پنج مایل باتلاق آتش: 2,200 هکتار فروغ آرام کردن بیش از آخر هفته, ساختار پاسخ می کشد

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:00 PM EDT مارس 10 سال 2020آتش نشانان رو بهتر اداره کند به پنج مایل ب

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

آتش نشانان رو بهتر اداره کند به پنج مایل باتلاق آتش بیش از آخر هفته نگه داشتن 2,200-plus هکتار فروغ در 65% موجود و محله های مسکونی خارج از راه خود را.

کم باد و رطوبت بالاتر به کمک خدمه در گرفتن آتش تحت کنترل که دارای عقاید به بیش از 2.300 هکتار در اوج آن است. وجود دارد در حال حاضر هیچ تخلیه سفارشات در محل و مأموران پلیس در بازرسی از Garcon نقطه جاده برداشته شد شنبه شب.

سانتا رزا شهرستان مدیریت اضطراری اعلام کرد شنبه شب که این امر می تواند عقب کشیدن ساختار آتش تجهیزات و پرسنل پس از پنج روز, چند آژانس پاسخ به فروغ در میلتون.

Escambia آتش سوزی: هرست امام جواد آتش سوزی شد 'انسان ایجاد می شود' می گوید فلوریدا خدمات جنگل

فلوریدا خدمات جنگل را حفظ فرماندهی آتش با توجه به آزادی مطبوعات صادر شده توسط این شهرستان است. فلوریدا خدمات جنگل آبی حادثه تیم مدیریت که در زمان فرماندهی در ظهر روز پنج شنبه است که بر اساس سانتا رزا شهرستان مرکز عملیات اضطراری.

صبح یکشنبه از جنگل گفت: آتش سوزی شد "آرام" به عنوان خدمه در ادامه تصفیوی نقاط داغ از قرار دادن سوختن شعله هنوز سوزش در بخشهایی از کف جنگل. روز یکشنبه برنامه ریزی شده بود به ادامه برگزاری تاسیس و تکمیل مهار خطوط و همچنین در ادامه mop-تا عملیات به منظور کاهش اثرات دود به نزدیکی محله.

پنج مایل باتلاق آتش آغاز شده به عنوان یک کنترل سوختگی در مالکیت خصوصی در مارس 4, اما فرار کردم و از کنترل خارج. روز چهارشنبه آتش پرید بین ایالتی 10 وادار دو روز تعطیلی از عمده فلوریدا عروق و باعث 1,100 خانه را تخلیه کردند.

ارزیابی آسیب: پنج مایل باتلاق آتش: شهرستان برآورد $1.9 میلیون نفر در آسیب سرنشینان جلو و عقب به عنوان آتش آرام پایین

سانتا رزا شهرستان خسارت ارزیابی تیم تعیین کرده است 14 سازه های مسکونی تخریب شد و هفت آسیب دیده با مجموع 27 ساختمان نابود شده است. مقدار تخمین زده شده برای ساختمان های مسکونی و زیان است که کمی بیش از $1.9 میلیون نفر است.

هیچ پاسخ و یا ساکنان مجروح شدند, این شهرستان گفت. کمک های پولی برای بهبودی طولانی مدت تلاش برای ساکنان که از دست داده اند خانه های خود را می توان به امن تر سانتا رزا.

"سانتا رزا شهرستان همواره در روابط کاری قوی با دولت ما و شرکای منطقه ای" گفت: عمومی مدیر ایمنی براد بیکر در انتشار اخبار. "ما قدردانی خود را به موقع و خستگی ناپذیر پشتیبانی و ما می خواهم برای تشکر از هر کسی که تن به تن در - از آتش بر روی زمین و در هوا به کارکنان منینگ شهروندان اطلاعات خط به رستوران ارائه وعده های غذایی برای ما evacuees."

سازمان های که در پاسخ به پنج مایل باتلاق آتش عبارتند از Allentown, Avalon, بغداد, شرق Milton, هارولد, Munson, سرعت, افق Whiting حوزه خلیج فارس نسیم میدوی, Holley-ناوار و نابارا, ساحل, آتش ادارات در شهرستان سانتا رزا همراه با Okaloosa Wildland وظیفه نیروی جکسون نجات آتش Wildland وظیفه نیروی هرتز-57 1302 Wildland نیروی کار, Escambia County (فلوریدا), آتش, Escambia County (آلاباما) آتش Baldwin County Fire, فلوریدا, جنگل, خدمات نجات غریق آمبولانس سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر و سانتا رزا شهرستان مدیریت اضطراری.

تحقیقات جنایی: فلوریدا, کشاورزی, راه اندازی بخش تحقیقات جنایی را به پنج مایل باتلاق آتش

یکشنبه وجود دارد 117 پرسنل اختصاص داده شده به پنج مایل باتلاق آتش.

آن است که در حال حاضر در اوج فلوریدا آتش سوزی های نجومی و با باد بالا و پایین درجه حرارت ساکنان به شدت دلسرد از سوزاندن برگ باقی مانده و یا سطل زباله و خاطر نشان کرد به پرت کردن ته سیگار از پنجره ماشین. مقامات با بلک واتر جنگلداری مرکز در ادامه به خودداری از سوزاندن مجوز.

پنج مایل آتش باتلاق در حال حاضر تحت تحقیقات جنایی.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب