Escambia County گردشگری مقامات امید به دوباره بجای اول برگشتن به تخت دلار مالیات رها $1.24 متر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020گردشگری مقامات در اوایل ای

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

گردشگری مقامات در اوایل این هفته رو نگاه کنید چقدر Escambia County دهکدهای از دست داد و در توسعه گردشگری دلار مالیات تا کنون به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما آنها همچنان امیدوار پیش بینی چشم انداز مثبت در رزرو خواهد شد کمک به این صنعت دوباره بجای اول برگشتن.

در مارس و آوریل گردشگری توسعه مجموعه های مالیاتی شد پایین تقریبا $1.24 میلیون نفر در مقایسه با سال گذشته است. آن خواهید بود یک هفته دیگر قبل از county کارکنان می دانید چه ممکن است اعداد خواهد بود که با توجه ژوئن 20, اما تابستان رزرو اعداد نشان می دهند وعده داده است.

"پیش بینی ما برای ممکن است که ما در حال رفتن به دریافت نزدیک به 70 درصد از آنچه که اتفاق افتاده در سال گذشته است که در حال حاضر در ماه های ژوئن و ژوئیه و اوت در واقع نگاه بسیار خوب و بسیار قابل مقایسه با سال گذشته گفت: بازدید Pensacola جمهور دارین شافر اشاره کرد که پیش بینی نمی کند عامل در چه اتفاقی می افتد اگر سفر جدید محدودیت اجرا شد.

گردشگری توسعه مالیات یا تخت مالیات است مالیات بر اجاره کوتاه مدت مانند هتل ها. درآمد تولید آن صرف گردشگری-فعالیت های مرتبط.

در ماه مارس — زمانی که بسیاری از کسب و کار بسته به سرعت گسترش COVID-19 — مجموعه توسط $575,264 از $1,072,993 جمع آوری شده در مارس 2019. مجموعه در ماه آوریل توسط $663,133 از $1,016,804 جمع آوری شده در مارس 2019.

به عنوان توریستی شورای توسعه سه شنبه, جلسه, شهرستان جمع آوری کرده است $4.9 میلیون نفر در صنعت گردشگری درآمد مالیاتی تا کنون در این سال مالی که اجرا می شود از طریق سپتامبر. آخرین سال مالی شهرستان جمع آوری شده در مجموع $12.3 میلیون نفر است.

بر اساس بازدید Pensacola داده گردشگران به این منطقه صرف $938 میلیون دلار در سال گذشته و حمایت 19,000 مسافرت مربوط به شغل.

"هنگامی که شما را در این روند شما خواهید دید که شما درآمد از دست رفته و کسانی که درآمد خواهد ساخته شود بنابراین ما پیش بینی وجود دارد که شاید به اندازه 25% افت کاهش درآمد است که شما را که می تواند تاثیر خود را در آینده صرف" گفت: Pam Childers, Escambia County clerk و حسابرسی. "به طوری که چیزی است که ما به دنبال در بسیار نزدیک به ما ژوئن اعداد در."

بازسازی گردشگری: بازدید Pensacola برای ترویج سواحل زیبا مسیرهای پیاده روی طبیعت به کمک گردشگری بازیابی

دولت خط بازگشایی: من-10 خوش آمدید مرکز در فلوریدا-آلاباما خط بازگشایی, دست کردن ماسک صورت رایگان

اجاره افتتاح: Escambia, Santa Rosa اجاره تعطیلات دریافت کنید OK برای بازگشایی به عنوان آخر هفته روز یادبود

هنوز Childers گفت: او را متوجه افزایش نرخ اجاره در ساحل به تازگی و شافر توافق کردند که دیدار Pensacola نیز دیدن یک چشم انداز مثبت در رزرو.

"ما از روند و آنچه که ما در حال دیدن اعداد در حال آمدن به عقب و واقعا بر اساس رزرو الگوهای ماه های ژوئن و ژوئیه نگاه بسیار شبیه به سال گذشته و سال گذشته یک رکورد سال, به طوری که یک چیز خوب" شافر گفت.

Shaefer گفته است که شورای بازدید Pensacola در زمان برش مستقیم از $900,000 در اوایل این سال است. در اوایل ماه مارس این شهرستان قطع بودجه واحد و یکپارچه از بازدید Pensacola, ACE Pensacola و Pensacola ورزشی توسط 1.4 میلیون دلار در انتظار کاهش در توسعه گردشگری مجموعه های مالیاتی.

را برای از دست دادن این سازمان دستخوش تعداد حرکت برای کاهش هزینه از جمله حذف دو خالی کامل-موقعیت زمان و انجماد استخدام. شافر گفت: کسانی که حرکت می کند باید بیشتر ساخته شده تا برای تخت مالیاتی کاهش در ماه مارس و آوریل.

آس Pensacola, هنر سازمان توسعه متصل به بازدید Pensacola بودجه به بازدید Pensacola $150,000 از مکمل بودجه برای کمک به با از دست دادن آن و Pensacola ورزشی forwent آن سالانه هزینه های بودجه از بازدید Pensacola. بازدید کارکنان مرکز نیز furloughed.

بازدید Pensacola نیز صرفه جویی به عنوان بسیاری از حوادث آن بودجه لغو شده است از جمله SkillsUSA و Fourth of July fireworks.

"هدف ما این بوده است تا به حفظ دلار بازاریابی و همچنان به انجام این مهم نقش بازاریابی تا کنون ما توانسته ایم برای انجام این کار" شافر گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن