Escambia County برای بررسی چگونگی آن شد مسئول Innerarity جزیره سیستم فاضلاب

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 11 سال 2020Escambia County خواهد شد دوباره بررسی چگونگ

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

Escambia County خواهد شد دوباره بررسی چگونگی آن شد مسئول ساختمان جدید سیستم فاضلاب در Innerarity جزیره پس از یک وحی از بخش وکیل است که این شهرستان را به بیش از این پروژه است.

این Escambia County کمیسیون مورد بحث این پروژه روز شنبه پس از Innerarity جزیره صاحب خانه اعضای هیأت مدیره کانون تصویب قطعنامه درخواست کمیسیون شهرستان به دنبال بیشتر کمک های مالی برای این پروژه و به فروش بیشتر unbuilt بسیاری در این جزیره برای کمک به پرداخت هزینه برای این پروژه است.

ساکنان این جامعه دردار که اشغال جزیره کوچک در Perdido خلیج را مجبور به پرداخت حدود 4.5 میلیون دلار برای ارتقاء فاضلاب و آب سیستم در این جزیره پس از خصوصی توسعه دهنده رها شده این سیستم در سال 2014.

شهرستان در حال حاضر دریافت 1.5 میلیون دلار برای پرداخت هزینه های آب بخشی از سیستم جدید است.

نصب و راه اندازی جدید سیستم فاضلاب در مراحل پایانی است و پس از آن آماده تحویل به ساحل زمرد ابزار قدرت در این شهرستان ایجاد خواهد شد یک مالیات ویژه منطقه شناخته شده به عنوان یک خدمات شهری بهره مند شوند واحد یا MSBU خواهد شد که اعمال مالیات بر املاک جزیره.

شش ساکنان جزیره آمد به شهرستان کمیسیون درخواست آنها را به تلاش برای پیدا کردن راه های دیگر برای پرداخت هزینه های این پروژه است.

کمیسر داگ Underhill که منطقه شامل این جزیره گفت: "این یک وضعیت بد برای همه, اما این شهرستان مجبور شد به بیش از سیستم است و پس روند در حالی که گوش دادن به اکثریت ساکنان.

"ما به معنای واقعی کلمه همه چیز را انجام داده بود که خواسته اکثریت شهروندان در Innerarity جزیره می دانیم که وجود دارد این است که هیچ راه خوب برای به دست آوردن یکی از این انجام می شود" Underhill گفت. "کمیسیون است که تا به حال برای مقابله با این با شهروندان وجود دارد هیچ راهی برای ایجاد این نمایشگاه در پایان."

در سال 2014 Innerarity جزیره Development Corp. رها خصوصی سیستم فاضلاب آن تا به حال عمل وجود دارد برای چهار دهه ترک یک قاضی به سیستم پس از آن-حدود 7.5 میلیون نفر در تعمیرات آن بیش از 200 مشتریان به Escambia County برای کشف کردن چه باید بکنید.

روایت است که شهرستان بود مجبور به سیستم روشن شد سر خود را هنگامی که county وکیل آلیسون راجرز گفت: این شهرستان تا به حال شانس به زور ECUA به بیش از سیستم اما تصمیم گرفتند به.

راجرز گفت: یک قاضی با شنیدن این پرونده در ابتدا در بر داشت Escambia County باید بیش از این سیستم این شهرستان وکلای بعدها موفق در این استدلال که ECUA بود حق گیرنده برای سیستم و قاضی آماده شد برای ورود به یک سفارش دادن مالکیت به ECUA.

"ما به یک جلسه در که قاضی موافقت با ما" راجرز گفت. "وجود دارد یک بحث بین مدیران اجرایی که من به یاد بیاورید از ECUA و هیئت شهرستان کمیسیون در آن زمان و ECUA خواسته است که ما نمی باید به دستور دادگاه وارد شده است. و این که این دو نهاد اجازه داده می شود به کار با هم به این تمرین کوتاه از حکم دادگاه ساخت ECUA گیرنده."

رئیس کمیسیون استیون بری ابراز تعجب در وحی توسط راجرز.

"من به یاد داشته باشید که آمد به هیئت مدیره" بری گفت. "من به یاد داشته باشید که بحث خصوصی یا."

راجرز گفت: هیچ علاقه ای توسط برخی از کمیسیون به بیش از سیستم فاضلاب به جای ECUA در تلاش برای دریافت ویژه ای عمل می کنند که ایجاد ECUA لغو شده و باید این شهرستان را بیش از سیستم فاضلاب.

"من فکر نمی کنم که آن را بسیار راز" راجرز گفت.

راجرز نیست نام کمیساریای اما Underhill گفت که سلف او کمیسر سابق ژن Valentino.

کمیسر جف Bergosh خواسته راجرز اگر شهرستان را تحت فشار قرار دادند, مورد, می ECUA بود گیرنده امروز ؟ او گفت که او معتقد است که قضاوت خواهد حکومت کرده اند که در راه است.

"خدا ما رو بازی" Bergosh گفت. "ما بازی می کردم مانند ابزار"است.

Underhill گفت: در سال 2015 پس از جک براون شهرستان شد مدیر و Underhill تنها شده بود در چند ماه قهوه ای تصمیم به فشار سیستم فاضلاب بر روی ECUA در تلاش برای ترمیم روابط بین شهرستان و سودمند است.

"در آن زمان بیانیه ای ساخته شده بود که اگر در واقع ECUA کردم به این همه خودمان, ما فقط در حال رفتن به اسلم خانه 12 میلیون دلار ارتقاء و ما قصد داریم تمام چوب از هزینه های آن بر مردم" Underhill گفت.

Underhill گفت که او تحت تاثیر قهوه ای که صحبت کردن با دیگر کمیسیون در مورد این موضوع.

"من تا به حال فرض بر این است که شما به طور کامل مطلع است که ماده" Underhill گفت.

کمیسیون تصمیم به رها کردن این موضوع تا زمانی که دولت می کند یک حقیقت یاب بررسی این پروژه و قرار دادن با هم یک روایت از آنچه اتفاق افتاده برای شهرستان کمیسیون.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن