اخلاق prof ارائه می دهد 5-دقیقه فرمت به عنوان " سخاوتمندانه محل اقامت

در طول این نامشخص و بی سابقه ای در برابر چند تن از اساتید تغییر کرده سیاست های خود را برای انطباق با جدید آموز

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

در طول این نامشخص و بی سابقه ای در برابر چند تن از اساتید تغییر کرده سیاست های خود را برای انطباق با جدید آموزش مجازی محیط زیست است. اخلاق استاد امانوئل نمی تونم برای مثال ارائه شده به دانش آموزان خود را پنج دقیقه پسوند در هفتگی خود مشکل مجموعه به عنوان یک "سخاوتمندانه مسکن."

"من به تازگی آموخته در دانشکده سنا جلسه که همه دانش آموزان ممتاز هستند به اندازه کافی برای دسترسی به یک اتصال به اینترنت پایدار و یا صرفا تمرکز بر مدرسه" نمی گفت. "بنابراین به طور طبیعی متوجه شدم که اخلاقی ترین چیز برای من این بود که به برخی از نوع فرمت. بدیهی است که یک هفته است که بیش از حد زمان برای درخواست و پس از بسیار مورد توجه و بحث با آموزش سیستم من تصمیم اضافی 5 دقیقه بیشتر از عادلانه است."

با این حال برخی از دانشجویان دکترا به اعتراض و اشاره کرد که استاد اخلاق در جامعه برنامه تا به حال به شدت متقاعد به گوش دادن به دانشجويان و نگرانی است.

"او کاملا به معنای واقعی کلمه نمی خواهم به ارائه یک محل اقامت" گفت: دکتری Albus Camert '21. "تا کنون از او کردم تصدی او بوده است فوق العاده جسورانه در به چالش کشیدن دانش آموزان' درخواست. هنگامی که ما او را در دانش آموزان دارای نیازهای مختلف او به ما گفت که او تنها با برخورد مطلق است و آنها به سادگی باید به رها کردن کلاس."

دانش آموزان در ETHICSOC 91 اشاره کرد که تا آنجا که آنها می خواهم "عشق به رها کردن کلاس" آنها نمی تواند آن را به عنوان یک اجباری راه مورد نیاز است. یکی از مقامات ارشد گزارش روزانه است که متاسفانه این دوام فرمت بيشترين انطباق او دریافت شده تا کنون.

"من در EDUC 121 نمونه رهبری در آموزش و پرورش و استاد تنها توافق به رها کردن ما قرائت روزانه 300-299 صفحه. پس به من اعتماد کن من شگفت زده گفت: سارا فولر '20. "من فقط خوشحالم که این آخرین کلاس من را به این سه ماهه."

استاد نمی تونم نوشت: در یک ایمیل به روزانه اصرار استادان در بخش های دیگر به "انطباق به عنوان من. آن را بسیار آسان هنگامی که شما تغییر بار کار خود را به آموزش دستیاران."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن