فدرال grand منصفه بازگشت به شمال فلوریدا courthouses پس از سه ماه coronavirus شکستن

جف Burlew تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 11:03 AM EDT 28 مه سال 2020فدرال grand منصفه که خانه در طول coronavirus بح

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

فدرال grand منصفه که خانه در طول coronavirus بحران در حال بازگشت به کار در courthouses در سراسر جنوب فلوریدا ریاست بیش از برخی از منطقه بزرگترین تحقیقات جنایی تحت سخت پروتکل های ایمنی.

گراند منصفه که مهم وظایف عبارتند از: صدور احضاریه برای ثبت و شهود و بازگشت کیفرخواست علیه متهم جنایتکاران آخرین ملاقات مه 3 در منطقه شمال فلوریدا. این منطقه شامل courthouses فدرال در تالاهاسی, گینسویل, پاناما سیتی و Pensacola.

آمریکا وکیل لری Keefe و دیگران نمی شوید که آنها می خواهم که قادر به رسیدن به حد نصاب از grand منصفه به بازگشت به خود داوطلب و بسیار مرموز مطالب حتی با COVID-19 موارد در کاهش فلوریدا و جاهای دیگر. جایزه داوران که باید بین 16 و 23 عضو نیاز به تایید از حداقل 12 تا دست پایین کیفرخواست.

اما او تقریبا به اشک نقل مکان کرد هنگامی که به مراتب بیشتر از صرف رسیدن به حد نصاب نشان داد تا هفته گذشته پس از آنها به نام بازگشت به وظیفه. Keefe صحبت با grand منصفه قبل از آنها کار خود را از سر گرفت و از آنها تشکر برای خدمات خود را.

"من نمی دانم که من تا کنون دیده ام حرکت به عنوان یک بیان از میهن پرستی به این گروه متنوع از grand منصفه از تمام جنبه های زندگی و نژادها و مذاهب و رنگ و جنس (انجام شده) ضروری خود را تابع" Keefe در مصاحبه ای گفت:. "آن را خاموش نمودار در شرایط بیش از انتظارات."

Keefe با استناد به محرمانه بودن از هیئت منصفه در سیستم نمی گویند که چگونه بسیاری از grand منصفه بازگشت و یا دقیقا جایی که آنها ملاقات کرد. اما آنها به دنبال اجتماعی فاصله پروتکل ها و دیگر اقدامات است که ملاقات و یا بیش از CDC دستورالعمل.

گراند منصفه ماسک عینک سوار بر آسانسور در یک زمان و با فاصله حدود 20 فوت جدا از یکدیگر در دادگاه که در آن, آنها, تشکیل. نقطه های قرمز مشخص شده اند فضاهای خود را در دادگاه نیمکت.

"وجود دارد مقدار زیادی از کار که منجر به از سرگیری هیئت منصفه گفت:" Keefe, که از نزدیک با رئیس ایالات متحده در منطقه قاضی علامت واکر و دیگر قضات را آماده.

Keefe گفت: این مهم به دریافت جایزه منصفه به نظارت بر تحقیقات جنایی از FBI DEA اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره و دیگر آژانس های فدرال.

"شما می توانید یک دسته اختصاصی اجرای قانون فدرال عوامل دستیار وکلای آمریکا و وکلای آمریکا -- اما می تواند وجود داشته باشد هیچ پیشرفت در حرکت یک تحقیق به جلو و بدون هیات منصفه."

Keefe گفت: دادستان به سختی و بیکار در حالی که همانند داوران بودند پایین. او گفت که آنها وقت خود را صرف نقشه برداری از موارد و پالایش استراتژیک و تاکتیکی برای برنامه های طولانی تر و بزرگتر در حال انجام موارد.

"ما اعتقاد داریم که ما را ساخته اند گام های بلندی در طول آن دو تا سه ماه در آن موارد," او گفت:. "و در حال حاضر ما می توانید آنها را حرکت رو به جلو است."

یکی دیگر از هیئت منصفه برنامه ریزی شده است برای دیدار هفته آینده و Keefe گفت: اعضای فقط به عنوان مشتاق در مورد بازگشت به کار.

"آنها آن را تمام انجام ناشناس و هیچ ستایش و یا به رسمیت شناختن" Keefe گفت. "من آرزو می کنم یک راه وجود دارد را من می توانم به همه آنها مدال و علنا آنها را تشخیص دهد. اما ما کل سیستم ساخته شده است در پنهان کاری و گمنامی از هیئت منصفه در سیستم."

تماس با جف Burlew در jburlew@tallahassee.com یا follow @JeffBurlew در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن