Escambia, Santa Rosa شهرستانهای هنوز در انتظار تایید دولت برای باز کردن اجاره تعطیلات

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 19 سال 2020کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در Escam

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در Escambia و سانتا رزا استان ها هنوز نشستن خالی دوشنبه در حالی که مقامات با هر دو شهرستان منتظر تایید از بازگشایی مجدد برنامه از دولت است.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد که اجاره برای تعطیلات می تواند بازگشایی اگر استان ها فرستاده شده ایمنی طرح به وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای تنظیم و برای تصویب. هر دو شهرستان با ارسال طرح های خود را به دولت اواخر جمعه اما هنوز در انتظار جمعه به کلمه از تصویب بنابراین صاحبان می تواند شروع به پذیرش بازدید کنندگان دوباره.

اخبار مجله قادر به رسیدن به این بخش از نظر دوشنبه ،

صبر کنید قرار می دهد صاحبان مانند دن و نانسی اسقف در یک مشکل ، این زوج صاحب یک تعطیلات اجاره در Perdido کلید و استفاده از آن برای کمک به درآمد با هزینه های پزشکی در ارتباط با نانسی مرحله چهار سرطان تشخیص است.

"یکی از راه هایی که ما قادر پوشش برخی از هزینه های برای درمان از ما اجاره condo" Dan Bishop گفت:, و اضافه کرد که هزینه های آن هستند و حدود 3500 $در هر ماه. "با آن محدود بودن در این نقطه, آن را واقعا ایجاد مشکل مالی برای ما است."

اجاره تعطیلات بسته شده اند به مهمانان از مارس 27 زمانی که DeSantis دستور بستن آنها برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. هتل ها و استراحتگاه شده اند باز به عنوان ضروری کسب و کار

این باعث اعتراض از تعطیلات اجاره صاحبان محلی و ایالتی. برخی از سکونت صاحبان و سرمایه گذاران طرح دعوی در دادگاه در برابر DeSantis گفته او نقض حقوق اساسی با نظم.

اگر تایید Escambia County طرح شامل قوانین مانند اجاره به مردم بازدید از ایالات با COVID-19 مورد نرخ های بالاتر از 700 در هر 100 ، 000 ساکنان به عنوان از آوریل 15. که نوار رزرو از بازدید کنندگان در نیویورک, نیوجرسی, ماساچوست, رود آیلند, کانکتیکات, دلاور, لوئیزیانا و میشیگان و همچنین واشنگتن

"احساس دل و روده من در مورد همه این است که ما باید در حال حاضر" Dan Bishop گفت. "اما من نمی خواهم با داشتن برخی از کوتاه مدت همه چیز, مانند, نمی, اجاره بها در برخی از نقاط داغ که در اینجا در () ایالات متحده است. من فکر می کنم که مهم است برای کوتاه مدت نه تنها اجازه می دهد این بیماری به گسترش است اما به اعتماد به نفس و اطمینان به مردم که نمی آیند به اجاره."

این طرح همچنین دستور که صاحبان ارائه مهمانان با محلی coronavirus ارشاد و اجازه می دهد زمان بیشتری بین رزرو برای افزایش تمیز کردن. آسانسور باید اغلب مقادیر زیر برنامه به عنوان به خوبی به عنوان فضاهای مشترک مانند استخر عرشه مخصوص ماشینها ممنوع.

طرح ارائه شده: Escambia County ارائه طرح به دولت برای بازگشایی کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات

اجاره پاک: DeSantis اعلام کرد که اجاره برای تعطیلات می تواند به زودی دریافت چراغ سبز برای بازگشایی

صاحبان ناراحت: صاحبان Pensacola اجاره تعطیلات ناراحت بیش از بان کی مون به عنوان هتل ها مجاز به کار

در سانتا رزا County, طرح پیشنهادی برای چه کسی می تواند کتاب اجاره تعطیلات خواهد بود سختگیرانه تر. شهرستان طرح محدودیت رزرو به کشورهای که نرخ coronavirus موارد کمتر از 500 مورد در هر 100,000 ساکنان به عنوان 14, که اضافه کردن نبراسکا, مریلند, و ایلینوی به آمریکا ذکر شده در بالا.

این طرح همچنین نیاز است که صاحبان رعایت بهداشت دستورالعمل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و که آنها ارائه سانتا رزا گردشگری شهرستان دفتر توسعه یک گزارش هفتگی از رزرو از جمله صفحه اصلی کدهای پستی از مستاجرها و ورود و خروج خود را بار.

لیندا گاوین دیگر Perdido کلید اجاره تعطیلات صاحب نام ارائه شده نیاز به تمیز کردن و "نسیم" از آنجا که مدیریت شرکت در حال حاضر سخت تمیز کردن شیوه ها و خانه های فردی به طور طبیعی اجتماعی دور بدون لابی و یا مشترک مناطق خوردن.

او گفت که او نگران برای همکار محل سکونت صاحبان که تکیه بر درآمد حاصل از اجاره خود را به عنوان به خوبی به عنوان افرادی که مشاغل به پشتیبانی اجاره تعطیلات.

"این فرد خصوصی محل سکونت صاحبان. این نوع مانند این است که کار خود را" گاوین گفت. "اگر شما در طرف دیگر از شرکت های مدیریت ... آنها بیش از حد رنج می برد. آنها بیش از حد استخدام landscapers. آنها بیش از حد از استخدام افرادی که در رفتن و تمیز کردن پس از کسی اجاره. آنها بیش از حد از استخدام ماموران امنیتی به بیرون آمدن وجود دارد."

گاوین گفت: او قصد دارد برای شروع اجاره دوباره به عنوان به زودی به عنوان او اجازه داد اما نگران بسته شدن معنی می شود.

"نکته غم انگیز این است که اجاره برای این تابستان چون ما بسته اند در حال حاضر شده است با رزرو هتل و ما زیادی را از دست داد که" گاوین گفت. "ما نمی دانیم که آنچه در این تابستان خواهد بود برای ما حتی اگر آنها را بلند می کند. این مایه تاسف است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن