فیلدینگ مدرسه استاد منتخب به دو بین المللی سازمان های حرفه ای در یک ماه

رابرت وایس, استاد آمار در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی شناخته شده است توسط دو معتبر جوامع حرفه ای

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

رابرت وایس, استاد آمار در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی شناخته شده است توسط دو معتبر جوامع حرفه ای در فضای یک ماه برای مشارکتهای برجسته خود را به زمینه خود را.

در آوریل 20, ویس انتخاب شد یک شخص از جامعه بین المللی برای تحلیل بیزیکه به رسمیت شناخته شده او به صورت "گسترده تاثیر کار خود را در بیزی مدل سازی در سلامت و علوم رفتاری و به عنوان فوق العاده و اختصاصی مربی متعدد آمار بیزی." یک هفته بعد در آوریل 28, او را به عنوان همکار از موسسه آمار ریاضی. در تجلیل از او این سازمان اشاره کرد ویس' "چند برجسته و کمک های اساسی به نظریه و روش های مربوط به آمار بیزی و استنتاج طولی مدل سازی و برنامه های کاربردی متعدد به علوم پزشکی و بهداشت عمومی."

"زمانی که من فکر می کنم در مورد دریافت دو جایزه در این سال شاهد احساس شستشو بر من" ویس گفت. "جدا از دستاوردهای این جایزه نیاز به کار سخت در بخشی از همکاران من. من بسیار سپاسگزار به همکاران من که سازماندهی نامزد و همکاران که نامه نوشت برای من است."

ویس متخصص در تحلیل بیزی یک روش آماری است که در آن داده های جدید و نظر کارشناس و دانش هستند استفاده می شود برای به روز رسانی این احتمال داده می شود فرضیه و استخدام این روش همراه با سایر روش های تجزیه و تحلیل داده ها و مدل آماری در تجزیه و تحلیل رفتار انسانی در زمینه بهداشت عمومی. تحقیقات خود را متمرکز کرده است در افراد HIV مثبت و کسانی که در خطر ابتلا به HIV معتادان در دوران کودکی تغذیه و اورژانس بیمارستان بازدید کنندگان, در میان موضوعات دیگر.

"پروفسور ویس واقعا برجسته آمار و بسیار شایسته از این بین المللی recognitions" گفت: Sudipto بانرجی یک استاد و رئیس آمار اداره در فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "این مهم است که توجه داشته باشید که هر دو این recognitions منعکس کننده عمیق فکری کمک های که استاد ویس ساخته شده در زمینه آمار بیزی و گسترده تر آمار نظری. گروه ما نمی توانست به خودمان افتخار از دستاوردهای خود را. این یک افتخار برای من شخصا به او به عنوان یک همکار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب