اول زايمان مطالعات فارغ التحصیلان سرمایه گذاری آماده برای کمک و متبحر در مبارزه

کلاس 2020 است پله از خود UCLA مطالعات به یک جهان که در حال گریه کردن برای تغییر اجتماعی و نژادی عدالت در میان

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

کلاس 2020 است پله از خود UCLA مطالعات به یک جهان که در حال گریه کردن برای تغییر اجتماعی و نژادی عدالت در میان رکود اقتصادی است که به طور نامتناسبی جوامع از رنگ.

در حالی که برای بسیاری از مردم در سراسر کشور این احساس بی سابقه ای برای UCLA اولین گروه از فارغ التحصیلان به کسب درجه در زايمان مطالعات میان رشته ای عمده اجرا شده توسط موسسه تحقیقاتی در بازار کار و اشتغال این است که بسیار شبیه به هر بهداشتی دیگر یا بحران اقتصادی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

آنها به چند سال گذشته صرف یادگیری در مورد حقوق کارگران, دستمزد سرقت تظاهرات مسالمت آمیز کار سازماندهی و مسائل مربوط به نژاد و طبقه و جنسیت در محیط کار. آنها به تحقیقات انجام شده که در بازجویی از این موسسه بسیار آنها بوده است, تحصیل در.

آنها کنجکاو و پرشور در مورد ساختمان جامعه و با احتیاط امیدوار در مورد آنچه که قطعا تیره آینده نزدیک.

آنها به صرف ماه گذشته از کالج خود تجربه جسمی جدا از جامعه آنها ساخته شده اند اما همچنان متعهد به جعل اتصالات و جعل جلوتر.

Riya پاتل آغاز شده رشته اقتصاد موضوع او را سقوط در عشق با یک دانش آموز دبیرستانی در چین است که در 50 مایلی شرق UCLA. اما به عنوان اولین نسل دانشجویی که پدر و مادر از هند مهاجرت کرده و در 1990s او همیشه خودش منعکس شده در دانشجویان و استادان در آن بخش.

دوره مقدماتی piqued است علاقه او در کار مطالعات و او وجود دارد نه تنها یک برنامه است که الهام بخش او در آینده اما یک جامعه از UCLA دانش آموزان که تجارب و دیدگاه تر بودند مانند او.

"من اعتراف این نوع یک شوک فرهنگی در," او گفت:. "من نمی خواهم نگاه سنتی UCLA اقتصاد دانش آموز. پس از آن که من پیدا کردم کار مطالعات و متوجه من نبود به تنهایی در UCLA و من به تنهایی در آن احساس که حس "دغل سندرم' اتفاق می افتد که برای بسیاری از نسل اول و یا دانش آموزان مهاجر."

در حالی که اقتصاد ترم باقی مانده است جذاب به پاتل او سپاسگزار است که کار مطالعات کلاس است که به رهبری او را به دو ماژور.

"اقتصاد مانند میزان زیادی از آنجا که من احساس من می تواند هر چیزی را با آن: مشاوره بازاریابی, بانکداری سرمایه گذاری," او گفت:. "من از یک کارگر پس زمینه — پدر و مادرم هر دو کار در یک مغازه مشروب فروشی — پس از یادگیری تاریخ از جامعه بود واقعا شخصی به من. در زايمان مطالعات یادگیری در مورد طبقه کارگر حرکات شما را به دیدن اقتصاد را از کارگران, چشم انداز است."

دانش آموزان در این برنامه شده است برای نگه داشتن در تماس در سراسر قرنطینه های منابع برای اعطای بودجه coronavirus اطلاعات برای حمایت از مهاجران کمک به مسکن قرارداد و دیگر تلاش های حمایت.

پاتل است واقع بینانه در مورد نامشخص بازار کار. او امید به کارآموزی و یا بیشتر دوره های آنلاین.

"من علاقه مند هستم در تحقیقات سیاست و عدالت اقتصادی غیر انتفاعی کار می کنند و یا فکر می کنم تانک کار," او گفت:.

UCLA بود پاتل رویای مدرسه از سن جوان پس از اینکه در خارج از دانشگاه برای چهارم نهایی دشوار بوده است.

"همیشه از کلاس هفتم وقتی که من تعداد بازدید در یک سفر کلاس من فقط در عشق با سقوط کرد UCLA" پاتل گفت. "من دوست دارم, محل, مردم, و من واقعا فکر نمی کنم من می خواهم آن را در اینجا تا زمانی که من در آن آشکار بود که من را به UCLA."

کار کلاس دانش آموزان را با ارزش چشم انداز

آن را جذاب به استاد گفت: توبی Higbie که به عنوان صندلی از زايمان مطالعات عمده.

"این یک نوع متفاوت از برنامه درسی و یک نوع متفاوت از تجربه" گفت: Higbie که همچنین یک استاد تاریخ در دانشگاه. "این جمعیت توسط یک گروه از دانش آموزان که عمدتا نسل اول از سراسر L. A. منطقه که از خانواده های طبقه کارگر. اغلب آنها تجربه به عنوان کارگران در بازار کار در حال حاضر تا آنها را به سطح های مختلف از نامزدی در موضوعاتی مانند کارگران مزرعه صنعتی, مقررات قانون کار و نیروی کار تاریخ است. آنها را در تجربه شخصی خود را به کلاس درس که تغییرات گفتگو."

هدف اصلی این است که نه تنها به انتقال دانش و اما به وقف دانش آموزان خود را با ابزار برای تبدیل شدن به فعال در جامعه در هر راه آنها می خواهند به اینکه که کار برای یک اتحادیه و یا به عنوان یک وکیل رهبر جامعه یا کارآفرین Higbie گفت.

جامعه-ساختمان اخلاق زايمان مطالعات تمایلات تکرار توسط دیگر دانش آموزان فارغ التحصیل.

میشل سروانتس صرف مقدار زیادی از زمان خود را در طول همه گیر داوطلبانه برای کمک به با هتل اتحادیه کارگران با تماس سیاستگذاران کار بر روی یک درایو غذایی و بسته بندی مواد غذایی تجهیزات برای کسانی که در خارج کار می کنند. او امیدوار تجارب خود را با این گروه الهام بخش UCLA برای ایجاد پرداخت کمک هزینه تحصیلی برنامه های است که اجازه می دهد دانش آموزان به انجام این نوع از کار به عنوان بخشی از آموزش و پرورش خود را.

در حال رشد در مرکز شهر لس آنجلس و در وسط کودک از هفت خواهر و برادر با یک مادر تنها که مهاجرت از مکزیک سروانتس گفت: خاطرات دوران کودکی او را در اطراف مرکز, تماشای مادر او کار ساعت های بسیاری در مشاغل متعدد و چندگانه سمت hustles.

"اما هنوز هم ما هرگز تا به حال به اندازه کافی پول" سروانتس گفت. "من را درک نمی کنند و آن را واقعا با من گیر کرده. مادرم آمد به این کشور زمانی که او 12 و رویای او بوده است برای دیدن بچه ها او را در رفتن به آموزش عالی است."

سروانتس است و فارغ التحصیل با دو مهم در تاریخ و زايمان مطالعات. پس از یک سال فاصله او قصد دارد برای رفتن به مدرسه قانون و پس از فارغ التحصیلی امیدوار به کار در یک شرکت حقوقی دادخواهی برای به دست آوردن تجربه. او همچنین قصد دارد به صرف وقت آزاد خود را به کار داوطلبانه با سازمان های غیر انتفاعی است که تمرکز بر مهاجرت به دور از دانش خود را از قوانین و چگونه آن را می تواند به نفع یا کاستن از عدالت اجتماعی جنبش.

در اوایل وقت خود را در UCLA سروانتس احساس دست اول برخی از مبارزات کارگران کم درآمد, شاهد دستمزد سرقت و تجربه شخصی ارعاب در حال حاضر بسته وستوود رستوران که در آن او کار می کرد در طول سال دوم. در بخشی از این است که آنچه به خود جلب کرد او برای این کار مطالعات عمده.

"از آن ساخته شده من می خواهم به بخشی از تاریخچه آن ساخته شده من می خواهم به سازماندهی" او گفت:. "یک روز من خیلی دوست دارم برای کار در یک شرکت قانون مهاجرت و نیز انجام کاری با دعاوی مدنی حفاظت از مردم را از نقض دستمزد. در نهایت من می خواهم به یک انتخاب رسمی D. A. یا منصوب رسمی در موضع قدرت برای ایجاد تغییرات در قوانین مهاجرت در قانون کار است."

سروانتس نیز در خدمت به عنوان پردیس نامزدی مدیر برای مهاجرت جوانان و نیروی کار در UCLA. در برخی از آخرین کار عمده او به اتمام یک مطالعه موردی بر روی کارگران مهاجر به عنوان ضروری کارگران در طول بیماری همه گیر.

کار مطالعات دانش آموزان اتصال دنیای واقعی پژوهش با جامعه خود

دانش آموزان در کار مطالعات شرکت در یک تابستان تحقیقات فشرده کلاس اجرا توسط صبا وحید مدیر تحقیق و پژوهش در UCLA کار مرکز و Janna Shadduck-Hérnandez استاد مطالعات کار یکی از مرکز مدیران پروژه. برای چند سال گذشته با آنها کار کرده اند با زايمان مطالعات دانش آموزان جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها است که می گوید داستان از کارگران سراسر نظام آموزش عالی.

سالمندان از سال 2020 کلاس گفت که در دنیای واقعی جمع آوری داده ها تجربه بسیار ارزشمند بود.

"من در عشق با راه خود را از آموزش خود را از راه انجام تحقیقات و رهبری خود را به عنوان زنان" گفت: Mayte Ipatzi که فارغ التحصیل با دو عمده در جامعه شناسی و زايمان مطالعات.

Ipatzi است که به دنبال به جلو به این واقعیت است که داده ها را از این حال انجام پروژه تحقیقاتی تابستان منتشر خواهد شد به زودی به طور بالقوه تا پایان ماه ژوئن است. آن را نیز شامل اطلاعات در مورد چگونه COVID-19 تحت تاثیر کار دانش آموزان.

"ما شده است تجزیه و تحلیل هویت ها و چالش ها برای دانش آموزانی که ثبت نام تمام وقت در L. A. شهرستان و مرور نیز نیاز به کار" Ipatzi گفت. "ما به دنبال در چگونه این تاثیر می گذارد سلامت روان خود را و جایی که حقوق خود را بروید. من فکر می کنم کار عمده مطالعات آیا واقعا یک کار خوب در, الهام بخش ما واقعا نقد ما سیستم اقتصادی."

زندگی کار دانش آموزان تغییر کرده است به طور چشمگیری بیش از چند دهه گذشته به عنوان هزینه تحصیل در کالج شدید جلبک دستمزد واقعی.

چهل سال پیش دانش آموزان کار می کرد که به احتمال زیاد با استفاده از برخی یا همه پول که برای تفریح و یا اوقات فراغت اما در حال حاضر حقوق به احتمال زیاد رفتن به شهریه مسکن و غذا و یا حتی حمایت از خانواده های خود Ipatzi گفت.

Ipatzi بوده است در خدمت به عنوان یک دانشگاهی همکار مشاور برای UCLA کار 20 ساعت در هفته در سه ماهه بهار همراه با بار دوره کامل و کارآموزی با بنیاد کالیفرنیا کالج

پس از شروع او یکی از آخرین دوره تابستان برای تکمیل و سپس او قصد دارد برای یک سال خاموش مطالعه برای GRE به تحصیلات تکمیلی و کشف کردن بهترین مسیر را برای هدف خود به کار به عنوان یک مشاور و یا مددکار اجتماعی.

UCLA در واقع نبود او اولین انتخاب, اما Ipatzi رو به همه مدارس او اعمال از جمله UC سانتا کروز و UC برکلی. یک دانش آموز نسل اول متولد شده در Mexico City, اما مطرح شده در اخنرد کالیفرنیا Ipatzi پذیرفته UCLA ارائه چشم نهان لطف سخاوتمندانه کمک های مالی بسته است.

"من واقعا در زمان جهش از ایمان و گرایش بود روز اول دانشگاه," او گفت:. "این احتمالا یکی از بهترین تصمیمات من تا کنون ساخته شده و بهترین تصمیم من ساخته شده می تواند."

Ipatzi دارای یک برادر در کالج که او در حال کمک به حرکت آموزش عالی روند. او و خانواده اش هستند و طبعا نا امید در این واقعیت است که وجود خواهد داشت هیچ شروع مراسم در این بهار به جشن موفقیت در فرد است.

"این لحظه ای که شما بازی و بیش از بیش در ذهن خود را مانند یک فیلم و آن را سخت به می دانم که این اتفاق می افتد در این سال," او گفت: "اما اگر وجود دارد یک مراسم بعد از دوره من خواهد آمد و ستاره فیلم های سینمایی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن