F-35 تصادفات در Eglin فقط چهار روز پس از F-22 تصادف; خلبان با خیال راحت خارج

جیم تامپسون Northwest Florida Daily NEwsمنتشر شده 9:02 AM EDT مارس 20, 2020EGLIN AFB — F-35A Lightning II اختص

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

EGLIN AFB — F-35A Lightning II اختصاص داده شده به 58 اسکادران جنگنده سقوط کرد پس از فرود حدود 9:30 بعد از ظهر روز سه شنبه در پایگاه نیروی هوایی Eglin تنها چند روز پس از F-22 رپتور سقوط در Eglin رزرو.

F-35 خلبان با خیال راحت خارج شد و به 96 گروه پزشکی در این پایگاه برای آنچه آزادی خواستار "نظارت و ارزیابی" با توجه به انتشار اخبار از 33 جنگنده بال. خلبان ذکر شده بود در شرایط با ثبات شنبه شب.

وجود دارد بدون از دست دادن زندگی و نه آسیب به اموال غیر نظامی به عنوان یک نتیجه از سقوط با توجه به 33 جنگنده بال.

"در زمان حادثه خلبان بود که شرکت در یک روال شب آموزش یورش" با توجه به بال انتشار اخبار. خلبان نام "است که منتشر شد در این زمان" بال را آزاد اعلام کرد.

اولین پاسخ دهندگان از 96 آزمون بال میزبان واحد در Eglin AFB در پاسخ به این صحنه و محل تصادف شده و امن و انتشار خود ادامه داد.

این حادثه در دست بررسی است. به طور معمول در مورد نیروی هوایی, سقوط هر دو بررسی ایمنی مدیره و بررسی حوادث مدیره تشکیل جلسه داد. ایمنی بررسی هیئت مدیره گزارش منتشر نشده اما این حادثه تحقیقات هیئت مدیره گزارش های عمومی ساخته شده است. می توانید آن را به ماه و یا گاهی اوقات سال برای تکمیل یک بررسی حوادث و گزارش.

روز سه شنبه تصادف می آید فقط چهار روز پس از F-22 رپتور سقوط در Eglin AFB رزرو. جمعه تصادف رخ داده است 12 مایلی شمال شرقی بخش عمده ای از آلاینده پایه در یک بسته بخشی از نصب و راه اندازی.

خلبان F-22 با خیال راحت خارج از هواپیما و وجود دارد بدون از دست دادن زندگی و یا صدمه به اموال غیر نظامی مرتبط با آن تصادف با توجه به پایه امور عمومی مقامات. که سقوط در حال حاضر تحت بررسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن