پنج پرچم سریع السیر برای باز کردن با رویداد مسابقه جمعه شب

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 12:25 PM EDT آوریل 8 سال 2020تماس برای رانندگان به مسابقه ماشین آماده

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

تماس برای رانندگان به مسابقه ماشین آماده به معنای کمی بیشتر شب جمعه در پنج پرچم جاده سریع السیر.

برای اولین بار از مسیر اساسا تعطیل در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مسابقات بازگشت و با چهار بخش رویداد در پنساکولا مشهور, نیم مایل بیضی شکل است.

بلیط محدود خواهد شد به 1500. گودال منطقه محدود خواهد شد. رانندگان و تیم ها خواهد بود به درستی فاصله پشت گودال ردیف دیوار و همچنین به عنوان طرفداران در غرفه مقامات می گویند.

امتیازات را به رعایت دستورالعمل های ایمنی و فاصله بین مشتریان. رانندگان برگزار شد آنلاین در مد مجازی شنبه شب.

طرفداران chomping در بیت': اپراتور امیدوار است برای راه اندازی مجدد برای مسابقه

اما مسابقه اتفاق خواهد افتاد جمعه با شروع اولین مسابقه در 8 p. m. این برنامه خواهد شد از ویژگی های شکنان Pro کامیون ورزشکاران و خالص سهام نژاد حوادث.

"ما فکر می کنیم با امکانات ما و این واقعیت است که ما باید بسیاری از صندلی های نزدیک به 10000 ظرفیت واقعا که ما می توانیم نگه داشتن طرفداران در یک فاصله امن از هم جدا نگه داشتن رانندگان امن و قرار دادن در یک رویداد گفت:" تیم برایانت, مدت زمان آهنگ مالک و مدیر کل صحبت های ماه گذشته در مورد ورزش بازگشت به پنج پرچم جاده سریع السیر.

"ما فکر می کنیم این مجموعه تا به خوبی برای ما است. و من می دانم که طرفداران ما ما مسابقه جامعه و رانندگان می خواهید به عقب بر گردیم به بودن در مسیر و رفتن مسابقه دوباره."

اگر همه به خوبی می رود, کامل استراحت-از-فصل برنامه ریزی شده است از جمله محبوب بلیزارد سری حوادث برای سوپر مدل اواخر مسابقه تیم و در نهایت منجر سالانه گلوله برفی دربی در اوایل دسامبر.

"من می دانم که هر کس نگران است برای دیدن ما یک مسابقه را در اینجا دوباره" برایانت گفت. "ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می توانید به نگه داشتن همه چیز را تمیز و هر کس امن است."

2020 فصل بود که در آغاز یک راه بزرگ در مارس 13-14 با ARCA Pensacola 200. که هفته این است که برایانت و دیگر مسیر مسابقه اپراتور در سراسر کشور شروع به یادگیری از تاثیر مخرب coronavirus و اثر آن در تمام رویدادهای ورزشی در آمریکا است.

این ARCA مسابقه لغو شد. مسیر مسابقه و ورود بسته شد برای هفته ها. یک هفته پیش تیم بودند اجازه جداگانه خصوصی عمل بار اگر آنها می خواستند. یک تمرین کامل شد مجاز پنج شنبه.

شب جمعه خواهد بود که اولین مسابقه رسمی رویداد پس از 2019 با گلوله برف زدن دربی.

"که به نظر می رسد وقت پیش گفت:" برایانت خندان.

آن نیز خواهد شد اولین رویداد ورزشی در پنساکولا منطقه از ماه مارس shutdown.

می خواهید بروید ؟

چه: چهار بخش مسابقه رویداد

که در آن: پنج پرچم جاده سریع السیر

که: شکنان Pro کامیون ورزشکاران خالص سهام

زمانی که: چاله آسانسور 2 بعد از ظهر دروازه باز در 5 بعد از ظهر مقدماتی در 6:30. اولین مسابقه در 8 p. m.

پذیرش: 12 دلار برای بزرگسالان است. جوانان 11-تحت: پذیرش رایگان.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب