مارس و آوریل a $568,000 تاثیر در درآمد.

توسعه گردشگری مجموعه های مالیاتی در ماه مارس شد و در مجموع $497,729 پایین 54 درصد از سال قبل است. مارس مجموعه $353,670 پایین 65%.

وجود دارد می تواند یک تاخیر از یک تا سه سال بین زمانی که مالیات جمع آوری شده و واریز به شهرستان معنی برخی از اطلاعات در درآمد از دست رفته است و هنوز در انتظار.

بیشتر: Pensacola, ساحل, کسب و کار شروع به دیدن چیزهایی بازگشت به حالت عادی پس از بازگشایی

همچنین این اعداد و ارقام اصلا حساب برای از دست رفته و هزینه های جبران نشده خدمات ارائه شده توسط بسیاری از شهرستان بخش.

جرم سیستم حمل و نقل ادامه داد: عامل بدون شارژ کرایه سواران. شهرستان برآورد کارکنان بالقوه هزینه اجرای سیستم بدون درآمد می تواند به $1.7 میلیون.

پناهگاه حیوانات متوقف دريافت و فرزندخواندگی و دیدم یک پتانسیل درآمد کاهش از $258,000.

شهرستان است که هنوز هم محاسبه همه گیر تاثیر آن در خدمات اورژانس بخش به خصوص از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری محدودیت های قرار داده شده در صورتحساب به صورت مشکوک COVID-19 بيمار اما کارکنان آیا می دانید تعداد آمبولانس حمل و نقل است 18%.

بحث در مورد آنچه که درآمد کاهش معنی روزمره شهروندان گیلی گفت او خوشبین شهرستان می تواند مدیریت بودجه بدون برش کارکنان و یا خدمات است.

"ما از نزدیک نظارت بر هر بودجه جنبه ای که ما می توانیم از نظر درآمد و هزینه" گیلی گفت.

او با اشاره به شهرستان در حال اجرا در تعدادی از اقدامات صرفه جویی در هزینه از جمله لغو هر گونه غیر موظف کارمند سفر انجماد استخدام به جز ضروری در امنیت عمومی از مواضع و درخواست ادارات برای جلوگیری از غیر ضروری هزینه می شود.

"البته کاهش خدمات به مردم خواهد بود آخرین چیزی که ما می خواهم به انجام" گیلی گفت.

Escambia County پیش بینی شده است برای دریافت حدود 14 میلیون نفر از طریق مراقبت عمل می کنند اما این پول تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بازپرداخت دولت به صورت خاص COVID-19 هزینه. اورژانس پزشکی پاسخ هزینه های ممکن است واجد شرایط برای بازپرداخت همراه با چیزهایی مانند بهداشت از امکانات کسب و کار کوچک مالی و حقوق و دستمزد برای کارکنان که وظایف شغلی تغییر برای پاسخ به COVID-19.

پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد به پچ سوراخ در بودجه های محلی ،

"این هنوز هم بسیار به چالش کشیدن بار و اگر چه ما تمام تلاش بسیار سخت برای دریافت از طریق آن یکی از آن شرایطی که ما هنوز در حال یادگیری هر روز راه حق به مدیریت نه تنها خدمات عمومی بلکه کارمندان ما در این عادی" گیلی گفت. "بنابراین من فقط در ادامه به قدردانی از همه صبر و از این جامعه."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن