Escambia, Santa Rosa اجاره تعطیلات دریافت کنید OK برای بازگشایی به عنوان آخر هفته روز یادبود

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:10 PM EDT مارس 19 سال 2020کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در Escam

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در Escambia و سانتا رزا شهرستان در حال حاضر به پذیرفتن رزرو به عنوان روز یادبود آخر هفته پس از دولت مورد تایید طرح های ارائه شده توسط هر دو شهرستان است.

هر دو شهرستان اعلام کرد که سلامت و ایمنی خود را برنامه ریزی شده بود تایید شده توسط وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات. این برنامه اجازه می دهد تا تعطیلات اجاره برای باز کردن برای اولین بار در تقریبا دو ماه.

اجاره تعطیلات صاحبان مبارزه شده است و با وزارت امور خارجه برای بازگشایی به عنوان هتل ها و استراحتگاه اجازه داده شد به کار به عنوان ضروری کسب و کار. در اصل اجاره برای تعطیلات شامل نمی شد در مرحله اول از دولت بازگشایی طرح که ناشی از اعتراض توسط صاحبان محلی.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: اجاره برای تعطیلات می تواند بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان شهرستانهای استان ارسال شده ایمنی برنامه که مورد تایید دولت است. هر دو شهرستان ارائه برنامه های خود را روزهای جمعه.

Escambia County ایمنی طرح شامل قوانین مانند اجاره به مردم بازدید از ایالات با COVID-19 مورد نرخ های بالاتر از 700 در هر 100 ، 000 ساکنان به عنوان از آوریل 15. که نوار رزرو از بازدید کنندگان در نیویورک, نیوجرسی, ماساچوست, رود آیلند, کانکتیکات, دلاور, لوئیزیانا و میشیگان و همچنین واشنگتن

سانتا رزا شهرستان طرح سختگیرانه تر خواهد شد و محدودیت رزرو به کشورهای که نرخ coronavirus موارد کمتر از 500 مورد در هر 100,000 ساکنان به عنوان 14, که اضافه کردن نبراسکا, مریلند, و ایلینوی به آمریکا ذکر شده در بالا.

صاحبان ارائه سانتا رزا گردشگری شهرستان دفتر توسعه یک گزارش هفتگی از رزرو از جمله صفحه اصلی کدهای پستی از مستاجرها و ورود و خروج خود را بار.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن