روز پدر در پنساکولا: صبحانه و شام و دیگر رویدادهای خاص در جریان این آخر هفته

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 17, 2020یک فنجان قهوه و یا یک کراوات ا

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

یک فنجان قهوه و یا یک کراوات است اما آیا شما نمی خواهید برای دریافت به پدر و چیزی که او به زودی فراموش نخواهد کرد?

این سخت است برای فراموش کردن یک روز پدر غذایی مناسب برای یک پادشاه است که دقیقا آنچه شما می توانید ترتیب برای خاص در زندگی خود را با رزرو رزرو در یکی از خوب Pensacola رستوران های ذکر شده در زیر.

در اینجا تمام اطلاعات شما نیاز به محدود کردن یک تصمیم پیش از این یکشنبه:

منطقه سویل استیک و غذاهای دریایی (شام)

وقتی که: 4-10 بعد از ظهر

که در آن: 123 E. دولت سنت

تلفن: 850-332-5224

جزئیات: این منطقه را به استاندارد های منو هیچ جا نمی رود یکشنبه اما مجموعهای از خوشمزه تقویت می آیند برای تقویت آن است. آشپز جاش وارنر و کارکنان خود را به شلاق تا زیر سه نسخه ویژه entrees برای روز پدر:

  • پخته خبره گوشت گاو آنگوس کوتاه, دنده $35: خدمت با کرک فلفل سوپ زرت قارچ chanterelle converva و بوربن vealjus.
  • گشت و گذار & چمن $48: 6-هر اونس مرکز برش گواهی آنگوس گوشت فیله مینیون با ترد, لوئیزیانا, crawfish دم کاخون béarnaise پنیر بز-پیازچه شلاق سیب زمینی و مارچوبه.
  • گواهی گوشت گاو آنگوس نخست استخوان در, فیله, $85: 14-انس "کاپیتان برش" فیله با میلان ریزوتو سالاد منداب و تابستان سیاه و سفید ترافل کره.

منطقه آشپز شیرینی بهشت گالووی در حال آماده سازی یک شکلات کیک پنیر مخروط بستنی برای دسر.

جکسون Steakhouse (صبحانه و شام)

وقتی که: صبحانه اجرا می شود از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر و شام و سرویس 5-10 بعد از ظهر

که در آن: 400 S. Palafox سنت

تلفن: 850-469-9898

اطلاعات بیشتر: برای صبحانه انتخاب کنید از انتخاب از استارت سالاد استیک و ویژه صبحانه entrees. مثل همیشه جکسون ارائه خواهد شد ته پیپر سونوما برای $10. در ضمن آشپز از Irv میلر ایجاد کرده بعد پدر بعد از صبحانه ویژگی ها: خانه-گوشت خوک دودی تخم مرغ بندیکت شامل ملاس رزماری تازه شکر قهوه ای-brined 10 ساعت در درخت گردوی امریکایی چوب گوشت خوک دودی شانه تخم مرغ آب پز, sauce hollandaise با تازه آویشن-بو Yukon سیب زمینی و مارچوبه کبابی.

شام منو ویژگی های یک انتخاب شروع و همچنین به عنوان محلی, ماهی, استیک, لغو احکام صادره ی و خرچنگ و فراموش نکنید که جکسون گسترده فهرست شراب.

آشپز میلر را آماده ویژه 14-انس Delmonico استیک با شراب قرمز و گیاه demi-ماده صاف و براق برای صرف شام به همراه شلاق, سیب زمینی کبابی, قارچ-196, سیاه, سیر, ترکیب کره و بو جوانه بروکسل با بیکن.

در هر دو صبحانه و شام, همه پدران دریافت مکمل خونین مری یا مارتینی. یا با این شماره تماس بگیرید و یا بازدید بالا www.jacksonsrestaurant.com به کتاب رزرو خود را.

► جدید یخ کرم اطاق نشیمن باز می شود در نزدیکی Warrington: محله یخ کرم اطاق نشیمن باز می شود در غرب Pensacola فقط در زمان برای فصل تابستان

► فلوریدا بهترین BBQ آینده به پنساکولا? آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

انجلینا است Ristorante Italiano (صبحانه و شام)

وقتی که: صبحانه اجرا می شود از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و شام و سرویس 5-10 بعد از ظهر

که در آن: 101 E. Intendencia سنت

تلفن: 850-542-8398

اطلاعات: استارت, سالاد, چوب سوز, پیتزا, پاستا و ویژه صبحانه entrees همه بر روی آن ضربه بزنید. خود را سفارشی درخت گل ابریشم با بهره گیری از انجلینا ویژه صبحانه که شامل یک بطری خانه Prosecco خدمت جدول-طرف با یک انتخاب از فصلی آب میوه های تازه و garnishes.

آشپز جیمز Briscione ویژه روز پدر از ویژگی های که در دسترس خواهد بود در هر دو صبحانه و شام و خدمات خواهد بود Amarone-پخته کوتاه دنده راویولی با گورگونزولا کرم.

منوی شام را نیز شامل مجموعه ای از سالاد و استارت و همچنین خانه ساخته شده, پاستا, پیتزا, غذاهای محلی و بیشتر با رستوران گسترده شراب ایتالیایی لیست در دسترس خواهد بود.

یا با این شماره تماس بگیرید و یا بازدید بالا www.angelenaspensacola.com به کتاب رزرو خود را.

ماهی خانه (صبحانه و شام)

زمان: ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر برای صبحانه, 3 p. m. برای شام.

که در آن: 600 S. بازداشتگاه سنت

تلفن: 850-470-0003

جزئیات: حفاری به انتخاب غذای و سالاد و غذاهای دریایی ساندویچ و همچنین به عنوان خانه ماهی معروف جهان بلغور à Ya Ya, برای صبحانه. و فراموش نکنید که در مورد این صبحانه مورد علاقه: نان تست دارچین بحران نان تست فرانسوی, کلاسیک, تخم مرغ بندیکت و مرغ و وافل.

مانند همیشه ته شامپاین و mimosas هستند 5 دلار و خونین مری $2.

اگر شما انتخاب می کنید صرف شام در خانه ماهی شما را وادار به انتخاب از رستوران استاندارد شام منو که ویژگی های طیف گسترده ای از ماهی انتخاب پلاتر و نمونه های استیک و یا شما می توانید انتخاب کنید Chef de Cuisine جان Huggins خاص که در دسترس خواهد بود در هر دو صبحانه و شام.

که ویژه است 14-در هر اونس درخت گردوی امریکایی-دودی, دنده نخست با پارمسان تنوری سیب زمینی سرخ کرده و لوبیای های سبز با پیاز کاراملی خدمت با طرف خانه سس ترب کوهی.

یا با این شماره تماس بگیرید و یا بازدید بالا www.fishhousepensacola.com به کتاب رزرو خود را.

پنج خواهر و روز پدر (صبحانه و گرفتن و رفتن شام)

زمان: چهارشنبه و پنج شنبه

که در آن: 421 W. خیابان بلمونت

تلفن: 850-293-3148

اطلاعات بیشتر: اگر شما هنوز هم یک بیت trepidatious در مورد ناهار خوری در, پنج خواهر شما پوشش داده شده با گرفتن و رفتن غذا برای چهار نفر در یک قیمت ثابت از 65 میلیارد دلار به علاوه مالیات.

روز پدر وعده غذایی شامل:

  • درخت گردوی امریکایی دودی کباب گوشت سینه
  • لود سیب زمینی تنوری, سالاد
  • آناناس سالاد کلم
  • زغال اخته پودینگ نان با سس ویسکی
  • مینی brioche نان

دستورات را می توان از هم اکنون تا ظهر پنج شنبه. وانت در دسترس خواهد بود در روز شنبه بین 3 تا 6 بعد از ظهر غذا خواهد بود به طور کامل پخته شده و شامل گرم کردن مجدد جهت. هیچ جایگزینی در دسترس هستند. اضافی طرف می تواند دستور داد و به شرح کامل گرفتن و رفتن منو ذکر شده در رستوران وب سایت.

اگر شما نمی trepidatious در مورد ناهار خوری در, پنج خواهر نیز ارائه صبحانه.

این صبحانه ویژگی برای این روز یک درخت گردوی امریکایی-دودی کباب گوشت سینه بشقاب خدمت با لود سیب زمینی تنوری, سالاد آناناس سالاد کلم و یک خانه رول.

تماس 850-912-4856 به رزرو میز خود را برای صبحانه و یا بازدید www.fivesistersbluescafe.com.

از رستوران به بازار: سرو pivoting از رستوران به نان و گوشت خرده فروشی, فروشگاه, همکاری با Evans گوشت

V-پل پدر (شام)

زمان: ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر

که در آن: 29 Palafox محل

تلفن: 850-466-5855

جزئیات: V-پل در Palafox محل خواهد شد از ویژگی های مخصوص روز پدر 12 اونس دنده نخست دخول می آید که با مارچوبه و سیب زمینی بو داده. هزینه $24.95. علاوه بر این رستوران منوی کامل در دسترس خواهد بود.

گراند مارلین (شام)

وقتی که: 4-9 بعد از ظهر

که در آن: 400 Pensacola Beach Blvd.

تلفن: 850-677-9153 (رزرو توصیه می شود)

جزئیات: همه از مورد علاقه خود را از Grand مارلین در دسترس خواهد بود سهشنبه, اما خواهد شد تا زیر سه تخصص غذاهای که شما نمی توانید هر روز:

  • قدیمی از مد افتاده سواحل خلیج فارس Deviled خرچنگ 17 دلار (با remoulade سس و سوخته لیمو)
  • Paneed ریز ریز کردن گوشت گوساله میلان, $46 (با پارمسان پوسته سالاد منداب, ترکه, گوجه فرنگی و peperonata)
  • مرگ با شکلات, کیک, $10 (شامل دوغ و بستنی).

جایی در میان صبحانه و شام...

روز پدر ballpark ناهار در آبی Wahoos ورزشگاه

وقتی: 11 صبح تا 3 بعد از ظهر

که در آن: 351 W. سرو سنت

رزرو (مورد نیاز): را انتخاب کنید وعده های غذایی خود را, زمان, اندازه حزب و خاص شده اینجا: bit.ly/2UQTM8R

جزئیات: ما هنوز بدون شیرین کرک خفاش و تابستان بیس بال در این سال, اما Wahoos سازمان می خواهد برای انجام کاری خاص برای پدران در سراسر Pensacola با این چند لایه ناهار مفهوم است.

روز پدر "Dadzilla تجربه" است headliner در اینجا می آید با یک Crabzilla ساندویچ سبد 32 اونس Wahoos mason jar انتخاب خود را از چهار کرافت آبجو و در میدان عمل پنبه حلاجی شده. که بسته هزینه $55. اطلاعات بیشتر در اینجا در دسترس است در milb.com/pensacola/news/fathers-day-lunch.

گذشته از "Dadzilla" هستند boatloads از خانه سبد تخصص ویژه جداجدا سفارش داده شده اقلام و آبجو ترکیب شما می توانید سفارش جلوتر از زمان در بیت.ly/2UQTM8R.

و فراموش نکنید که در مورد روز پدر فیلم شب نیز در Wahoos ورزشگاه در روز شنبه. میدان رویاها بازی خواهد کرد در 7 p. m. به دنبال آن پس از فیلم آتش بازی. دیدار تیم وب سایت برای اطلاعات بیشتر.

روز پدر بگو پسر کرم آل را در زمرد جمهوری های ذوب کامیون مواد غذایی

وقتی که: زمرد جمهوری Brewery Co. باز از ظهر تا 10 شب ذوب پارک شده در خارج از 2-8 بعد از ظهر

که در آن: 1414 W. دولت سنت

اطلاعات بیشتر: از ظهر تا 4 بعد از ظهر روز شنبه زمرد جمهوری را در خدمت ته mimosas, $6 mimosas و قطع خواهد شد $1 خاموش casablanca برای تمام روز.

همچنین تمام 16-انس پسر کرم آل brews در حال خرید یکی از دریافت یک رایگان. می رود که برای بچه پدران سگ پدران و هر انسان با پدران با توجه به آبجوسازی Facebook صفحه رویداد.

زد توسط مالک به تازگی بسته Boneheads رستوران به تازگی افتتاح ذوب کامیون مواد غذایی را یکی از اولین حضور در اطراف شهر دوشنبه. توقف لذیذ ذوب ساندویچ و خلاق ماکارونی و پنیر دروغ است.

روز پدر به لحاظ اجتماعی فاصله قهوه ای ارواح مزه در قورمه & Pinot

وقتی که: 3-5 بعد از ظهر

که در آن: 11B Palafox محل

بلیط: ورود به این رویداد 10 دلار و بلیط خریداری می شود در قورمه & Pinot وب سایت potroastpinot.com.

جزئیات: مطمئن شوید که پدر نیاز به برخی از خوب گراب در روز پدر, اما برخی از پدران لذت بردن روحیه خود را. به طور خاص خود را قهوه ای, ارواح, است که آنچه قورمه & Pinot خواهد بود تاکید یکشنبه.

10 دلار بلیط شما می شود به دو ساعت مزه که ویژگی های 16 رستوران قهوه ای ارواح.

عرضه محدود بطری را در دست می شود برای خرید و وانت آن روز.

روز پدر ساندویچ و چای ویژه در مسحور چای گیاهی چای اتاق

زمان: 10 صبح تا 3:30 بعد از ظهر

که در آن: 1900 سرعت بلوار.

جزئیات: آوردن مرد برای چیزی متفاوت این روز پدر. ویژه ارائه شده در مسحور چای گیاهی چای اتاق می آید با دو تا ساندویچ خود را انتخاب, سالاد ماکارونی, سالاد و یا تراشه های یک قابلمه کوچک چای و دسر برای به اشتراک گذاشتن.

تماس با کسب و کار در 850-390-1949 برای اطلاعات بیشتر.

روز پدر & Summer Solstice دود در ساحلی شهرستان Brewing Co.

زمانی که: ظهر تا 9 بعد از ظهر شنبه

که در آن: 3051 E. زیتون جاده

تلفن: 850-741-2975

اطلاعات بیشتر: اگر شما می خواهید به لبخند تمام آخر هفته طولانی در اینجا یک شنبه فعالیت خود را در نظر بگیرید. یا آن را در یک محل را انتخاب کنید تا پدر خود را بعد شام یک روز در پیش است.

ساحلی شهرستان دم را سینه آن هشت پا سیگاری برای تمام روز آبجو کون, مرغ, دود کردن. آبجوسازی را 50 دودی جوجه برای فروش در دسترس برای از ظهر تا 4 بعد از ظهر و پس از آن منوی کامل در دسترس در 5 p. m.

یادگیری همه چیز در مورد ساحلی شهرستان: ساحلی شهرستان Brewing Co. باز با هنر و صنعت brews, مواد غذایی و دو هکتار فضای پیچیده

مرغ کامل برای یک خانواده چهار هزینه $19.95 و همراه با لوبیا پخته, سالاد کلم و پودینگ موز. نیم مرغ برای دو دلار است 10.95 می آید و با همان طرف.

اجرای زنده در آبجوسازی بین 4-7 بعد از ظهر توسط برایان Dunagan. نیز وجود خواهد داشت یک گزاف گویی خانه دمیده شده برای بچه ها برای لذت بردن از. تماس با شماره فوق به محل قبل از سفارش و یا رزرو رستوران, رزرو, برای روز پدر آخر هفته.

یادداشت سردبیر: اگر اخبار مجله خود را از دست رفته روز پدر رویداد به ما ایمیل در online@pnj.com با تمام اطلاعات مربوط و ما را به روز رسانی لیست.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب