Escambia County گزارش 5 جدید کروناویروس موارد جمعه, Santa Rosa گزارش 3

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:54 PM EDT 31 مه سال 2020Escambia County شاهد افزایش پنج مثبت coronavirus موارد د

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

Escambia County شاهد افزایش پنج مثبت coronavirus موارد در یکشنبه آوردن کل تجمعی به 815.

سانتا رزا شهرستان شاهد افزایش سه موارد مثبت آوردن کل تجمعی به 245.

نه شهرستان شاهد افزایش مرگ و میر و یا بستری شدن در بیمارستان.

ایالت دیگری 723 COVID-19 موارد تایید شد یکشنبه به رشد کل به 56,163. در مجموع 2,451 مردم فوت کرده اند پس از آغاز شیوع. چهار مرگ و میر گزارش شده در دولت در روز یکشنبه ،

به تاریخ 10,190 موارد در دولت منجر به بستری شدن در بیمارستان از جمله 64 در Escambia County و 24 در سانتا رزا. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد. دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.

روز شنبه در وزارت بهداشت منتشر شد به روز رسانی اطلاعات در مورد منشاء Escambia County 26 مرگ و میر با توجه به کروناویروس در دراز مدت مراقبت از امکانات.

بزرگترین منبع در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی که در آن 12 ساکنان فوت کرده اند از زمان شروع این بیماری همه گیر و افزایش پنج ساکنان در طول هفته گذشته. Bayside دارای 25 موارد مثبت در حال حاضر در مرکز همه اما یکی از ساکنان.

باقی مانده و میر شده است در جنوب اوکس مراقبت مرکز پرستاری که هفت ساکنان و یک عضو هیات مرده است; در بروکدل Pensacola زندگی کمک مرکز که در آن چهار نفر فوت کرده اند; Arcadia, درمان و توانبخشی, مرکز که در آن یکی از ساکنان مرده است; و در چوب بلسان بنفش بهداشت و درمان و توانبخشی که در آن یکی از ساکنان درگذشت این هفته است.

26 خانه سالمندان مرگ و میر را تا 79 درصد از مرگ و میر در Escambia County با توجه به کوروناویروس.

آن را غیر ممکن است برای محاسبه دقیقا چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد شده اند در دراز مدت مراقبت از مراکز چرا که دولت نمی لیست تجمعی موارد در دراز مدت, مراقبت, اما تنها در حال حاضر فعال هستند. آخرین گزارش شناسایی 259 فعال موارد این ویروس در میان ساکنان و یا کارکنان 14 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است. وجود 14 فعال موارد در دو مرکز در شهرستان سانتا رزا در روز شنبه.

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت نفر از زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. همانطور که از جمعه در زندان تا به حال 109 زندانیان و کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

شکستن موارد در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای *

Pensacola: 584 موارد

اردوگاه: 49 موارد

بللویو: 6 مورد

Perdido کلیدی: 1 مورد

قرن: 2 مورد

Molino: 11 مورد

McDavid: 1 مورد

Pensacola Beach: 1 مورد

ناوار: 39 نفر

میلتون: 151 موارد

خلیج فارس نسیم: 30 مورد

سرعت: 17 مورد

جی: 4 مورد

غیر مقیم: 161 موارد

گم شده: 3 مورد

* فلوریدا وزارت بهداشت است انتشار شهرستانها که در آن مورد تأیید قرار گرفته به ارائه گسترده تر نگاه کنید در مناطقی که این ویروس گسترش یافته است. این محل هستند و بر اساس کد پستی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن