Escambia, Santa Rosa شهرستانهای نزدیک 2010 سرشماری نرخ پاسخ به رغم همه گیر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020هر دو Escambia و سانتا رزا

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

هر دو Escambia و سانتا رزا استان ها در حال نزدیک شدن به نرخ پاسخ خود را به صورت سرشماری سال 2010 با وجود تاخیر مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس.

تقریبا 60 درصد از Escambia County ساکنان و نزدیک به 67 درصد از سانتا رزا ساکنان شهرستان باید در پاسخ به این سرشماری با چهار ماه هنوز هم از چپ به پاسخ می دهند. این اعداد و ارقام بودند 64.9% و 69.8 درصد در سرشماری سال 2010 است.

که بدان معنی است که تا کنون در این سال بیش از 92,000 خانوار در Escambia County و دیگر 52,000 در سانتا رزا شهرستان را پر کرده بود.

Escambia County هدف این است که 80% نرخ مشارکت گفت: Laura Chicago سخنگوی این شهرستان است.

سرشماری تعیین کننده چگونگی $675 میلیارد دلار از وجوه فدرال در حال توزیع به دولت و نهادهای محلی تعداد نمایندگان دولت در کنگره و redistricting از رای دهندگان برای دهه آینده.

برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بسیاری از اداره آمار ایالات متحده در پرونده فعالیت داشته اند به حرکت آنلاین در قالب مجازی سالن شهر.

"(آن را در رفتن) و همچنین می توان انتظار داشت" گفت: گرگ انگل, رسانه های متخصص برای اداره آتلانتا منطقه است. "به عنوان جهان باز می شود تا جایی که آن را بی خطر به انجام این کار و برای ایمنی کارکنان و مردم ما در تماس با ما به آرامی در حال رفتن به خارج در جامعه است."

چرا این سرشماری مهم: دلیل اهمیت آن: 2020 سرشماری را تحت تاثیر قرار redistricting بودجه در Escambia, Santa Rosa

COVID-19 مؤثر در سرشماری: سرشماری ملی تلاش به عقب رانده میان coronavirus نگرانی شهرستان کیکآف رویداد لغو

این سرشماری اولین بار است که ساکنان می توانند پاسخ آنلاین در یک مقیاس بزرگ. اکثریت قریب به اتفاق را انتخاب کرده اند برای پاسخ آنلاین به جای روش های سنتی تر توسط ایمیل و یا تلفن.

ساکنان حدود یک ماه دیگر برای پاسخ به سرشماری قبل از enumerators کارگران که درب-به-درب شروع خود را پیگیری کار. اداره آمار ایالات متحده تا به حال به تاخیر عدم پاسخ followups به اوت. 11 دلیل بیماری همه گیر.

"ما می خواهیم مردم را به جلوگیری از دست کشیدن" Engle گفت. "فقط مطمئن شوید که آنها با پر کردن آنها سرشماری اشکال و پاسخ به سرشماری و راه ما را و آنها را به اطمینان حاصل شود آنها در حال شمارش و جامعه خود را شمارش."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب