پنج مایل باتلاق آتش بسته I-10, نیروهای تخلیه در سانتا رزا شهرستان: آنچه ما می دانیم

آنی شاهد و جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:55 PM EDT مه 6 2020آتش نشانان با فلوریدا خدمات جنگل در ادا

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

آتش نشانان با فلوریدا خدمات جنگل در ادامه به نبرد 2000 هکتار باتلاق آتش در نزدیکی میلتون است که باعث شده است تا داوطلبانه تخلیه بخشی از شهرستان سانتا رزا.

آتش نشانان در روز سه شنبه تاسیس یک خط در اطراف کل wildfire — دوبله پنج مایل باتلاق آتش — اما مهم نسوخته پوشش گیاهی باقی می ماند در داخل محیط و شدید تغییر مسیر باد می تواند مانع از آتش نشانان در تلاش فلوریدا جنگل ها هشدار داد.

آتش آغاز شده و فقط در شرق سابق مورها گلف در هنگام تجویز رایت در زمین های خصوصی فرار کرد بعد از ظهر دوشنبه. باد و زمین تحت فشار قرار دادند و آتش را به غرب نسبت به منطقه بین رنه دایره و Audiss جاده فقط در شرق سانتا رزا شهرستان های دفن زباله.

زنده به روز رسانی: سانتا رزا شهرستان توصیه تخلیه به دلیل پنج مایل باتلاق آتش

شعله را ببینید: عکس های هوایی از 150 هکتار پنج مایل باتلاق آتش در نزدیکی I-10 در شهرستان سانتا رزا

در اینجا چیزی است که ما می دانیم.

تخلیه به دلیل پنج مایل باتلاق آتش

فقط بعد از 3 p. m., Santa Rosa شهرستان گسترش داوطلبانه تخلیه سفارش برای تمام ساکنان جنوب I-10 از Escambia خلیج به خلیج بلک واتر.

براد بیکر, Santa Rosa, شهرستان, مدیر, مدیریت اضطراری گفت: این شهرستان صادر شده توصیه برای تخلیه داوطلبانه بر اساس یک توصیه از فلوریدا خدمات جنگل.

"با این شرایط آتش کم رطوبت و بادهای جنگلداری گفت: آنها با داشتن یک زمان سخت گرفتن از آن" بیکر گفت. "آنها توصیه می شود برخی داوطلبانه تخلیه به طوری که چیزی است که ما را در خود توصیه."

آیا شما نیاز به تخلیه از آتش ؟ اینجا چرا و چگونه به انجام این کار

میلتون پناهگاه باز

میلتون مرکز جامعه در دسترس است برای پناه و باز خواهد شد 4 p. m. تخلیه توصیه می شود برای ساکنان جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 از Escambia خلیج به خلیج بلک واتر. همه ساکنان جنوب I-10 به Garcon نقطه پل هستند توصیه می شود به تخلیه. ساکنان توصیه می شود به عمل در حال حاضر و به حیوانات خانگی خود را.

خلیج فارس قدرت خاموش کردن قدرت از Garcon نقطه جاده به Dickerson شهرستان در جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 برای حفاظت از آتش نشانان در پاسخ به این آتش سوزی ، برآورد زمان از قدرت ترمیم ناشناخته است.

شهرستان مقامات هشدار می دهند که اجازه نمی COVID-19 شما جلوگیری از استفاده از جامعه پناهگاه در صورت نیاز. اگر مرکز جامعه است که خود را بهترین در دسترس پناه از آتش سوزی به دنبال دستورالعمل CDC برای فاصله فیزیکی و پیشگیری از بیماری.

خانه های آسیب دیده در آتش

سانتا رزا شهرستان سخنگوی Brandi بیتس تایید کرد که خانه شروع به رنج می برند آسیب از پنج مایل باتلاق آتش, اما نمی تواند ارائه جزئیات بیشتر درباره میزان آسیب و یا تعداد خانه.

بزرگترین نگرانی برای ماموران آتش نشانی در حال حاضر در حال 336 منازل مسکونی در منطقه شرق Avalon, جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 و شمال مریم آشپزخانه جاده ها است.

سوخت توسط بادهای تند: پنج مایل باتلاق آتش با شدت گرفتن خارج از کنترل تخلیه سفارشات صادر شده برای ساکنان 1,100

که در آن من است-10 بسته ؟

بزرگراه میان ایالتی 10 بسته است از آوالون بلوار به جاده دولت 87 (خروج 31) با توجه به پنج مایل آتش باتلاق با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

Garcon نقطه جاده بین مری آشپزخانه جاده ها و بزرگراه بین ایالتی 10 نیز در حال حاضر بسته شده است.

من-10: خطرناک شرایط رانندگی در برخی از مناطق

این آتش سوزی انداخته است embers در سراسر بزرگراه و دود است شرایط رانندگی خطرناک است. مقامات درخواست مردم برای جلوگیری از این منطقه است.

"دود سنگین دارای دید محدود در منطقه و در نتیجه ما خواهد بود انحراف ترافیک" گفت: فلوریدا گشت بزرگراه سرهنگ رابرت کانن.

این داستان ادامه خواهد داد به منظور توسعه. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب