داستان: ونتورا

هر رنگ پریده شب تابستان را صرف در ساحل احساس می کند مانند مرگ است. شما راه رفتن وجود دارد به تنهایی در زیر بتن

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

هر رنگ پریده شب تابستان را صرف در ساحل احساس می کند مانند مرگ است. شما راه رفتن وجود دارد به تنهایی در زیر بتن ستون فقرات از بزرگراه که در آن شما فریاد به گوش اکو صدایی که صدا نیست مثل خود شما.

گاهی اوقات مرد بی خانمان می پیوندد گروه کر. امروز او در گذشته شما بر روی دوچرخه خود را دو بار قبل از شلاق سر خود را در اطراف.

"شما زیبا و دلفریب," او می گوید: نفس از سر گشت می زد. او wobbles کمی پس از آن همچنان به چادر خود را که دور رول اگر نیست آن را برای خواب پیت بول مهار آن را به پارکینگ.

"با تشکر" می گویند.

اما شما احساس می کنید انت. و در حال حاضر شما متوجه بدن خود و راه راست خود را به شانه نرخهای کمی پایین تر سمت چپ خود را, چگونه خود را گردن دامنه های رو به جلو مانند یک برجسته زانو. سینه های خود را نمی, اما شما شروع به احساس آنها پوند در برابر دنده ها با هر مرحله.

پیش رو دارد stoplights و در هر یک کامیون با یک آویز بازو تقریبا شما اجرا می شود بیش از. شما شنیدن یک کودک خنده در حد مرگ پشت پنجره رنگی به درجه ای است که باید غیر قانونی است. هیچ کودک وجود دارد و شما می دانید که اما فکر آن متوقف می شود شما از کوه در می رم راننده ،

قبل از اینکه شما به شما لغزش خود فلیپ فلاپ و راه رفتن در بتن می باشد. به زودی آن segues به شن و ماسه نرم. بیت های سوخته چوب و ته سیگار خود را بهم زدن کف. شما شنیدن یک کودک زیر خنده و این بار صدای warbled به عنوان اگر نوزاد خنده شد در زیر آب و یا غرق شدن است. هنگامی که شما ساخته شده آن را به سنگ شما خود را رها فلیپ فلاپ زیر یک آلاچیق و شروع به صعود.

سنگ مرز ساحل انباشته مانند اسباب بازی بلوک. آنها سخت کار کردن پاشنه خود و سوزش است مسهل.

امشب خورشید retracts خود می پرورانند. شما را تبدیل به چیزی با آن است. چیزی جز خام سایش از پاشنه های دانه دار شب باد نمک flecking هوا. به لمس توسط یک درد که شما باید مصرانه خواست خودتان. این احساس شما را پرستش و شما فکر می کنم شما را در درک عیسی کمی بهتر است.

سپس یک مرد می پرسد شما را به یک عکس از او خم. شما صعود را از سنگ و تلفن خود را. در حالی که با ضربه زدن روی صفحه نمایش به تمرکز بر روی مربع چهره شما تعجب می کنم اگر شما قرار است به احساس خود جلب کرد. به بیش از حد مایل به زرد قهوهای, عضلات قفسه سینه رویش slicked به unmowed چمن. "من از L. A.," او می گوید که اگر که همه چیز را توضیح می دهد.

زمانی که فلش خاموش می رود آن شگفت زده به شما.

تماس با ارین Stoodley در erinst20 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن