FDA تایید عبارت 'زوم دانشگاه' به عنوان جدید emetic

FDA به تازگی تایید استفاده از عبارت "زوم دانشگاه" به عنوان یک روش جدید و کم هزینه emetic. محققان علاقه در این

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

FDA به تازگی تایید استفاده از عبارت "زوم دانشگاه" به عنوان یک روش جدید و کم هزینه emetic. محققان علاقه در این عبارت را برانگیخته بود پس از افزایش اخیر در استفاده از آن در میان دانشجویان به خصوص در Instagram و آتش زنه bios.

"این درست است که عبارت است جاذب و نقطه در سراسر گفت:" رهبری محقق از های اخیر یک دادگاه. "آن مشاهده شده با استفاده از سر به فلک کشید تا به سرعت که اثر آن سراسر تبدیل شده است به طور قابل توجهی."

شنیدن این عبارت این است که در حال حاضر تقریبا تضمین شده برای القاء حالت تهوع به نقطه ای از استفراغ متعاقب.

"این فقط به نظر می رسید مانند چیزی که حق انجام" توضیح داد Percil Lavrange-کول '22 بود که یکی از اولین برای اضافه کردن این عبارت به او Instagram زیستی در ماه مارس است. "آن را مختصر اما نکات در بازی سرگرم کننده و دمدمی طرف. علاوه بر این هر کسی که با مغز می تواند به عنوان خوانده شده که کمی درخت emoji و کشف کردن آنچه واقعی من دیپلم میخوام گویند."

FDA تصویب آمد بسیار به پریشانی از زوم دانشگاه مدیر جودی Jetson.

"علامت گذاری کلمات من به شما پرداخت خواهد شد برای این کار سر در گم برف ریزه FDA!" او گفت: قبل از ساکت کردن خودش زوم دانشگاه معادل یک میکروفن رها کردن.

جدید emetic است که انتظار می رود موثر باشد و در استفاده از ماه ژوئن. در چند سال شما می توانید انتظار FDA به تصویب generic نسخه اسنپ چت دانشگاه.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با Vivek Tanna در vtanna 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن