Escambia County گزارش 8 جدید کروناویروس موارد شنبه, Santa Rosa دارای ثابت

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:57 AM EDT 28 مه سال 2020هشت اضافی COVID-19 موارد مثبت گزارش شده در Escambia Coun

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

هشت اضافی COVID-19 موارد مثبت گزارش شده در Escambia County روز پنجشنبه به عنوان مجموع تعداد موارد در شهرستان می رسد 784.

سانتا رزا شهرستان برگزار ثابت در 237 موارد است.

وجود دارد هیچ اضافی مرگ و میر پس از سه بودند تایید شنبه در Escambia County 100-year-old female که تست مثبت مارس 21 و 78 دو سال مردان که در هر دو آزمایش مثبت ممکن است 2.

به تاریخ Escambia County تا به حال 29 و میر به علت COVID-19 از جمله حداقل 19 که ساکنان و یا کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت.

مرگ و میر گزارش شده در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی (هفت نفر) از جنوب اوکس مرکز مراقبت های پرستاری (پنج ساکنان و یک عضو ستاد), بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک (چهار نفر) و در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی (یک شهروند). آن را هنوز رتبهدهی نشده است گزارش شده است که تسهیلات به جدید ترین, مرگ, گزارش روز شنبه.

آن را غیر ممکن است برای محاسبه دقیقا چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد شده اند در دراز مدت مراقبت از مراکز چرا که دولت نمی لیست تجمعی موارد در دراز مدت, مراقبت, اما تنها در حال حاضر فعال هستند. آخرین گزارش شناسایی 119 فعال موارد این ویروس در میان ساکنان و یا کارکنان 14 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است. وجود دارد دو فعال موارد هر دو کارکنان در دو مرکز در شهرستان سانتا رزا.

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت نفر از زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. همانطور که از شنبه, زندان تا به حال 72 زندانیان و 14 کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

ایالت دیگری 651 COVID-19 موارد تایید شد یکشنبه به رشد کل به 53,285. در مجموع 2,364 مردم فوت کرده اند پس از آغاز شیوع. چهل و پنج مرگ و میر بیشتر شد در گزارش وزارت امور خارجه روز سه شنبه.

به تاریخ 9,795 موارد در دولت منجر به بستری شدن در بیمارستان از جمله 64 در Escambia County و 24 در سانتا رزا. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد. دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.

شکستن موارد در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای *

Pensacola: 566 موارد

اردوگاه: 48 نفر

بللویو: 6 مورد

Perdido کلیدی: 1 مورد

قرن: 2 مورد

Molino: 6 مورد

McDavid: 1 مورد

Pensacola Beach: 1 مورد

ناوار: 38 مورد

میلتون: 149 نفر

خلیج فارس نسیم: 28 نفر

سرعت: 16 مورد

جی: 2 مورد

غیر مقیم: 146 مورد

گم شده: 3 مورد

* فلوریدا وزارت بهداشت است انتشار شهرستانها که در آن مورد تأیید قرار گرفته به ارائه گسترده تر نگاه کنید در مناطقی که این ویروس گسترش یافته است. این محل هستند و بر اساس کد پستی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب