پیدا کردن یک پارکینگ جدید برنامه است که در حال حاضر به شهر Pensacola پس از دیب رای سهشنبه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 29, 2020امضای توافق نامه برای یک ب

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

امضای توافق نامه برای یک برنامه جدید برای مدیریت پارکینگ مرکز شهر در حال حاضر به شهر Pensacola پس از مرکز شهر بهبود مدیره forwent انتخاب یک ارائه دهنده جدید قبل از تبدیل بیش از اجرای به این شهر در ماه اکتبر.

هیئت مدیره به جای حمایت از یک حرکت گفت: این کمک خواهد کرد در گذار از پارکینگ اجرای به شهرستان طی جلسه هیئت مدیره روز سه شنبه. اما اعضای تصمیم به حرکت به جلو با یک توافق جدید با یک ارائه دهنده Flowbird که باید تضمین وجود دارد نمی تواند یک شکاف در طول انتقال و گفت: نبود مسئولیت خود را به تصمیم گیری است که به زودی این شهر مسئولیت.

"که در واقع اصل این است که ما هرگز می خواهم به زین نهاد دیگری با یک رای است که ما معتقد بودند باید به ایشان و من فکر می کنم که چه آمد امروز" Carro گفت.

در اوایل این تابستان شهردار Grover رابینسون خواسته شورای شهر به فسخ یک interlocal توافق با دیب به اجرای پارکینگ که آن را انجام داده است از سال 2008.

این حرکت پس از تخته ساخته شده بود آگاه که دولت قانون مقرر است که دیب تنها می تواند اجرای پارکینگ در آن 44-بلوک صلاحیت و آن را ترک اجرای قوانین پارکینگ فراتر از آن. این حرکت به نوبه خود پارکینگ به شهر اجتناب داشتن دو سیستم پارکینگ.

این دیب در حال حاضر اطلاع داد که آن را پایان دادن به استفاده از آن از زمان ارائه گذرنامه. Lissa Dees, مدیر اجرایی دیب گفت: شهرستان کارکنان درگیر در بحث های که منجر به انتخاب Flowbird.

Flowbird انتخاب شد چرا که آن را فراتر از فقط ارائه یک نرم افزار برای پارکینگ پرداخت و آن را می توانید جمع آوری داده ها در ترافیک و می توانید در نظر micromobility دستگاه و همچنین حمل و نقل عمومی Dees گفت. همچنین می توانید اتصال کاربران به هر خصوصی بسیاری از آنها در حال تلاش برای خرید یک پارکینگ spo از.

Flowbird نیز کمی ارزان تر طرح در 16 سنت در هر معامله در مقابل پاسپورت و 18 سنت.

Dees همچنین اعلام کرد در این جلسه که او استعفا از دیب و مدیریت پارکینگ برای شهر Pensacola, شروع در ماه اکتبر.

پوشش بیشتر

Dees استعفا داد: دیب مدیر اجرایی Lissa Dees استعفا از هیئت مدیره را در سراسر شهر پارکینگ

شهر کنترل: Pensacola را بیش از پارکینگ عمومی در مرکز شهر از دیب در ماه اکتبر

مجری: بهترین راه برای حل مرکز شهر Pensacola پارکینگ مسائل ؟ مشاور می گوید: هیچ چیز ،

"ما این ریسک را از تبدیل بیش از ناقص پارکینگ برنامه هنگامی که ما به این شهر وجود دارد و ممکن است که دوره زمانی که در آن وجود دارد گزینه ای را برای مردم به پرداخت به پارک و یا برخی از مذاکرات باید ساخته" Dees گفت.

اگر این مورد است که مردم را مجبور به پرداخت برای پارکینگ خود را در پرداخت ایستگاه.

آدم کاب عضو هیئت مدیره بود که در میان اعضای هیئت مدیره مردد به تصمیم گیری است که تاثیر می گذارد شهرستان و در دراز مدت تاثیر بر چگونگی درک مردم از دسترسی به مرکز شهر است.

"پس از پارکینگ بزرگترین سوزش سر دل نقطه برای عموم مردم در نظر من, من سوزش سر دل بیش از ساخت یک دراز مدت تصمیم گیری که به صورت پارکینگ عمومی در همان زمان ما در حال عبور از پارکینگ به شهر" کاب گفت.

کوین لیمن تنها عضو هیئت مدیره به حمایت از این حرکت است. او گفت: اعضای هیئت مدیره و پارکینگ کمیته تا به حال مقدار زیادی از فرصت های به نقد و بررسی برنامه های قبل از تصمیم گیری.

"اگر هر یک از ما احساس می کنیم لازم نیست که اطلاعات کافی برای تصمیم گیری در آن است که نوع ما تقصیر خود برای انجام علت سعی و کوشش و رفتن را از طریق و به دنبال این مسائل" لیمن گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب